וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם את האותיות ח' או ט' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 9:37

הפעם לא נתאר רק את האישיות והעוצמות של בעלי האותיות ח' ו-ט' - אלא נספר לכולכם, ולא משנה מה שמכם, איך אפשר לעבוד עם האותיות ולהתחזק איתן אנרגטית - יחד עם קלפי הטארוט כמובן

שמות. ShutterStock
יש לכם בשם את האותיות ט' או ח'? כדאי שתקראו/ShutterStock

הקשר בין קלפי הטארוט לאותיות השם שלכם יגלה לכם איכויות, שיעורים ומשאבים פנימיים שיש בכם. גם אם האות היא לא חלק מהשם שלכם, אפשר להשתמש בה למדיטציה, ללמידה והעצמה אישית - כדי להכניס איכויות אלה אל חייכם!

יש לכם את האות ח' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות ח'?
כנראה שיש בכם קצת מקלף העוצמה, וכמובן - כולנו יכולים להשתמש באות ח' לעבודה אנרגטית.
מכירים את האנשים האלה שכולם מכבדים בלי שהם כמעט יוציאו מילה מהפה? את המורים שלא צריכים לצעוק בשיעור כי הם מקרינים רצינות וגבולות ברורים? אז נראה שזאת האיכות שיש בכם! קלף העוצמה מספר על ביטחון עצמי טבעי עשיר ומעורר השראה, על חוזק שנובע מבפנים, על סמכות פנימית ללא צורך באישור חיצוני.

הכבוד העצמי שלכם מוביל אתכם להישגים גדולים במאמצים מעטים, ואין לכם שום צורך בצעקות או בניסיונות יוצאי דופן, כי השליטה הטבעית שלכם נותנת את הטון. זה אומר גם שזה אחד מהשיעורים שלכם בחיים הללו, לחזק את הקול הפנימי, להבין שהסמכות בחייכם - תמיד מצויה במרכז השקט שלכם, בידיעה מה נכון לנתיב שלכם, ומה לא, והחיבור לתחושת השליחות - הוא העיקר. העוצמה היא הקול השקט שמאחד בין שלל הקולות הפנימיים בתוכנו. בין הקול הילדי, רחשי הפחד, דמות ההורה הבלתי מאוזן שהפנמנו בחיינו ועוד. במרכז שלנו יש מצפן ששואף לאזן בין שלל הקולות, והעוצמה משקפת את אותו סנטר פנימי שקט. אם תחברו בין הקול הפנימי הילדי אל קול ה"מבוגר האחראי" הפנימי, העוצמה האמיתית תגיח - ואפשר לראות זאת אפילו בציור שבו אישה שלווה ובוגרת מלטפת אריה - שהוא החלק החייתי שבנו.

קלף העוצמה

טארוט קלף העוצמה strength. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
קלף העוצמה מספר על ביטחון עצמי טבעי עשיר ומעורר השראה/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

האות ח' מתייחסת לחלום וגם לחלון. היא בנויה כפתח, מקום של כניסה ויציאה, המזכירה לנו ששם הכוח שלנו, ביכולת הבחירה מה נכנס ומה יוצא, וכן בנכונות שלנו לבחור ולהחליט עבור עצמנו. הח' סימטרית וחזקה, ונראית כשער מרובע וברור - מסגרת מוסרית וערכית מוסדרת, אך בתוכה יש גם חופש - חלל שמאפשר משחק, יציאה, כניסה ושינוי - לפי הצורך. רק אנחנו מחליטים מה "עובר את השער" הפנימי שלנו.

אם האות ח' בתחילת השם, זה מעיד על פתיחות רבה ועל יכולת להראות מי אנו ממש בתחילת קשר, גם את העוצמות שבנו אבל גם את הפתיחות והגמישות. אם האות ח' היא במרכז משמעות הדבר שהעוצמה הפנימית היא המרכז שלנו, והיכולת להחליט עבור עצמנו מנווטת את מהלך חיינו, ומהווה את לב תהליכי החיים. אם ה-ח' היא בסוף זה אומר שבכל צומת דרכים בחיינו עלינו לזכור לבחור במה שנכון ביותר לטובתנו העליונה, ועלינו לסיים תהליכים באופן ברור וחד משמעי - כל התלבטות צריכה לבסוף סיום נאה ומובן לכל המעורבים בדבר.

איך ניתן להתחזק עם האות ח'? אפשר לעשות מדיטציה עם קלף העוצמה, להדליק נר שמפנה ומטהר את המרחב, לדמיין סביבנו מעגל, להניח את קלף העוצמה במרכזו או את האות ח' עצמה אם אין קלף. אפשר אפילו להתבונן בקלף על מסך המחשב או הפלאפון. לאחר שהתקרקענו ונשמנו 8 נשימות (מספר האות ח' הוא שמונה כמובן), נדמיין את האנרגיה של האות ניצבת במרחב שלנו ונבדוק כיצד אנחנו מרגישים ומה עולה בנו.

כעת נוכל לעשות מה שנרצה: נוכל לכתוב כתיבה אינטואיטיבית לצד הקלף. לדמיין מה הקלף רוצה להגיד לנו ונרשום זאת, נכתוב מה היינו רוצים לבקש מהאות ח' או מהאנרגיה של הקלף, נוכל לדמיין את האות ח' על גופנו, לצייר אותה בדרך ייחודית או יצירתית, וכמובן - אפשר לחקור רעיונות נוספים לבד. בסוף התהליך נגיד תודה עמוקה וננסה להיות קשובים לשינויים במהלך השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

יש לכם את האות ט' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות ט'?

כנראה שיש בכם קצת מקלף הנזיר, וכמובן - כולנו יכולים להשתמש באות ט' כדי להתחזק אנרגטית!

מכירים את הטיפוס השקט והחזק? החכמים האלה שכולם מחפשים את עיצתם? אנשים בעלי סבלנות אין קץ ויכולת להבין את גרעין הסיטואציה? אם האות ט' מופיעה בשמכם - כנראה אלו אתם!

קלף הנזיר מראה על יכולת להיות עם עצמכם בשקט, להכיל את כל הקולות הפנימיים ולמצוא את קול האמת הטהורה. היכולת להיות עם עצמנו לבד, ללא הסחה - זו אולי היכולת הגבוהה ביותר שיש, וכנראה שניחנתם בה! זהו בעצם הבסיס הכי חשוב לכל אינטראקציה חברתית, שהרי עלינו ללמוד להיות באינטימיות שלמה עם עצמנו ולא רק לחפש זאת בקשרים החברתיים שלנו.

זה גם אומר שזה אחד מהשיעורים שלכם בחיים הללו, ללמוד להיות לבד ולהעריך את הלבדות, להבין שגרעין האמת, ללא קשר לנסיבות, תמיד נמצא בתוככם. זה לפעמים רק עניין של זמן ושקט פנימי - עד שיימצא הפתרון הנכון לכל קושי. אך חשוב כמובן למצוא איזון, ולזכור שעלינו גם לקבל השראה, קרבה ותובנות מהסביבה שלנו ולא להפוך למבוצרים ובלתי נגישים לסביבה.

קלף הנזיר

טארוט קלף הנזיר hermit. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
קלף הנזיר מראה על יכולת להיות עם עצמכם בשקט, להכיל את כל הקולות הפנימיים ולמצוא את קול האמת הטהורה/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

האות ט' נראית כמו כד או מיכל ומתייחסת לרעיון הטיהור והטוהר. זוהי אות שקשורה בניקיון פנימי וביכולת לפוגג רעשי רקע מיותרים. זוהי הנכונות לראות את כל התמונה ולברור את המוץ מן התבן - לבחור בטוב ובמיטיב. האות ט' גם קשורה לאופטימיות ולידיעה שבכל דבר יש מן החיוביות. כאשר מתבוננים בגרעין הסיטואציה, הכוונה מאחורי משגים וטעויות - הרבה פעמים חיובית.

אם האות ט' בתחילת השם, הניקיון הפנימי וחכמת החיים שלכם ניכרים מיד. יש בכם רצינות וארשת מרשימה. אם הט' היא במרכז השם, טוהר, שיקול דעת ושקט פנימי הם הבסיס שממנו אתם יוצאים לכל פעולה בחיים, ואתם בבדיקה מתמדת של טיב ההתנהלות והיחסים שלכם עם העולם. ייתכן שיש בכם גם תמיד טפח סמוי מהעין שאותו אתם לא חושפים. אם ה-ט' היא בסוף השם זה מראה כמה חשוב לכם שכל מעשה וקשר שלכם יסתיים באופן נכון, כן ואמיתי. וייתכן שאתם לא פעם נסוגים בסיום של תהליכים ולא חושפים מי אתם באמת (וחבל).

איך ניתן להתחזק עם האות ט'? אפשר לעשות מדיטציה עם קלף הנזיר, להדליק נר שמפנה ומטהר את המרחב, לדמיין סביבנו מעגל, להניח את קלף הנזיר במרכזו או את האות ט' עצמה אם אין קלף. אפשר אפילו להתבונן בקלף על מסך המחשב או הפלאפון, או לצייר אותו - גם אם אין לנו כישרון ציור, המטרה היא לתפוס את המהות הסימבולית. לאחר שהתקרקענו ונשמנו כמה נשימות, נוכל לדמיין את האנרגיה המגנה והמזינה של הנזיר. נחשוב ואולי גם נכתוב את התכונות הכי טובות שלנו, את מקורות העוצמה והייחודיות שלנו, ונתמקד ברשימה זו כשהמטרה היא למצוא את השמחה וההנאה שב-להיות עם עצמנו.

נוכל לבצע כתיבה אינטואיטיבית לצד הקלף. לדמיין מה הקלף רוצה להגיד לנו ונרשום זאת, נוכל להניח בדמיוננו את האות ט' על איזור מסוים בגוף, וכמובן - אפשר לחקור רעיונות נוספים לבד. מזדהים? מסכימים? ספרו לנו בתגובות מה שמכם ומה הרגשתם.

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully