וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה המזלות שאיתם יהיה לכם את הסקס הטוב ביותר בחייכם

4.8.2021 / 0:56

ידעתם שהמזל שלכם עשוי להסגיר עד כמה אתם באמת טובים במיטה? האסטרולוגית ומחברת הספר "אסטרולוגיה אירוטית" חושפת מי הם המזלות איתם כדאי לכם להיכנס למיטה ומה בדיוק הם אוהבים כשזה מגיע לשם

אוכל ומזלות/צילום: סיפור בדקה

אנשים שמכירים היטב את 12 המזלות ידעו לזהות בקלות האם בן הזוג הפוטנציאלי הוא רומנטיקן חסר תקנה או אדם מופנם וביישן רק על פי המזל שלו, אך האם ידעתם שהמזל שלו עשוי להסגיר גם עד כמה הוא טוב במיטה או עד כמה המשיכה המינית ביניכם תהיה חזקה כשתגיעו לשם?

פיליס וגה, מחברת הספר "אסטרולוגיה אירוטית: סודות המין של ההורוסקופ שלכם נחשפים", מדברת הרבה על אותה התאמה מינית בין מזלות. בעוד חלק מהמזלות יהנו מסקס מזדמן, קינקיות או משחקי תפקידים, אחרים יעדיפו למצוא את הפרטנר המושלם או יהנו יותר מסקס עדין ורגוע. חלקם זקוקים למשחק מקדים ארוך בעוד אחרים מוכנים להיכנס לעניינים כאן ועכשיו. יש מזלות שמטבעם מיניים יותר וידועים כטובים יותר במיטה (עקרב, טלה, אריה, מאזניים ושור. לאקי באסטרדס) ויש זוגות שהמשיכה המינית ביניהם בלתי מוטלת בספק כמו טלה וגדי, שור וסרטן, סרטן ועקרב, תאומים ובתולה, אריה ומאזניים, גדי ושור, ותאומים ומאזניים.

רוצים ללמוד עוד על עצמכם או לגלות מהם המזלות התואמים לכם מבחינה מינית - ומה יותר עושה להם את זה במיטה? הנה הרשימה המלאה:

סקס. ShutterStock
מי המזל שכדאי לכם לשכב איתו?/ShutterStock

אז עם איזה מזל יהיה לכם את הסקס הטוב ביותר?

טלה (21 במרץ - 19 באפריל)
מלאי תשוקה וחסרי סבלנות. אחד משלושת מזלות האש. טלה הם מאהבים שרוצים כאן ועכשיו. הם לא מעוניינים לחזר אחריכם עם פרחים ורומנטיקה. הם שחקנים. הם לא "עושים אהבה". הם אוהבים סקס אנרגטי וחושני. "הם יודעים מה הם רוצים - והם רוצים את זה כאן ועכשיו", אומרת וגה. אם מה שהם רוצים זה אתכם, יהיה לכם פרטנר שיעשה הכל כדי לרצות אתכם בין הסדינים - אבל עדיף שלא תהיו בקטע של משחק מקדים כי לא תקבלו הרבה מזה. הם אוהבים סקס יוצא דופן ונועז, שותפים אגרסיביים. עדינות לא מדברת אליהם. סקס רגיל ומתוזמן מראש ישעמם אותם למוות.

מזלות תואמים מינית: אריה, קשת, תאומים ודלי.

שור (20 באפריל - 20 במאי)
בני מזל שור אוהבים שמשקיעים בהם ומפתים אותם לאט וברכות. המאהבים החושניים האלה מתלבטים הרבה בהחלטות שלהם, אבל ברגע שהם יחליטו שאתם האדם הנכון להם - הם ירצו אתכם ורק אתכם. השור אוהב סקס רגיל ולא מסובך. היתרון הוא שברגע שהחשק המיני שלו ישתחרר - הוא יחזיק מעמד לאורך כל הלילה. הרומנטיקה חשובה להם כשזה מגיע לסקס, אז כשאתם מגיעים אל חדר השינה השקיעו בסדינים איכותיים, פרחים, ריח טוב, מוזיקה נעימה ובקבוק ייין משובח. אם חשבתם לדחוף אותם לקיר בלהט או להופיע בביתם בלבוש קינקי, כדאי שתרדו מהרעיון ומהר.

מזלות תואמים מינית: בתולה, גדי, סרטן, עקרב ודגים.

תאומים (21 במאי - 20 ביוני)
בני מזל תאומים (ממזלות האוויר) חווים עוררות מינית קודם כל בנפש ואחר כך בגוף. כלומר רק לאחר שריגשתם אותם מספיק, גררו אותם לחדר השינה לפני שתוסח דעתם. מחשבותיו של מזל התאומים משוטטות להם בקלות וכפי שעולה להם - כך גם יורד להם במהירות. הסקס עצמו יהיה לוהט אך גם מכביד ודי פטפטני. "הם אוהבים לדבר במהלך הסקס - על סקס", אומרת וגה. לכו על שיחה ארוכה ומפורטת. ספרו להם מה אתם הולכים לעשות להם ויותר מזה - נסו לתאר דברים שהייתם עושים להם שמעולם הם לא עשו לפני. נסו לתבלן את זה. התאומים משנים את דעתם לעיתים קרובות, כך שיום אחד הם עשויים להיות רומנטיים יותר ויום למחרת יחפשו משהו הרפתקני יותר. אחרי שהם יגיעו לסיפוק, הם יקומו מיד מהמיטה וימשיכו הלאה. לעולם אל תראו נזקקות, אל תהיו דביקים. על אף שהם שואפים לחיות בקשר מונוגמי, הם זקוקים לחופש.

מזלות תואמים מינית: מאזניים, דלי, טלה, אריה וקשת.

סרטן (21 ביוני - 22 ביולי)
"הסרטנים לא נכנסים למיטה עם כל אחד", אומרת וגה. על פי רוב, הסרטן הרגיש מעוניין במערכת יחסים רצינית. האוהבים האינטנסיביים, הרציניים והרכושניים האלו יבחרו היטב את הפרטנר איתו הם יהיו מוכנים להתקדם לשלב הבא. למרות שהם עשויים להיות ביישנים בהתחלה, הם רכים ובעלי תשוקה רבה ברגע שהם מרגישים בנוח. ארגנו ארוחה רומנטית, הראו להם שאתם יכולים להיות פגיעים איתם וזה כבר יגרום להם לרצות אתכם לתמיד. מה שלא יהיה, לעולם אל תפגעו ברגשותיהם. הם רגישים במיוחד ונוטים להיעלב בקלות. מאחר שיש להם את הזיכרון הטוב ביותר מכל המזלות, הם גם לעולם לא ישכחו את מה שעשיתם להם.

מזלות תואמים מינית: שור, בתולה, גדי, עקרב ודגים.

אריה (23 ביולי - 22 באוגוסט)
האריות רוצים להיות כוכבי הערב והם דרמטיים במיטה כמו בחיים. האריות משתוקקים להכרה ולקהל, ואם תמשיכו להחמיא להם - הם ימשיכו לספק אתכם. "הם רוצים שילטפו אותם, מילולית ופיזית", אומרת וגה. הם טיפוסים מיניים, יצירתיים ומסורים. הם לעולם לא יקבלו "לא" כתשובה, אז למה לטרוח בכלל? תיכנעו ותנו להם להעלות מופע יחיד בדיוק בשבילכם. מה יעשה להם את זה? חנופה אינסופית. ספרו לאריה המגנטי שהוא מדהים, שנון ונהדר במיטה. החשק המיני שלו יזנק ותפיקו מכך יתרונות משמעותיים. לעולם אל תקחו שליטה ואל תגידו להם מה לעשות. האריה חייב להיות האחראי - או לפחות לחשוב שהוא האחראי.

מזלות תואמים מינית: טלה, קשת, תאומים, מאזניים ודלי.

בתולה (23 באוגוסט - 22 בספטמבר)
"כולם חושבים שהבתולה צנועה, אבל היא פשוט בררנית", אומרת וגה. בני מזל בתולה אוהבים "ללכת על זה" בסביבה נקייה ונעימה. הם מחזרים מתוקים, רומנטיים ומסודרים, שמשגשגים במערכות יחסים רגועות ולעתים קרובות מעדיפים להיות השותף הפחות אגרסיבי במיטה. על אף שהם יראו המומים כשתציאו להם משהו שובב - בתוכם הם יתרגשו בטירוף. שכנעו את הבתולה לבצע את התרגיל האקרובטי הזה שקראתם עליו בקאמה סוטרה וכל עוד היא לא תחשוף את הצד השובב הזה שבה יותר מדי, היא תסכים ללכת על זה. בנות מזל בתולה אוהבות שמחזרים אחריהן, מפנקים אותן במתנות יפות, קוראים להן שירה ומתייחסים אליהן כמלכה. אם תתנו להן את היחס הראוי - הן ידעו להחזיר טובה. הן לא אוהבות סקס נועז ומלוכלך אז אם חשבתם להטיח אותן על המיטה - אל.

מזלות תואמים מינית: שור, גדי, סרטן, עקרב ודגים.

זוג מקיים יחסי מין במיטה. ShutterStock
זוג מקיים יחסי מין במיטה/ShutterStock

מאזניים (23 בספטמבר - 22 באוקטובר)
המאזניים המתוחכמים הם אינטלקטואלים ופרפקציוניסטים - פרטנרים מעולים לסקס, אם כי קצת מנותקים לפעמים. בני המזל הזה מסוקרנים מארוטיקה וגישות מושגיות חדשות להנאה. הם בעלי ראש פתוח אך מעודן, אז כנראה שהם יזרמו עם כל דבר שהוא לא מסורבל מדי. יצירתיים במיטה וישתדלו לרצות את הפרטנר שלהם - כל עוד זה לא הולך לכיוון הפטיש. הם לא אוהבים "סקס מלוכלך במלון אקראי" וגם ממש לא יזרמו איתכם על סקס בקמפינג מתחת לכוכבי השמיים - אלא אם כן מדובר בצימר יוקרתי.

מזלות תואמים מינית: תאומים, דלי, טלה, אריה וקשת.

עקרב (23 באוקטובר - 21 בנובמבר)
כולם יודעים שהעקרבים הם קצת משונים, אבל הם גם מאוד נבונים. העקרבים המסתוריים והאינטנסיביים הם אולי מלאי תשוקה, אבל הם מעדיפים לוותר על סקס מאשר לעשות אותו בחפיזות. הם אוהבים לעשות אהבה טרנספורמטיבית ולא מסתפקים ב-20 דקות של מיסיונרית. "אצל העקרבים זה חייב להיות יותר מסקס", אומרת וגה, "חייב להיות חיבור גדול יותר". העקרבים יתעניינו בכם לחלוטין או יאבדו עניין בכם לחלוטין. ברגע שהם יחליטו שאתם האחד - הם יראו לכם אהבה בלתי נלאית וסקס יוצא דופן ואפילו מעט אפל. סקס עם העקרבים ידרוש מכם להתחיל לעבוד על הסיבולת שלכם. הם אוהבים כשאתם מבינים את הראש שלהם. תמיד הסתקרנתם לגבי סאדו מאזו? זה יהיה המזל הנכון להתנסות איתו. עקרבים אינם מפחדים מקצת קינקיות. הם לא אוהבים אנשים חסרי דמיון ומשעממים, או אנשים שדוחפים יותר מדי. אם תנסו להיות הצד השולט - תמצאו את עצמכם בחוץ.

מזלות תואמים מינית: סרטן, דגים, תאומים, מאזניים ודלי.

קשת (22 בנובמבר - 21 בדצמבר)
ההרפתקן הנלהב הזה יגרום לכם להרגיש כאילו אתם האנשים היחידים בעולם כשזה מגיע למיטה. אתם שם לחוויה כפית ומהנה במיוחד. בני מזל קשת פתוחים, הרפתקניים ומחויבים להנאה. הם יהיו נועזים יותר במקומות חדשים ומרגשים. "הם יירצו אתכם וירצו שתרצו אותם בחזרה. הם יהיו מוכנים לעשות הכול - ויעשו סקס בכל מקום", אומרת וגה. נסו תנוחות מין משונות ואקזוטיות, רצוי במקומות נועזים כמו בשירותים של המטוס. הם לא אוהבים דברים צפויים - אז אם אתם מאלה שמעדיפים להישאר בבית ולצפות בסרט טוב, הם צפויים להשתעמם ולאבד בכם עניין.

מזלות תואמים מינית: טלה, אריה, תאומים, מאזניים ודלי.

גדי (22 בדצמבר - 19 בינואר)
החבר'ה האלה אולי נראים כאילו כל מה שמעסיק אותם זה עבודה, אבל ברגע שתצליחו לפתות אותם לחדר השינה - הם יראו לכם שהם יודעים לסגור עסקאות גם שם. "הגדי הוא אחד המזלות התשוקתיים ביותר ואף אחד לא יודע את זה", אומרת וגה. מכיוון שהגדי הוא אמין, שאפתן ואחראי, הוא לעתים קרובות יעדן את התשוקה המינית שלו, אולם מתחת לחוצץ המקצועי הזה - הוא תמיד מוכן לפעולה. כשהוא בעניין הוא מלא רוך ומתמסר להנאה. בונוס: יש לו סיבולת גבוהה. בני מזל גדי נמשכים לאנשים חכמים ומוכשרים שמוכנים לעשות את הצעד הראשון ויש להם את הסבלנות הנדרשת והיכולת לפתות אותם. הם אוהבים לתכנן דייטים וסקס מראש. הם לא מתחברים לאנשים ספונטנים ולא זורמים על סקס באמצע היום שעלול להפריע ללוח הזמנים המאוד עמוס שלהם.

מזלות תואמים מינית: משור, בתולה, סרטן, עקרב ודגים.

דלי (20 בינואר - 18 בפברואר)
הדלאים אינטלקטואלים מאוד. הליבידו שלהם עולה בהתאם לגירוי הנפשי שלהם. הם מוכנים לנסות הכל - אם זה ישמע להם מעניין מספיק. הם עשויים להיות קרירים בהתחלה אך אם תצליחו להלהיב אותם מספיק - אתם מאוד, אבל מאוד הולכים ליהנות מזה. עם זאת, הם לעולם לא יאבדו שליטה לגמרי. הם אוהבים אנשי שיחה ואנשים יוצאי דופן בעל עיסוקים אינטלקטואליים. הם לא מתפשרים על בינוניות. הם נהנים ממגוון פעילויות בחדר השינה ועשויים לאהוב את זה שיש לכם צד מוזר או אפל באישיות. אל תנסו לגדר אותם: אם הדלי חושב שאתם מנסים לקחו לו את החופש שלו - הוא יברח.

מזלות תואמים מינית: תאומים, טלה, אריה וקשת.

דגים (19 בפברואר - 20 במרץ)
בני מזל דגים הם זיקית המסוגלת לשנות את עצמה בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם. לדגים חסרה פרקטיות - שבשילוב עם טבעם האוהב, התלהבותם מכל הדברים הגשמיים והאמפתיה הטבעית שלהם - הם טובים בלרצות אחרים ולקבל הנאה. מה שעשוי להיות שובב מדי למזל אחר - יראה פשוט כיף עבור הדגים. הם ניגשים לחדר השינה עם ראש פתוח ולב פתוח, ותמיד מצפים שהזמן שלכם יחד יהיה מעולה. כשאתם מרוצים - הם מרוצים, אז הקפידו להראות את הערכתכם. מכיוון שהם חולמניים, מזל דגים מעוררים מינית לעתים קרובות על ידי משחקי פנטזיה, אז הוציאו מהארון את תלבושת המעודדת והתחילו במתיחות.

מזלות תואמים מינית: עקרב, סרטן, שור, בתולה וגדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully