וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי פה מזל טלה? מצאנו לכם את המזל שהכי מתאים לכם - וזה שפחות

בני מזל טלה ימצאו כימיה משותפת את בני מזל קשת אך צפויים להיכנס לעימותים חוזרים עם בני מזל סרטן. כך תדעו למי יש את הפוטנציאל הגבוה ביותר להיות הפרטנר המושלם עבורכם

אסטרולוגיה. ShutterStock
התאמה בין מזלות: מי מתאים לך מזל טלה?/ShutterStock

מדי שבוע נציג לכם התאמה בין אחד המזלות ליתר המזלות שבמפה - והפעם בחרנו לבדוק את ההתאמה למזל טלה.

טלה עם טלה
שני מזלות אש. מה אפשר לומר על שני ילדים, שלכל אחד מהם אצבע קלה על ההדק? כך נראה הקשר בין שני ילדים האלה, שלכל אחד מהם הצורך בסיפוק מיידי משלו, ומה שהוא רוצה - אמור לקרות עכשיו ! משחקי כוח לא קטנים עשויים לקרות בקשר הזה, והשאלה הנשאלת היא רק מי ימצמץ ראשון. אם יצליחו להתבגר ולהבין שרק מחוייבות ולא אגו יחזוק אותם ביחד- צפוי קשר חם, עם הרבה אהבה ריבים, ואמפטיה, אחרי שמשלימים. אם לא - חבל'ז.

טלה עם שור
מזל אש, ומזל אדמה. זוכרים את המשל על הצב והארנבת? כך בערך נראה הקשר של שני אלה. אמנם יש משיכה בין שני מזלות שכנים, אבל הטלה רוצה הכל כאן - ועכשיו, ולא מסתדר עם האיטיות המרגיזה של השור, למרות שהוא זקוק לכתף תומכת ולהבנה ולסבלנות שיש לשור לתת. אם השור לא יתחיל לזוז, והטלה לא יגלה סבלנות מינימלית - הכל יסתיים לפני שהתחיל.. מצד שני, אם הטלה יחשוב פעמיים, הוא ישאר, ולהרבה זמן.

טלה עם תאומים
מזל אש ומזל אויר. הילד עם האגו הגדול ביותר, נפגש עם הילד הכי סקרן שתמיד יש לו מה להגיד על כל דבר.. פגישה כזו יכולה להיות נפלאה, עם הרבה חום סקרנות וצורך לשחק, לעשות חיים, לדבר על כל דבר, ובסוף כשמתעייפים - עוברים לאס אם אסים. כך נראה קשר של שניים כאלה, כשמה שבאמת חשוב זו התקשורת והקומוניקציה, הן ברמה הפיזית והן ברמה המילולית. חמוד, נעים וכיפי, הן לזוגיות והן לידידות. ורק כדאי שלא להסחף עם המלים.

טלה עם סרטן
מזל אש ומזל מים. כמו בכל צירוף של מזלות האש ומזלות המים, גם הצירוף הזה עשוי להיות לא קל. הטלה הוא מזל פתוח, עם הרבה התלהבות ואש, והסרטן הרבה יותר מופנם, מאוד מאוד רגיש, ובעיקר - פגיע ומרגיש.. הסרטן לוקח כל דבר אישית ונעלב בקלות, והטלה מעליב בלי לשים לב, עם הרבה חוסר טקט. יש כימיה בין השנים, אבל הרגישות הגבוהה של שניהם עלולה לנטרל הכל. הרבה סערות, הרבה דרמות, ובקיצ - רגשי מדי: אולי משום כך זה גם נגמר מהר.

זוג בדייט. ShutterStock
בני מזל טלה, למי אתם מתאימים ולמי פחות?/ShutterStock

טלה עם אריה
שני מזלות אש, וכך גם נראה הקשר: הרבה התלהבות, הרבה אקשן, הרבה מגע פיזי, והרבה הרבה אש. הבעייה היא שכל אחד מהשנים האלה רוצה לעמוד במרכז, ושהשני יתחשב בו. כל אחד רוצה לקבוע מה עושים ולאן הולכים, ושהשני יוותר. אולם אף אחד מהשנים אינו וותרן גדול, וכאן גם עלול להגמר הקשר : התעקשות על פרינציפים, עמדות כוח, ורצון משותף לאותו הדבר... האמת? מתאים יותר לידידות, אבל כמו שאני מכיר אתכם תעשו לי דווקא ותנסו... עקשנים שכמוכם.

טלה עם בתולה
מזל אש ומזל אדמה. בין השנים האלה אין כימיה מיוחדת: הטלה הוא מזל נמרץ, צעיר, עם ראש בריא, והרבה מאוד אנרגיה. הבתולה הוא מזל שעוסק בפרטים, בהרבה ביקורת, ולא ממש מת על עודף האנרגיה השובבה והפזיזה של הטלה, ומנסה לחנך אותו להיות מסודר יותר, מאורגן יותר, ובעיקר לבזבז פחות אנרגיה - ולהיות מעשי. מהר מאוד הטלה נשבר מהמיקרוסקופ שמופנה אליו, ואפילו מתייאש... לא קל.

טלה עם מאזניים
מזל אש ומזל אויר. שני הפכים שיכולים בהחלט להשלים, אבל גם להיות האויבים הכי גדולים, הטלה הנמרץ וההחלטי, מגלה בן זוג דיפלומטי מאוד - אבל גם הססן מאוד, אבל דווקא הוא מקבל את הטלה כמו שהוא. אולם ההססנות וההתלבטות המאזנאית ביחד עם הצורך שלו לשקול כל דבר שוב ושוב יכולות להוציא את הטלה. אם יצליח הטלה להבין למה למאזניים לוקח הרבה זמן, והמאזניים יומרץ קלות ובאופן עקבי - יצמח קשר נפלא.

טלה עם עקרב
מזל אש ומזל מים. שני המזלות האלה מתקשים לעכל זה את זה. אצל הטלה - הכל בחוץ: מה שאתה רואה, זה מה שיש. אולי משום כך הפוקר פייס של העקרב שלא מראה שום דבר לעולם מחשש פן יפגעו בו, עשוי לשגע את הטלה, שזקוק כל הזמן לפידבק מיידי. הטלה מוציא הכל החוצה בלי חשבון, והעקרב - שומר בפנים, עד שהוא מתפוצץ. בקצור, הרבה דברים הטלה לא אוהב כאן, כולל העוקצנות העקרבית, ומשום כך - הקשר לא קל.

זוג הולך על החוף. ShutterStock
אולי זה יעזור לכם לבחור את הפרטנר המושלם/ShutterStock

טלה עם קשת
שני מזלות אש. והנה כאן מוצא סוף סוף הטלה ילד שדומה לו: גם הטלה וגם הקשת ספונטניים מאוד, שניהם מאוד אימפולסיביים וחסרי טקט כמעט באותה מידה, ושניהם יורים ישר מהשרוול בלי לחשוב פעמיים, ובלי חשבון. שניהם אוהבים מאוד אקשן, ושניהם מאוד נהנים לנסוע ולטייל בדרכים, בלי התראה מוקדמת. ישנה רק בעיה אחת : שניהם שונאים להתווכח, כי הם תמיד צודקים.. אולי בגלל זה הקשר מתאים יותר לידידות, מאשר לזוגיות.

טלה עם גדי
מזל אש ומזל אדמה. יש כימיה חזקה מאוד בין השנים האלה, אבל גם שוני גדול מאוד, שלא תמיד קל - אם בכלל - לגשר עליו. הטלה אוהב מאוד סיפוקים מיידיים, וקשה לו לדחות אותם. הגדי לעומת זאת, הוא מזל שקול מאוד, ודוחה סיפוקים. הגדי הוא גם מאורגן וחושב לטווח ארוך, בעוד שהטלה הוא בלגניסט מתוק, וחושב ליום אחד קדימה, במקרה הטוב.. קשה לגשר על הפערים, אבל גמישות גדיית בצד התייצבות טלאית - יניבו קשר חזק.

טלה עם דלי
מזל אש ומזל אויר. כמו תמיד בין מזלות האש והאוויר, גם כאן יש זרימה הרמונית נעימה בין שני היסודות האלה, והאמת שיש ביניהם גם דמיון : שניהם מאוד אוהבים אקשן, אוהבים הרבה אנשים סביבם, ואוהבים להיות במרכז העניינים. אולם הדלי החברתי והידידותי זקוק לספייס וקצת מתקשה בזוגיות צמודה מדי ובקשר של אחד מול אחד, כשהטלה מאוד זקוק לקרבה הזו, פיזית ורגשית. אם לא יצליח הדלי להתקרב - הקשר יתאים יותר לידידות.

טלה עם דגים
מזל אש ומזל מים. מים מכבים לעיתים קרובות את האש, ובמקרה הזה - רק מסקרנים אותה, אבל לא נותנים לה להיכנס. הדגים תמיד יהיה מסתורי מאוד עבור הטלה. איך זה שבן אדם לא חושף את עצמו תוך חמש דקות ? כן, יש דברים שהטלה לא מבין, ולדגים הביישן שאוהב לחיות עם עצמו באווירה מסתורית לא מתחשק להסביר. מצד שני, הקסם הדגי מדליק את הטלה, והביטחון הטלאי מקסים את הדגיג, אך אם לא ייפתחו בכנות זה לזו - הקשר יגווע.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully