וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם את האותיות ו' או ז' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 8:18

אם בשמכם יש את האותיות ו' או ז' (או אולי גם וגם, כמו זיו) התברכתם בקלף הנאהבים המעיד על היותכם מגנט אנושי או בקלף המרכבה שמצביע על נחישותכם. זו פרשנות האותיות לפי קלפי הטארוט - כשגם למיקום שלהן בשמכם יש משמעות

שמות. ShutterStock
מה שמכם יכול להעיד עליכם? הפעם נתמקד באותיות ו' ו-ז'/ShutterStock

היום קלפי הטארוט יספרו לנו עוד על השמות הפרטיים שלנו, של חברינו, של קרובי המשפחה שלנו (וגם של האקסים). הקשר בין הקלפים לאותיות יגלה לכם איכויות, שיעורים ומשאבים פנימיים שיש בכם. גם אם האות היא לא חלק מהשם שלכם, אפשר להשתמש בה למדיטציה, ללמידה ולהעצמה אישית - כדי להכניס איכויות אלה אל חייכם!

22 האותיות העבריות מותאמות, ולא במקרה, ל-22 קלפי הארקנה הגדולה של הטארוט. היום נגלה את משמעות האותיות ו' וז'.

יש לכם את האות ו' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות ו'? כנראה שיש בכם/בו קצת מקלף הנאהבים.

קלף הנאהבים מראה שאתם מגנט אנושי שמעורר סקרנות וחיבה - וכולם בעצם רוצים להכיר אתכם. יש בכם לא רק את היכולת לנהל מערכות יחסים נכונות, אלא גם להפריד עיקר מטפל, להחליט מה נכון לחייכם, לעשות סדר פנימי ולבחור מי צריך להיות חלק ממעגל החברים והאהובים - ומי ממש לא.

יש לכם כוח נדיר לפתור בעיות, לראות את צורכי האחר לצד הצרכים האישיים שלכם, לעזור לאנשים להפיג את הערפל והבלגן מחייהם, להתנהל באהבת אדם גם בסיטואציות לא פשוטות ולערוך שינויים משמעותיים ללא פחד.

זה אחד מהשיעורים שלכם בחיים הללו, להבין מה בדיוק נכון להכניס ולהוציא מהחיים שלכם. מצד אחד - לא להוציא אנשים מהחיים אם יש רק בעיה קטנה, אבל גם לא להשאיר דפוסים ואנשים לא בריאים במעגל הסביבה הקרובה. לרוב ידוע לכם מה נכון לכם באמת - וזה רק עניין של ביצוע והבנה שהחלטה היא תהליך של גדילה והשלמה עם אי השלמות של החיים האלה.

האות ו' מעידה על לבדות ואינדיבידואליות, על זקיפות קומה, צמיחה ועצמאות, והיא מזכירה לנו שכדי להיות בזוגיות טובה ובקשר טוב מכל סוג, אנחנו צריכים להיות בקשר טוב ונכון עם עצמנו, לעמוד על שתי רגלינו ולדעת להביע את עצמנו נכון.

קלף הנאהבים

טארוט: קלף הנאהבים. ShutterStock
טארוט: קלף הנאהבים/ShutterStock

מיקום האות ו' בשם

אם האות ו' בתחילת השם, כנראה שכולם רוצים להכיר אתכם, משהו בעצמאות שלכם מסקרן.

אם האות ו' היא באמצע השם, יכול להיות שעליכם להראות לסביבה קצת יותר בבהירות את הצרכים שלכם ולעזור להם להבין כיצד להתנהל מולכם נכון.

אם האות ו' בסוף השם, זה מראה שבסוף של תהליך תמיד מובן לכם מה נכון להכניס ולהוציא מחייכם, ולפעמים דרוש לכם קצת זמן כדי להבין ולברור את הסיטואציה עד סופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

האות ז'

יש לכם את האות ז' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות ז'? כנראה שיש בכם קצת מקלף המרכבה.

קלף המרכבה מראה שאתם נחושים, מלאי כוחות וכאלו שאוהבים לא רק לדבר - אלא גם לעשות. לקחת את ההגה בידיים זה המוטו שלכם ואתם לא אוהבים לחפור בלי סוף ולהישאר תקועים במקום (למרות שהבעה עצמית בהחלט עשויה להיות הצד החזק שלכם).

יש לכם כוח נדיר להוביל דברים קדימה, ואתם בהחלט לא מרגישים מחויבים לעשות דברים לפי הספר. למעשה כשאתם מחליטים משהו, אתם יכולים לעורר גם בסביבתכם השראה עצומה, כי כולם היו רוצים להרגיש כל כך בשליטה על מהלך חייהם.

זה אומר שזה אחד מהשיעורים שלכם בחיים הללו הוא להביע את עצמכם באופן מלא וללכת בכל הכוח קדימה אל עבר החלום, להסיט הצידה הפרעות וקשקושים, ולהתמקד בעיקר - במה שאתם מאמינים שיגרום לכם אושר.

האות ז' מתייחסת בשפה העברית אל כלי נשק ואל מיניות, ולא בכדי - אלו אמצעי הכוח הגשמי העיקריים בחיינו אשר מקרקעים אותנו, מגנים עלינו ומעניקים לנו המשכיות והישרדות.

קלף המרכבה

טארוט: קלף המרכבה. ShutterStock
טארוט: קלף המרכבה/ShutterStock

מיקום האות ז' בשם

אם האות ז' נמצאת בתחילת השם, זה מראה שהביטוי העצמי והיכולת לפעול הם תווים ראשוניים באופייכם.

אם האות ז' היא באמצע השם, הגורם המאזן בחייכם הוא הגורם הזכרי.

אם האות ז' היא בסוף השם, זה מראה שבסיום תהליכים תמיד יש בכם הכוח להמשיך קדימה אל החזון שלכם על אף הקושי.

מזדהים? מסכימים? שתפו אותנו בתגובות בשמכם והרגשותיכם.

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully