וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה 4 המזלות שאוהבים לקחת סיכונים בחיים - גם אם זה יעלה להם ביוקר

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 10:19

בגלגל המזלות שלנו ישנם 4 מזלות שידועים כחובבי הרפתקאות ומחפשי אדרנלין שאוהבים ללכת על כל הקופה ולהתנסות בכל דבר - גם אם זה עלול לסכן אותם. הנה הם

בני אדם מתחלקים לשתי קבוצות: אלה שאוהבים לחיות את חיי השגרה היציבים והבטוחים שלהם ונלחצים בכל פעם שמשהו קטן מרעיד את עולמם, ואלה שחיים את החיים כאילו הם משחק מחשב שבו הם מאוד רוצים לנצח. בקבוצה השנייה נמצאים אנשים שמחפשים חוויות מרגשות, אוהבים שינויים, נועזים ולוקחי סיכונים שמוצאים משהו מרגש בכל דבר שנקלע לדרכם.

לאיזו קבוצה אתם שייכים? המזל שלכם עשוי לקבוע זאת. למעשה, על פי גלגל המזלות לכולנו יש מעט אנרגיה פזיזה בתוכנו, אך ההבדל הוא שחלק יאמצו ויטפחו אותו בעוד אחרים יעדיפו להשקיט אותו ולא לקחת סיכונים מיותרים. אז מי הם אלה שכן יקחו סיכונים - גם אם זה עלול לעלות להם ביוקר? הנה הם כפי שפורסמו ב-stylecaster.com:

לוקחי סיכונים. ShutterStock
מי אתם האנשים שיקפצו באנג'י מבלי להביט לאחור?/ShutterStock

מזל תאומים (21 במאי - 21 ביוני)

נשלטים על ידי מרקורי, כוכב הלכת הקשור למהירות. בני מזל תאומים תמיד עושים מספר דברים בו זמנית.הם נחשבים לאחד המזלות הנועזים ביותר בגלגל המזלות, הודות לטבעם הסקרן. בני מזל תאומים באמת רוצים לדעת ולעשות הכל. קשה להם להיצמד לתוכנית או אפילו לדעה שלהם. הם נוטים לפעול לפי דחפים. כל הכבוד להם על שבחרו לחיות בגדול!

בני מזל תאומים עסוקים מדי בפטפטת על אחרים מכדי שיהיה אכפת להם ממה שאנשים חושבים עליהם, מה שאומר שהם לא מפחדים להיכשל או להיות לא מושלמים. אם אתה עדיין צריכים הוכחה לאישיותם הגדולה, בואו נסתכל על כמה מבני מזל תאומים המפורסמים, כמו קניה ווסט, מרילין מונרו ודונלד טראמפ. הבנתם מול מי אתם עומדים?

להורוסקופ היומי של מזל תאומים לחצו כאן >>

עוד בוואלה!

6 המזלות שאתם ממש לא רוצים להזמין למסיבה שלכם

לכתבה המלאה

קשת (22 בנובמבר - 21 בדצמבר)

הקשת הוא בעל חשיבה עצמאית וחובב הרפתקאות. כמזל אש נלהב, הוא מלא באנרגיה אינסופית. אם אתם חברים של מזל קשת, סביר להניח שתמצאו את עצמכם נדבקים מההילה המדבקת שלהם ומאהבתם לטיולים! לבני מזל קשת יש לב ומוח פתוחים, כל כך פתוחים שלפעמים הם באמת מתקשים להתמודד עם גבולות. אולם, בגלל שהם לא לוקחים את החיים יותר מדי ברצינות, קשה לכעוס עליהם לאורך זמן.

כמזל אש משתנה, מזל קשת ניתנים להסתגלות ומרגישים הכי בנוח לעשות את מה שאחרים עשויים לתפוס כלא נוח. בעוד שאנשים רבים נרתעים מלפגוש אנשים חדשים או מנסיעות סולו, בני מזל קשת מרגישים הכי טוב עם עצמם כדי לעשות זאת.

להורוסקופ היומי של מזל קשת לחצו כאן >>

טלה (21 במרץ - 20 באפריל)

נשלט על ידי מאדים, כוכב הלכת האנרגטי והתשוקתי, אין זה אמור להפתיע אתכם שמזל טלה עוקב אחר הדחפים הספונטניים שלו. לעתים קרובות הם אוהבים להוכיח את היכולות שלהם לאחרים. המזל הזה עצמאי מאוד, אינו נזקק לאחרים ולעתים קרובות ייקח על עצמו אתגרים סולו. הוא סומך על עצמו שישגשג ויצליח במרדף אחר ההרפתקאות המפתות ביותר של החיים.

אם החיים משעממים אתכם לאחרונה, מצאו לכם חבר טלה. המזל הזה תמיד מחפש חוויות משמחות ומונעות אדרנלין. כמזל אש, יש להם השקפה חיובית על העולם והם לא מפחדים לעשות דברים שאף אחד אחר לא יעז לעשות.

להורוסקופ היומי של מזל טלה לחצו כאן >>

אריה (23 ביולי - 22 באוגוסט)

בני מזל אריה אוהבים כשכל העיניים נשואות אליהם ואין שום דבר שהם לא יעשו כדי להבטיח את התוצאה הזו. זה אומר שהם מוכנים לקחת סיכונים יותר מכל אחד אחר. צניחה חופשית? בוצע. לרקוד כאילו אף אחד לא צופה בכם? ברור. נאום מוגזם בכל אירוע רגוע? לגמרי, זה האריה שמדבר. הכרה היא מה שגורם לאריה להרגיש מוערך ולחשוף את העצמי האמיתי ביותר שלו.

עבור בני מזל אריה, המחשבה אם משהו יכול להיות מביך או אפילו מסוכן לא עוברת בראשם. זה לא אומר שהם בהכרח פזיזים. פשוט יש להם ביטחון מולד שמנחה אותם בחיים.

להורוסקופ היומי של מזל אריה לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully