וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תרצו לגור איתם: אלה 5 המזלות המבולגנים ביותר

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 14:40

מצאתם שותף פוטנציאלי לדירה? לפני שאתם חותמים, בואו לבדוק האם הוא מסודר או בלגניסט - לפי המזל שלו

כשזה מגיע לסדר וניקיון הבית, יש שלושה סוגים של אנשים: כאלה שחשוב להם לשמור על סדר וניקיון, כאלה שממש לא חשוב להם, וכאלה שחשוב להם אבל הם עצלנים מדי כדי לעשות משהו בנידון. אסטרולוגים מאמינים ששיוכנו לאחת הקבוצות תלוי בתאריך שבו נולדנו. כלומר, למזל שלנו יש השפעה על חיבתנו או שנאתנו לסדר וארגון.

ב-Kalingatv טוענים שמבין 12 המזלות הקיימים, 5 ידועים בהיותם מבולגנים. אם הסדר והניקיון חשובים לכם ואתם מחפשים בן/ת זוג או שותף לדירה שזה גם בראש סדר העדיפויות שלו, כדאי לכם לבדוק שהוא לא ברשימת המזלות המבולגנים לפני שאתם עוברים לגור איתו. לעומת זאת, אם אתם בלגניסטים - אולי בחירה באחד מהרשימה היא דווקא רעיון טוב.

הנה 5 המזלות המבולגנים ביותר:

בית מבולגן. ShutterStock
5 המזלות שאתם ממש לא רוצים לגור איתם, אלא אם כן אתם בלגניסטים/ShutterStock

מזל דגים

הדגים הם חולמניים ואוהבים להתעצל ולא לעשות דבר, מה שיכול להוביל ללא מעט בלגן. הם לא פרקטיים ולכן הם מעדיפים ללכת לאיבוד בחלומותיהם מאשר לנקות אחר הבלגן שלהם. אם הם לא מוצאים בגד, זה בעיקר בגלל שיש להם ארון מבולגן. אם השותף הפוטנציאלי שלכם הוא בן מזל דגים, תתכונן לחיות בבלגן.

עוד בוואלה!

אלו המזלות "הבעייתיים" ביותר בגלגל המזלות - והסיבות לכך

לכתבה המלאה

מזל קשת

בדרך כלל מזלות אש כמו קשת, טלה ואריה תמיד פעילים מאוד, אבל קשת אוהב לעשות דברים בבת אחת. לכן, למרות כישורי הארגון הבלתי מתאמץ שלהם, הם יכולים לייצר הרבה בלגן. העובדה שהם בוחרים לעשות דברים פעם ב...תקופה, היא הסיבה שלא תמיד אפשר לסמוך עליהם כשזה מגיע לסדר וארגון. כתוצאה מכך, כאשר הם מנסים לעזור, בין אם זה לקפל כביסה או לסדר את הבית, סביר להניח שהם רק יעשו בלגן. לכן, אם אם השותף הפוטנציאלי שלכם הוא בן מזל קשה - צפו לבלתי צפוי.

מזל סרטן

הסיבה היחידה שהסרטן המאורגן עושה בלגן היא בגלל שהוא נוסטלגי. הסרטנים מתקשים להיפרד מדברים הקשורים לזיכרונותיהם. בשל ההרגל שלהם לאצור בקפידה כל זיכרון קטן, נוצר בלגן סביבם לאורך זמן. הסרטן גם אוהב לסדר במועד מאוחר יותר. לכן, הכיור שלהם צפוי רוב הזמן להיות מפוצץ בכלים, אותם הם ישתפו רק כשישארו לבד או לפני שאורחים יגיעו. הם אוהבים לארח אנשים ולהשוויץ בבית הנוצץ שלהם.

מזל טלה

לאלה אין בעיה לנקות, פשוט אין להם זמן לזה. הם אוהבים את החיים החברתיים שלהם יותר מדי מכדי לבזבז את זמנם בסידור החדר. הם עשויים לבלות ימים ארוכים מחוץ לבית, בבילוי או בפגישות עסקים. כתוצאה מכך הם יאלצו לחזור הביתה למטבח מסריח מכלים מלוכלכים ולערימות דואר. זה לא שהם לא אוהבים לנקות, אבל הם לא נותנים לזה להיות חלק מחיי היומיום שלהם. הם מעדיפים לנצל את הזמן כדי לחקור את העולם החיצון. עם זאת, ברגע שהם מבינים שהבית שלהם בבלגן היסטרי, הם יעשו משהו בנידון.

מזל תאומים

כמו טלה, גם מזל תאומים הוא מזל חברתי ומעדיף לבלות עם חברים במקום לנקות את הבית. על אף שהם תמיד מחפשים גירוי, ניקיון הוא לא בדיוק הדרך שלהם להישאר פעילים. גם הם לא נגד ניקיון, אבל הם לא אוהבים לעשות את זה על בסיס יומי. הם יבלו שעות בטלפון, למרות שיש ערימת כביסה שיושבת על המיטה ומחכה להתקפל ולהיכנס לארון. עד שהם יסיימו לדבר/להסתמס/לגלול בטיקטוק, זה יהיה מאוחר מדי עבורם להתחיל לקפל כביסה, אז הם יעדיפו לישון עליה במשך הלילה. זה יכול להימשך כמה ימים, עד שפעם בירח מלא הם סוף סוף יחליטו לתת קצת עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully