וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה 4 המזלות הכי ביישנים במיטה לפי האסטרולוגים

28.3.2022 / 0:06

במערכות יחסים הם עשויים להפגין ולהקרין הרבה ביטחון ושליטה, אך כשזה מגיע למיטה 4 המזלות הבאים מרגישים ממש לא בנוח. מי אתם ביישנים?

אסטרולוגים מסכימים על כך שכמה מהמזלות הכי בטוחים בעצמם, בעיקר כשזה מגיע לדייטים ולזוגיות, הם דווקא אלו הביישנים ביותר כשזה מגיע למיטה. האסטרולוגים של Pinkvilla חשפו את 4 המזלות הביישנים ביותר בסקס, אלה שיתקשו לשחרר וליהנות ויתנו לפרטנר שלהם להוביל. ספרו לנו בתגובות אם הם צדקו לגביכם.

בני נוער במיטה. ShutterStock
המזלות הביישנים ביותר במיטה/ShutterStock

מזל מאזניים

בני מזל מאזניים נוטים ללכת לאיבוד במחשבות על האהוב שלהם ומצפים שהוא יסחוף אותם באהבתו. כשזה קורה, התגובה שלהם עשויה להיות מעט בלתי צפיה. על אף שהם יצורים חושניים, המאזניים מאוד ביישנים ומעדיפים שבן הזוג הוא זה שיוביל במיטה.

עוד על מזל מאזניים בהורוסקופ היומי שלנו >>

עוד בוואלה!

לא תרצו לגור איתם: אלה 5 המזלות המבולגנים ביותר

לכתבה המלאה

מזל דגים

בני מזל דגים מעולים בלגלות מה מדליק את הפרטנר שלהם וידאגו לרצות אותו בשלבי החיזור. אולם כשזה מגיע לאינטימיות, הדגים מרגישים לרוב כמו בצל עם מספר שכבות שיש לקלף בסבלנות על ידי מאהב עקבי ומתמיד. הם מאוד נהנים שמחזרים אחריהם ומניעים אותם (בהסכמה ובעדינות כמובן) לאינטימיות.

עוד על מזל דגים בהורוסקופ היומי שלנו >>

מזל גדי

בני מזל גדי מאוד בטוחים ברצונות ובשאיפות שלהם, אך כשזה מגיע לאינטימיות הם נוטים לכבות את המוח, העובד נון-סטופ, ולתת לרגשות לצוף. הם שואפים להבין טוב יותר את בן הזוג שלהם דרך המיטה - ולכן נוטים לתת להם להוביל.

עוד על מזל גדי בהורוסקופ היומי שלנו >>

מזל סרטן

בני מזל סרטן הם טיפוסים עקשנים - גם במערכות יחסים. הם נוטים להיות הצד הדומיננטי במערכת היחסים, אך כשזה מגיע למיטה הם מעדיפים להיות כנועים ולתת לבן הזוג לכוון את הספינה.

עוד על מזל סרטן בהורוסקופ היומי שלנו >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully