וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לך את האות ב' בשם? האיכויות הפנימיות שבך יקרות ערך

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 1:51

לקלפי הטארוט יש הרבה מה לומר על האיכויות שמהן אנחנו והשם שלנו עשויים. אם יש בשמכם את האות ב', כנראה שיש בכם איכויות הנסתרות מהעין - מחכמה מיוחדת ועד חוש שישי בפתירת בעיות. הנה המשמעות המלאה של האות ב' בראי הטארוט

היום קלפי הטארוט יספרו לנו עוד על השמות הפרטיים שלנו, של חברינו, של קרובי המשפחה שלנו (וגם של האקס!). הקשר בין הקלפים לאותיות מגלה לנו איכויות נסתרות, שיעורים ומשאבים פנימיים שרק מחכים לצאת לאור. 22 האותיות העבריות מותאמות, ולא במקרה, ל-22 קלפי הארקנה הגדולה של הטארוט ולכן השם שלנו בעצם מורכב גם מקלפי הטארוט - מהחוזקות שבהם ומהשיעורים שהם טומנים בחובם.

אז איך אנחנו מסתכלים על אותיות השם? קצת כמו על בושם טוב! בשבוע שעבר גילינו את הקסם המשעשע של האות א' והיום נבחן את המסתורין של האות ב'.

יש לך את האות ב' בשם? כנראה שיש בך קצת מקלף "הכוהנת הגדולה"!

קלף הכוהנת מראה שיש בכם מסתורין רב, יכולת מדהימה לשמור סודות - של עצמכם ושל הסביבה, יש בכם סוג של הפתעה שאף אחד לא ציפה לה - והאיכויות הפנימיות שבכם יקרות ערך. לכן לרוב הן נסתרות מהעין. אין ספק שיש בכם משהו חשאי ומעורר סקרנות: אולי יש לכם חכמה מיוחדת, טביעת עין, חוש שישי, תחום דעת שאף אחד לא ממש מכיר, יכולת מדהימה לפתור בעיות, להכיל ולהבין את עומקי הנפש. אולי יש לכם כישרון חבוי ואפילו נדיר שאף אחד לא היה מנחש שיש לכם. אולי המראה שלכם פשוט לא מסגיר את הפנימיות הסוערת: מים שקטים חודרים עמוק - זה המוטו שלכם. ואולי המילה "אולי" חוזרת על עצמה פה בטקסט שוב ושוב, בדיוק בגלל היכולת שלכם לעורר הרבה שאלות, תהיות ואולי אפילו אובססיה בקרב הסביבה. כולם רוצים לדעת מה מסתתר בתוככם? מה סוד הקסם הממגנט והשקט שלכם? אם רק תסכימו לגלות...

אותיות: האות ב'. ShutterStock
זהו בעצם אחד השיעורים העיקריים - לבנות בית פנימי ולתת בו מקום לכל קולות נפשנו/ShutterStock

ומה השיעור שלכם?

אחד השיעורים החזקים בחייכם הוא להתמסר לחלוטין לתהליכים, גם אם אין לכם מושג לאן בדיוק יובילו. בעיקר - אל לכם לפחד מהפחד עצמו ועליכם להכיר את עצמכם היטב כדי להפוך כל חשש פנימי לעוצמה חיצונית ברורה. לא להתחבא משום דבר: לא מעצמכם, לא מהסביבה ובטח לא מהאמת, שהיא נר לרגליכם.

האות ב' מייצגת את המילה "בתוך" ולה משמעות של הגנה ונטייה טבעית לטבע מופנם וחבוי. יכול להיות שהכי נוח לכם בסביבת הבית, שם באמת יש לכם החופש להיות עצמכם, להסיר את כל המסכות, לרקוד עם מקל ספונג'ה ריקודים סלוניים ולעשות כל דבר שמחזיר לכם תחושה של עצמיות וכוח. האות ב' גם מייצגת בהקשר זה יכולת להכיל ולתת בית לעצמכם - לכל רגשותיכם וצדדיכם. זהו בעצם אחד השיעורים העיקריים - לבנות בית פנימי ולתת בו מקום לכל קולות נפשנו.

עליכם לזכור, שכמו שבושם עשוי שכבות שכבות, גם השם שלנו בנוי משכבות של משמעות. האות הראשונה היא התו הראשון - החזק ביותר של הרושם שאנו משאירים על הסביבה, אך שאר האותיות בעצם מתארות את האיכויות שלנו כנדבכים של משמעות.

אם האות ב' בתחילת השם, כנראה שכולם כבר יודעים שאתם "כוהנת", רואים שיש בכם משהו מיוחד ותוהים מה בדיוק מניע אתכם קדימה, זה הדבר הראשי שמושך אנשים אליכם. הם מתמגנטים אל הכבוד העצמי שלכם, האינטיליגנציה שלכם והשקט הבוגר שבכם.

אם האות ב' היא במרכז השם, ייתכן שהתכונות המיסטיות, העמוקות שבכם אינן על פני השטח, ואנשים חייבים להכיר אתכם טוב יותר כדי לגלות את הרובד הסמוי. אולי הסביבה צריכה "לעבוד קשה יותר" כדי להכיר אתכם ורק זמן וסבלנות יבנו את הקשרים שבהם באמת תכניסו אנשים הביתה, אל הבית הפיזי והרגשי שלכם.

אם האות ב' היא בסוף המילה, ייתכן שהשיעור שלכם הוא להוציא קצת יותר מעצמכם החוצה, להיות פחות ביישנים, לחלוק יותר ולהיפתח. אולי חשוב שתקפידו לפרוק מתחים, מחשבות וחוויות כדי שיתאפשר לכם להתחדש ולהתרענן בקלות גדולה יותר - וחשוב גם לא לקחת הכול ללב.

מזדהים? מסכימים? ספרו לנו בתגובות מה שמכם ומה הרגשתם.

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully