וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 המזלות שחייבים לשלוט בעצבים שלהם

11.4.2022 / 0:12

מזל טלה הוא בעל מזג אגרסיבי שנוטה להתעצבן כשאנשים מסרבים ללכת בדרכו. הוא לא לבד

אחת מתכונות האופי השליליות הבולטות שרבים נאבקים בה היא כעס. בעוד שחלקנו עשויים למצוא בקלות יחסית דרכים להרגיע את עצמנו ברגע שדברים לא הולכים כמצופה, אחרים נוטים לשחרר עצבים ללא רסן. האם המזלות משחקים בכך תפקיד? ג'וויקה שארמה, קוראת קלפי טארוט , מאמינה שכן. לדבריה, בשביל לעבוד ברצינות על השליטה בכעסים, בני אדם צריכים קודם כל להיות מודעים לכך שהם סובלים מהבעיה הזאת. היא פירטה בפני Indianexpress את המזלות שלדבריה צריכים לעבוד על עצמם וללמוד להירגע:

גבר כועס. ShutterStock
המזלות הבאים חייבים להירגע/ShutterStock

טלה

מזל טלה הוא בעל מזג אגרסיבי שלעתים קרובות מתעצבן כשדברים לא מסתדרים לפי מה שהוא רוצה או כאשר אנשים מסרבים ללכת בעקבותו או מציינים את הטעויות שלו. בני מזל טלה מגיבים לעיתים בחוסר הגיון וזה מה שגורם לאנשים להתרחק מהם. כדי לשלוט בכעסים שלהם הם צריכים לשאול את עצמם האם הם עושים את הדבר הנכון? האם התגובה שלהם תעשה להם טוב? והאם הם מגיבים בהיגיון? כמו כן, ג'וויקה שארמה ממליצה להם לנסות להירגע במצבים מלחיצים ולנסות להתבונן על התמונה הגדולה מבלי לקבל עצה מאף אחד אחר.

להורוסקופ היומי של מזל טלה לחצו כאן >>

עוד בוואלה!

אלה 4 המזלות הכי ביישנים במיטה לפי האסטרולוגים

לכתבה המלאה

שור

בני מזל שור משתמשים בכעס ככלי להפגין את כוחם בפני אנשים סביבם. זו הדרך שלהם לשלוט באנשים. בני מזל שור צריכים לשלוט בכעסים שלהם כי הם מזיקים לעצמם ולאחרים. הם יכולים לשלוט בכל ויכוח על ידי התעלמות מהאדם עליו הם כועסים, וגם לנתח את הפעולות שלהם כראוי. שליטה עצמית היא משהו שהם חייבים לתרגל.

להורוסקופ היומי של מזל שור לחצו כאן >>

אריה

מזל אריה נוטה להתגרות בקלות וזו שורש הבעיה. הכעס שלהם משפיע ישירות על בריאותם הפיזית והנפשית. כדי לשלוט בכעסים, האריות צריכים לעשות מדיטציה, להאזין למוזיקה או לצפות בתוכניות שמעניינות אותם. אלה יהפכו את הסיטואציה לפחות מלחיצה ולא יהווה השפעה גדולה על בריאותם.

להורוסקופ היומי של מזל אריה לחצו כאן >>

בתולה

לבני מזל בתולה יש תהליך חשיבה מעוות שלעתים קרובות גורם להם להתעצבן. הם חושבים יתר על המידה או פורקים על הפעמים שהדברים פורשו לא נכון. זה גורם להם להיראות מוזרים או חסרי הגיון בפני הסובבים אותם. הם צריכים לנתח דברים בצורה ברורה ולהפסיק לחשוב יותר מדי. התעסקות בעבודה יכולה לסייע להם לשלוט בכעסים שלהם, כמו גם פשוט לפרוש למיטה כשהעניינים מתלהטים.

להורוסקופ היומי של מזל בתולה לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully