וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגלו מהן האיכויות הנסתרות שלכם לפי האותיות בשמכם

24.11.2022 / 0:01

22 אותיות הא"ב מקושרות ל-22 קלפי הסדרה הראשית בטארוט. האותיות בשמכם הפרטי עשויות לחשוף את האיכויות הנסתרות בכם. הנה כל אות ומשמעותה

אותיות. ShutterStock
אותיות הא"ב ומשמעותן/ShutterStock

22 אותיות הא"ב מקושרות ל-22 קלפי הסדרה הראשית בטארוט והן מגלות לנו את איכויות השם הפרטי. מדי שבוע פיענחנו כל אות וקלף - וכעת אנחנו סוגרים את הרשימה שלנו עם האות האחרונה: ר'. כן, על ש' ו-ת' כבר דנו בעבר אבל כמובן שנרענן את זכרונכם על כל אחת מהאותיות למי שפספס.

לפני שנעבור למשמעות האות ר' בשם הפרטי - והקשר שלה לקלף הדין - הנה רשימת האותיות המלאה:

יש לכם את האות א' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ב' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ג' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האותיות ד' או ה' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות ו' או ז' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות ח' או ט' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות י' או כ' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האות ל' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות מ' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות נ' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ס' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ע' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות פ' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האותיות צ' או ק' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האותיות ש' או ת' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>


יש לכם את האות ר' בשם? כנראה יש בכם קצת מקלף יום הדין.
קלף יום הדין מראה שיש בכם יכולת להתאמץ, להשקיע ובעיקר להתמיד כדי להגיע לתוצאה המושלמת ולפריצת דרך. יש בכם חוסן, סבלנות ודבקות במטרה - ויש לכם גישה למצפן הפנימי שמכוון אתכם ממש אל זרועות הגאולה האישית שלכם. הכוח הפנימי שבכם הוא שמחזיק אתכם סבלניים ומודעים גם בזמנים לא פשוטים של המתנה ממושכת או של קושי - ואין ספק שהסביבה יכולה ללמוד מכם הרבה על יכולת להחזיק מעמד, תוך שמירה על חוזק ואופטימיות.

האות ר'. ShutterStock
האות ר' מקושרת לקלף יום הדין: יש בכם חוסן, סבלנות ודבקות במטרה/ShutterStock

כמו פרפר שיודע כיצד לעבור שלבים שונים, להבשיל ולבקוע, כך יש בכם ידע וניסיון רב שתומכים בכם בכל תהליך - קל כקשה. יש לכם יכולת נדירה להתמודד עם שינויים, לזרום עם נפתולי החיים ולהבין מה נכון - ממש כרגע. אתם לא מאלצים את המציאות להשתנות "בכוח" אלא יודעים לקבל אותה ולהגיע להכרעות לנוכח המצב הקיים.

אחד השיעורים שלכם הוא להחזיק מעמד באתגרים, להתנחם בצעד הנכון הבא ולזכור שכל קושי מגיע לסופו ותמיד מגיעה נקודת שחרור. עליכם לשמור על תקווה ולסמוך על תהליכים - בעיקר אם אתם עושים כל שאפשר כדי להתקדם ולפעול נכון. אורך רוח ויכולת לראות את התמונה הגדולה הם היתרונות הכי גדולים שלכם. היכולת למצוא נקודות אור בסיטואציה - היא הכוח הכי חזק שיש ברשותכם.

חשיבות מיקום האות ר' בשם
האות ר' מתחברת למילים ראש וראשון. היא מזכירה לנו כמה חשובה יכולת התכנון שלנו ומעודדת אותנו להתרומם מעלה, להתבלט ולהיות אופטימיים. להגן על החזון שלנו ולספק לעצמנו מנוחה בתהליך, שהרי הר' קצת מכופפת כמו עץ שמצל עלינו. היא גם מזכירה לנו לשמור תמיד על קור רוח, להשתמש בראש, לתכנן את העתיד ואת הצעדים הבאים ולהתנשא מעל הבעיה הקיימת - אל החזון שלנו.

האות ר' בתחילת השם מראה שהאיכות הבולטת בכם היא החוסן הרוחני והסבלנות.
באמצע השם, ייתכן שאנשים לא מעריכים את כל כוחותיכם, אבל עם מעט היכרות הם רואים כמה אתם מסוגלים "להחזיק" מנטלית ורגשית.
בסוף השם, ה-ר' מראה שביכולתכם תמיד להתרומם אחרי נפילה ותקופה קשה - ואתם יודעים לסגור מעגל בחיוך ובתקווה לבאות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
טארוט: קלף יום הדין. ShutterStock
קלף יום הדין/ShutterStock

איך נשתמש באות ר'?

עם האות ר' וקלף יום הדין נרצה לחזק את היכולת המנטלית שלנ, ואת החשיבה החיובית שתעניק לנו כוח לצלוח אתגרים וקשיים. יותר מאשר "ניקוי ראש" ננסה לייצר "צמיחת ראש". החומרים שלנו הם דף חלק או בריסטול, עיפרון וצבעים מכל סוג שנרצה: טושים, צבעי מיים או עיפרון (ויש גם עפרונות מים - שזה כלי יפהפה לעבודה).

ראשית נצייר רק את הראש, אך בחלקו העליון נשאיר את הראש "פתוח". אפשר לצייר ממש צורה של כלי או ספל ועליו פרצוף חמוד כפי שיכולות הציור שלנו מאפשרות. לא צריך כישרון כאן, רק כוונה. בשלב הבא נתחיל לצייר מילים "הצומחות" מן הראש כלפי מעלה וכך הלכה למעשה נמלא את הראש במילים טובות: "צמיחה", "אמונה", "כוונה טובה", "כוח", "חכמה" או כל מילה אחרת שמרגישה לנו לנכון ומדברת אלינו. אפשר גם לרשום משפטים שלמים ו"לשתול" אותם בראש. אנחנו הלכה למעשה ממלאים את ראשנו במחשבות טובות, והדרך לגרום להן להישאר ולהכות שורש היא לצבוע אותן בצבעים שמחים ומרגיעים וכך "לבלות זמן איכות" עם המשפטים החיוביים והחיוניים שאנחנו שותלים בראשנו.

את הציור הגמור שלנו נוכל לתלות על המקרר, להניח בסלון וגם למסגר. נוכל לקפל את הדף ולישון איתו שבוע עם נרצה. נוכל להדליק נר ולעשות איתו טקס של חיזוק אנרגטי - או כל רעיון אחר שיקסום לנו.

סדרת האותיות שלנו הגיעה לסיומה. תמיד אפשר לחזור אל כתבות קודמות ולהתרשם מהטקסים המעניינים המוצעים לכם, לנסות אותם וליהנות מהם - או להתרשם מהתכונות יקרות הערך של האותיות. היצירתיות הטמונה בעבודה עם האותיות והקלפים היא תמידית ואין סופית והיא מספקת זמן יקר ערך עם עצמכם - וזה הדבר החשוב ביותר.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.
"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully