וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרולוגים מאשרים: אלה המזלות הדביקים והאובססיביים ביותר

25.5.2022 / 0:02

אסטרולוגים טוענים שבני המזלות הבאים זקוקים להרבה מאוד תשומת לב ולא יעזבו אתכם רגע אחד לבד. הכירו את המזלות הדביקים ביותר בגלגל המזלות

מהודעות טקסט שעתיות וטלפונים בלתי פוסקים ועד הפגנה מוגזמת של חיבה בציבור וחיבוקים אינסופיים - יש אנשים שפשוט לא יודעים לשחרר. כמו תכונות רבות באישיות שלנו, גלגל המזלות יודע לאפיין מי הם בני המזלות הדביקים יותר שזקוקים לתשומת לב מתמדת ואלו ש"חיה ותן לחיות" הוא המוטו שלהם.

האסטרולוגים של Bestlifeonline חשפו מה הם המזלות האובססיבים שפשוט מפחדים להיות לבד - ואת המזל הדביק ביותר מכולם (וכן, בהחלט יש כזה). הנה הם:

זוג דביק. ShutterStock
המזלות הדביקים ביותר: לא תאמינו מי הדביק מכולם/ShutterStock

מזל מאזניים

אליס אלטה, אסטרולוגית Futurio, מסבירה שבני מזל מאזניים נתפסים כדביקים כי הם "מגדירים את עצמם דרך בן הזוג שלהם". היא מוסיפה שעבור בני מזל מאזניים "בן זוג הוא דבר חיוני", מה שאומר שהם יעשו כל שביכולתם כדי לשמור עליהם - גם אם נראה שהקשר נגמר. אם הם לא נצמדים לשותף רומנטי, הם יפגינו התנהגות דומה עם חברים.

מריה הייז, אסטרולוגית ב-Trusted Astrology הוסיפה ש"החיים הם מעגל חברתי גדול עבורם, והחיבור עם אחרים הוא בלב הרצונות הפנימיים שלהם". לפעמים הם פשוט לא יודעים מתי להפסיק.

להורוסקופ היומי של מזל מאזניים לחצו כאן >>

עוד בוואלה!

שמרו מרחק: אלה המזלות שיתפרצו עליכם בקלות

לכתבה המלאה

מזל עקרב

אלטה מתארת את מזל עקרב כ"הוריקן של תשוקה", מה שאומר שהדרך בה הם אוהבים יכולה להיות מוגזמת לפעמים. על אף שהתשוקה הזו יכולה להיות דבר טוב, אלטה מזהירה שהיא עלולה להיות פולשנית. בקיצור, הם נאמנים עד כדי חירוף נפש - אז ברגע שהם ישימו את עיניהם אליכם, צפו להרבה תשומת לב.

להורוסקופ היומי של מזל עקרב לחצו כאן >>

אנשים דביקים. ShutterStock
אל תעזוב אותי לרגע!/ShutterStock

מזל בתולה

הייז טוענת שבני מזל בתולה הם "מהנזקקים ביותר בגלגל המזלות", בגלל הכמיהה העמוקה שלהם לאהבה וחיבה. היא מוסיפה כי "הצורך שלהם נובע מחוסר הביטחון שלהם". אם הם רוצים מערכת יחסים, סביר להניח שהם יפציצו באהבה את בן הזוג שלהם. עם זאת, הם גם אוהבים להקשיב - אז אם תגיד למזל בתולה שזה קצת טו מאץ', הוא יקח צעד אחורה.

להורוסקופ היומי של מזל בתולה לחצו כאן >>

מזל אריה

בני מזל אריה רוצים שיתייחסו אליהם כאל מלך, אז הם יצפו למלוא תשומת הלב שלכם בכל עת כי זה גורם להם להרגיש חזקים. "לפעמים, הדרישה הזו חיונית להם, אך ברוב המקרים הם פשוט רוצים תשומת לב", אומרת הייז. ברגע שתעניק להם את תשומת הלב שהם רוצים, הם יירגעו וידעו לשחרר קצת.

להורוסקופ היומי של מזל אריה לחצו כאן >>

זוג דביק. ShutterStock
עבור בני מזל מאזניים "בן זוג הוא דבר חיוני"/ShutterStock

מזל שור

אלטה טוענת שלבני מזל שור קשה להכניס אנשים חדשים לחייהם, אבל אם זה קורה - הם מתקרבים אליהם קצת יותר מדי ולעיתים "חונקים אותם מאהבה".

הייז אומרת שמזל שור "נזקק יותר מרוב המזלות ועקשן מאוד". היא הוסיפה: "עם זאת, הדבר הטוב הוא שבני מזל שור לא תמיד כל כך תובעניים. בגלל שהם כל כך מחוברים לרגשות שלהם, הם מסוגלים להישאר רגועים למדי, אבל אם אתם מוצאים את עצמכם יוצאים עם מזל שור - צפו שהדבקות הזו תתורגם לרגעים חמים ומהבילים של עונג, שכן סקס הוא אכן שפת האהבה שלהם".

להורוסקופ היומי של מזל שור לחצו כאן >>

המזל הדביק ביותר: מזל סרטן

לדעת האסטרולוגים, סרטן הוא המזל הדביק ביותר בגלגל המזלות. אחרי דייט ראשון, זה צפוי שהסרטן יתחיל לתכנן לעצמו את החתונה. אלטה מסבירה ש"קשה להם לזרוק משהו מהבית או להיפרד מאקס, כי הם תמיד מתמקדים בעבר".

עבור חלק מהסרטנים, הייז מזהירה כי "ההתנהגות שלהם יכולה להתקבל כמעצבנת, אפילו נזקקת, ולפעמים רכושנית". היא מרגיעה שזה לא חל על כולם: "סרטן בוגר שיודע לווסת את עצמו בהחלט יתרגם את הדביקות הזו לחיבה במינון המתאים", היא מסבירה.

להורוסקופ היומי של מזל סרטן לחצו כאן >>

  • עוד באותו נושא:
  • זוגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully