וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדותי, פזיז וכריזמטי: הכירו את מזל טלה

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 10:36

בני מזל טלה הם טיפוסים מיוחדים, כריזמטיים, כנים ואוהבי אתגרים, אולם חוסר היכולת שלהם לדחות סיפוקים והפתיל הקצר שלהם באים לא פעם לרעתם. הכירו את בני מזל טלה

מזלות. ShutterStock
מי אתם באמת בני מזל טלה?/ShutterStock

מזל טלה
21/3-20/4


יש לא מעט שמועות זדוניות על הטלאים. אומרים שהם חושבים רק על עצמם, שהפתיל שלהם קצרצר, שהצורך בסיפוק מיידי הורס כל חלקה טובה ושברגע שמדברים בסביבה על מישהו אחר חוץ מהם - הם מאבדים עניין בשניות. לטלה יש שם של שתלטן שלא מפסיק להכתיב מה לעשות, עם מי ומתי, וכשדברים מתחילים לזוז הוא נעלם, כי כל פרוייקט שצריך נשימה ארוכה ואורך זמן - פשוט גדול עליו. האם כל הדברים הלא מאוד מחמיאים האלו אכן מייצגים את הטלאים?

הבה נכיר מעט את המזל הזה. הטלה שייך למזלות האש האנרגטיים ושייך לקבוצת הקרדינליים. קבוצת הקרדינליים יוצרת אנרגיה, ובטלה היא מייצגת את אלמנט האש על כל מעלותיו - וחולשותיו. הטלה פותח את גלגל המזלות הקלאסי, ובתור שכזה - הוא מייצג את הילד, שזה עתה נולד. הילד הזה מביא לעולם מתנה נפלאה - את עצמו! וככה הוא גם רוצה שיתייחסו אליו: כמו אל משהו נפלא שצריך למלא את סיפוקיו.

מזל טלה. ShutterStock
מזל אש אנרגטי וחסר מעצורים/ShutterStock

הטלה, מזל האש הראשון לפי סדר המזלות, לא ממש יודע לדחות סיפוקים. כל אנרגיית האש שלו מכוונת לטווחים קצרים, כדי לספק את הצרכיים המיידיים שלו. אולי בגלל זה הטלה נחשב כאגוצנטרי למדי, וכאחד שדורש הרבה מאוד הקשבה מהסביבה, למרות שמה בסך הכל הוא ביקש? קצת תשומת לב?

כדי להכיר אותו טוב יותר, כדאי להכיר גם את שליט המזל שלו. מרס, שהיה שמו של אל המלחמה הרומי בימי קדם הוא שליט הטלה. מרס מייצג את הדחף לשלוט, להכתיב, ואת החלק הגברי שמחפש להגדיר טריטוריות - ולהלחם עליהן. אנשים עם מרס מודגש במפת הלידה נמצאים בצבא קבע, או מחפשים לריב עם כולם. בגלל המרס הזה, מזל הטלה הוא חם מאוד ומביע בצורה ישירה את רגשותיו, אבל לעיתים הוא גם חם מזג. במקרים מסוימים, כמו למשל כשעוקפים אותו ברמזור, הוא נוטה להתפרץ על כל מי שלא ממהר לעשות את מה שהוא רוצה. כן הוא עשוי להיות קצר סבלנות, ולרצות הכל כאן ועכשיו.

הטלה כריזמטי וטוב בלסחוף אנשים סביבו ומאוד אוהב להתחיל דברים חדשים (בכל זאת, הוא הראשון בגלגל המזלות). אולם, פעמים רבות - ממש כמו לילד - אין לו את הנשימה הארוכה לסיים אותם והוא משתעמם ומתחיל משהו אחר.

גבר חושב. ShutterStock
בני מזל טלה כריזמטיים וחולי אתגרים/ShutterStock

מלבד הכריזמטיות, בטלה שלנו תמצאו עוד המון מעלות. ראשית, הפתיל הקצר שלו מאפשר לו לא רק לכעוס, אלא גם לשכוח במהירות ואפילו להתפייס עם מי שאיתו הוא רב. הטלה נדיב מאוד כשאוהבים אותו, אוהב לתת מעצמו (למרות שזה לרוב כשהוא מחליט ולא מישהו אחר מחליט עבורו), מחזק את החלשים (למרות שלא מאמין בהם יותר מדי) ויש לו חוש צדק מפותח, שיודע גם לחזק אחרים ולהילחם עבורם, ולא רק עבור עצמו. לפעמים, כשהוא שולט בעניינים ביד רמה, האווירה עשויה להיות אינטנסיבית, והצורך לראות תוצאות בשטח גם עשוי לגרום לדברים לקרות - ואפילו מהר. הוא אוהב חיים מלאי אקשן ואתגרים.

מעבר לזה - הטלה תחרותי מאוד, אוהב להיות ראשון בכל דבר, ובגלל התפיסה המהירה שלו והיכולת שלו לקצר תהליכים ולסחוף אחריו אנשים - גם די מצליח בזה, האמת. הוא מעולה בשכנוע. אם לא מאפשרים לו להיות ראשון או לנהל את העניינים כרצונו, הוא מאבד עניין פעמים רבות, מעקם את האף והולך למקום אחר שבו הוא כן יכול לשלוט על העניינים ולנהל אותם כרצונו. אי אפשר שלא להעריך את הכנות והישירות שלו. אז נכון, הוא קצת ילדותי, קצת פזיז, אוהב התחלות ושונא סיומים, אבל הוא גם מקסים וסוחף - ויש לו קסם מיוחד שאי אפשר לעמוד בפניו.

להורוסקופ היומי של מזל טלה לחצו כאן >>

למי אתם מתאימים?

בני מזל טלה יתאימו לבני מזל טלה אחרים, מהשניים יצמח רומן סוער. הם גם יתאימו לבני מזל מאזניים ותאומים. הטלאים מחפשים בני זוג נדיבים, מתחשבים וחברותיים, אך גם כאלה שחיים את הרגע ואוהבים אתגרים בדיוק כמוהם.

בדקו את ההתאמה הזוגית של מזל טלה עם יתר המזלות בלחיצה כאן.

נפתלי בנט. ראובן קסטרו
הידעתם? ראש הממשלה נפתלי בנט הוא בן מזל טלה/ראובן קסטרו

אילו טלאים אנחנו מכירים?

גיא זו-ארץ (21 במרץ 1973), ריס וית'רספון (22 במרץ 1976), נפתלי בנט (25 במרץ 1972), קוונטין טרנטינו (27 במרץ 1963), ליידי גאגא (28 במרץ 1986), אייל ברקוביץ' (2 באפריל 1972), סנדי בר (5 באפריל 1976), לירון ויצמן (8 באפריל 1984), חנן בן ארי (8 באפריל 1988), נועה קירל (10 באפריל 2001), אייל גולן (12 באפריל 1971) ורותם כהן (13 באפריל 1980).

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully