וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא צפויים, מבריקים וחיים בבועה": הכירו את מזל דלי

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 9:31

הדלאים הם טיפוסים ייחודיים ואינטליגנטיים - אך גם בלתי צפויים וקצת מוזרים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על המזל המיוחד הזה

דלי
21/1-18/2


מה לא אמרו על הדליים? אמרו עליהם שהם לא צפויים, מתנהגים באיפוק ופתאום חותכים ונעלמים, שהם חיים בבועה של עצמם - ולא יוצאים משם אלא רק כשנוח להם, שהם לא פועלים באופן קונבנציונלי שמקל על אחרים לעבוד איתם, שיש בהם צד שמנסה להדהים אחרים ולפעול באופן אקסצנטרי, שהם מתקשים באינטימיות אבל אלופים בידידות, שקשה סופר יצירתיים ואינטליגנטיים, שהם קצת מוזרים ושלא אכפת להם מה העולם חושב עליהם. מה מכל זה נכון?

מזל דלי שייך ליסוד האוויר, שאליו שייכים אלה שעובדים עם הראש ופחות עם הלב, ולקבוצת המזלות הקבועים. השליט של מזל דלי הוא אורנוס, הקשור מאוד לשינויים, ניתוקים וחשיבה מקורית, כוכב שגורם לו להיות מבריק וידידותי מאוד כלפי הסביבה - אך במקביל גם קצת מרוחק וסגור בבועה שכלתנית ומיוחדת.

הדלי הוא אחד המזלות הידידותיים ביותר על פני גלגל המזלות. מהיותו שייך למזלות האוויר השכלתנים, הוא פתוח מאוד לתקשורת מהירה עם אחרים - וממהר להתיידד בצורה אינטליגנטית ולהקיף את עצמו בחברים.

מזל דלי. ShutterStock
מזל דלי: טיפוסים לא צפויים - אך בעלי חשיבה יצירתית ומפתיעה/ShutterStock

כבר מגיל צעיר הדלי נמצא במרכז החבורה, גם כי הוא יודע לשמור על עצמו ולא לפתח רגשות עויינים - וכך גם להישאר ידיד של כולם. אולם הדלי, אולי בגלל אורנוס ששומר עליו לבל יפגע, הוא מזל קצת לא אישי. הוא אמנם ידידותי מאוד, אבל לעיתים מעדיף ידידים על פני קשר זוגי סוער או חברי עמוק. עודף רגשות עלול לאיים עליו ולגרום לו לברוח - והוא אכן בורח, כי הדלי הוא אלוף הניתוקים. הוא זקוק להרבה מאוד חופש אישי ומוצא לו את יכולת התמרון בין כל המחוייבויות החברתיות שלו. הוא פשוט נעלם וחוזר - והוא גם יכול להתנתק ממך באמצע השיחה, לבהות בך, להתנתק, לחזור אחרי כמה דקות ולהשלים הכל בעזרת היכולת האינטליגנטית המהירה שלו. אין לכם מושג שבזמן שדיברתם, הדלי בכלל היה בטימבוקטו, בודק מה מזג האוויר שם או מסתכל במטבח לראות האם השאיר את הגז פתוח. החיוך הקטן שלו מולך מבטיח שהוא כל הזמן איתך, חיוך ששנים עבד עליו כדי שיעשה בדיוק את זה - יתן לו אפשרות להיות בבועה שלו, מבלי שאחרים ידעו שהוא שם ויפריעו לו.

עוד בוואלה!

בני מזל דלי: מצאנו לכם התאמה מושלמת עם המזלות הבאים

לכתבה המלאה
מזל דלי. ShutterStock
הדלאים חיים בבועה - אבל זה היתרון הגדול שלהם/ShutterStock

להורוסקופ היומי של מזל דלי לחצו כאן >>

הדלי הוא מבריק מאוד ואורנוס גם מעניק לו לעתים ניצוץ של גאוניות ומקוריות, אותו ניצוץ ממנו אפשר לברוא משהו מכלום. אולם, הניצוץ הזה הוא ייחודי וכאמור לא אישי - ומשום כך קשה לו לעיתים עם אנשים לאורך זמן. לא פלא שהרבה מאוד דליים נקשרים למחשבים שלהם ועובדים בתחום ההיי טק. אפשר ממש לומר שאת המחשב המציאו בשביל הדלי - והוא גם דומה לו: אינטליגנטי, מהיר מאוד, לא אישי ולא זקוק להבעת רגשות בלתי פוסקת. אפשר לתקשר עם כל העולם דרכו מבלי שיציקו לך איפה היית ומה עשית? לקבל הרבה מאוד אינפורמציה על נושאים שהדלי סקרן אליהם ובעיקר לתקשר מצוין מבחינה חברתית, להכיר הרבה אנשים ממרחק בטוח - ועדיין להשאר מוגן ולא אישי.

בדיוק מהסיבות האלה, לעיתים הדליים מתקשים בזוגיות חונקת ומעדיפים להיות עם עצמם, או עם קבוצה גדולה של אנשים בהם יוכלו להתבטא בצורה חברתית וידידותית - למרות שבפנים זה בעצם להיות לבד. אל תדאגו לו: הלבד של הדלי, בתוך הבועה המבריקה שלו, הוא לבד שמח וידידותי - ולא מקום עצוב. לבועה הזו הוא מוכן להכניס רק אנשים שיבטיחו לו באופן אישי ובכתב שילכו ברגע שישעמם לו, או ברגע שירצה להיות לבד, ואם אפשר - בלי להיעלב.

למי אתם מתאימים?
בני מזל דלי יתאימו בעיקר לבני מזל עקרב, דלי, אריה, קשת ומאזניים - אך גם עם יתר המזלות הם יכולים לבנות קשר ידידותי שיכול להתפתח למעבר. בדקו את ההתאמה הזוגית ביניכם בלחיצה כאן.

איך אתם במיטה?
לדלאים יש ליבידו גבוה והם מוכנים לנסות הכל כשזה מגיע לסקס. הם עשויים להיות קרירים בהתחלה, אבל אם תצליחו להלהיב אותם מספיק - אתם הולכים מאוד ליהנות ממה שיש להם להציע. בדקו את ההתאמה המינית ביניכם בלחיצה כאן.

אז איזה דלאים אנחנו מכירים?
איתי לוי (25.1.1988), יעל בר זוהר (29.1.1980), אופרה ווינפרי (29.1.1954), אברהם לינקולן (12.2.1809), אביתר בנאי (8.2.1973), דנה אינטרנשיונל (2.2.1969), ג'ניפר אניסטון (11.2.1969) מייקל ג'ורדון (17.2.1963), וולפגנג אמדאוס מוצרט (27.1.1756) וצ'רלס דרווין (12.2.1809).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully