וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בני מזל שור? מצאנו לכם את ההתאמה המושלמת

בני מזל שור יתאימו מאוד לבני מזל סרטן אך עשויים למצוא עצמם בתסביכים קשים עם בני מזל קשת ודלי. אם אתם בני מזל שור או בן הזוג הפוטנציאלי שלכם הוא כזה - בואו לבדוק את רמת ההתאמה שלכם

זוג צעיר על שפת הים. ShutterStock
זה הכול עניין של מזל/ShutterStock

מדי שבוע נציג לכם התאמה בין אחד המזלות ליתר המזלות שבמפה - והפעם בחרנו לבדוק את ההתאמה למזל שור.

שור עם טלה
מזל אש ומזל אדמה. זוכרים את המשל על הצב והארנבת ? כך בערך נראה הקשר של שני אלה. אמנם יש משיכה בין שני מזלות שכנים, אבל הטלה רוצה הכל כאן - ועכשיו, ולא מסתדר עם האיטיות המרגיזה של השור, למרות שהוא זקוק לכתף תומכת ולהבנה ולסבלנות שיש לשור לתת. אם השור לא יתחיל לזוז, והטלה לא יגלה סבלנות מינימלית - הכל יסתיים לפני שהתחיל.. מצד שני, אם הטלה יחשוב פעמיים, הוא ישאר, ולהרבה זמן.

שור עם שור
שני מזלות אדמה. חשבו על שני צבים איטיים, שמנסים לגשש באיטיות זה לכוונו של זה - זו בערך הדוגמא שממצה את החיזור והקשר של בני המזל הזה. שכן השור הוא מזל איטי בעקרון, מאוד מעשי - אך גם מאוד רומנטי. שתי רגלים על הקרקע וראש בעננים - זה התיאור השוורי המתבקש, ובמקרה הזה -כדאי להכפיל אותו בשנים. השניים מאוד רומנטיים, אוהבים סקס טוב, אוכל טוב ושינה טובה, ובעצם - אין שום סיבה שהקשר לא יצליח בגדול, למרות שהחיזור יהיה איטי מאוד..

שור עם תאומים
מזל אדמה עם מזל אויר. 'כמה שהוא מקסים', אמר האיכר, והסתכל בעצב בפרפר שמרפרף מפרח לפרח.. וכך בדיוק נראה גם הקשר בין השנים: השור האיטי והיציב, מקנא בקלילות הבלתי נסבלת של התאומים בכל מה שקשור למלים, להברקות, ליצירת קשרים, וקסם אישי. אולם התאומים, אותו חרגול מזמר, זקוק לנמלה החרוצה כדי לשרוד, כדי לבזבז דמי כיס, וכדי שיהיה לו כתף לבכות עליה. בגדול, דווקא כאן יכול לצמוח קשר טוב, אם התאומים רק יאט קצת, ויסכים להשקיע..

שור עם סרטן
מזל אדמה ומזל מים. זה יכול להיות אחד הצירופים הטובים עבור השנים האלה, בדומה לצירופים אחרים של מזלות האדמה ומזלות המים, שזקוקים זה לזו כמו.. אדמה למים. השור האיטי והיציב, יכול לתת הרבה בטחון רגשי ונאמנות. הסרטן הרגשי והביתי, זקוק מאוד לנאמנות הזו. יחד הם יכולים לבנות בית יציב ופרקטי, לרהט אותו ברהיטים כבדים בגוון העץ, לגדל שם ילדים בריאים, ולהשמין מנחת מול הטלביזיה בתכניות העוסקות בבית ובמשפחה, וליהנות. ביחד.

שור עם אריה
מזל אדמה ומזל אש. כימיה חזקה מאוד יש בין שני המזלות האלה, זו האמת, אבל הרמוניה ושקט - קצת קשה יותר למצוא שם, בקשר הזה.. שכן השנים שייכים לסוג העקשן, שלא מוכן להתפשר ויהי מה. כל אחד מהם מתבצר בהרגלים שלו ובמה שהוא מכיר, ולך תוציא אותו משם. כמה וכמה מלחמות גרילה יכולות להתנהל בין שני הפרינציפיונרים האלה, אבל שלא תטעו : יש גם הרבה אהבה מתחת לפני השטח, בעיקר כשיוצאים לקניות וגם במיטה - ואפילו מחוץ לה.

שור עם בתולה
שני מזלות אדמה. והנה בן יסוד האדמה פוגש בן יסוד אדמה קצת שונה. לכאורה, הקשר נראה נפלא : השנים מאוד יציבים, מאוד זקוקים לביטחון פרקטי באזור, ויוצאים ביחד לקניות יעילות וחסכוניות, ועושים ביחד ריבה מתות שדה ומחמיצים מלפפונים, ובעצם הכל בסדר. לא בדיוק : כי בכל מקום כזה, צריך גם משהו כימי שיהיה באוויר, ויפרה את הסביבה, ולשנים האלה עלול להיות קצת משעמם ביחד.. בגדול - לא רע, אבל אולי מתאים יותר לידידות.

מזל שורה. ShutterStock
מזל שור: למי אתם הכי מתאימים?/ShutterStock

שור עם מאזניים
מזל אדמה ומזל אוויר. השנים האלה בעצם נמצאים בשליטת כוכב ונוס, וכל אחד מייצג צד אחר שלה : במאזניים ונוס היא אינטליגנטית, שכלתנית, דיפלומטית, וקצת מרוחקת. בשור ונוס היא בסיסית מאוד, אבל זקוקה לכל הדברים הבסיסיים האלה בכמויות : אוכל טוב, שינה טובה, וכמובן המצרך הבסיסי בסיסי ההוא, שעושים ביחד במיטה.. בגדול, יש משהו קצת מרוחק בין השנים, כי המאזניים קצת פחות נגיש, והשור - יותר מרגיש.. קצת מתוח הקשר, אבל יכול לעבוד.

שור עם עקרב
מזל אדמה ומזל מים. לכאורה, זה הצירוף הטוב ביותר עבור השנים. הפכים משלימים, כמו שכבר אמרתי, ובמקרה הזה הם אכן יכולים להשלים זה את זו - או להפוך לשני היצורים העקשניים ביותר בתבל. גם השור וגם העקרב שייכים למשפחת המזלות הקבועים - וככאלה הם שקועים מאוד בהרגלים שקשה להם לשנות. השור הבסיסי נתקל במישהו רגשי מאוד - ולא פחות עקשן ממנו. האם יצליחו השנים למצוא מכנה משותף מחוץ למיטה ? אם כן, הקשר יצליח בגדול.

שור עם קשת
מזל אדמה ומזל אש. על פניו, בין השנים האלה אין הרבה מאוד מהמשותף. בתור מזל אדמה, השור אוהב עובדות,מספרים, ואם אפשר בטחון כלכלי ורגשי, וגם שתי רגלים על הקרקע. אולם הקשתית היא אש זורמת ומתפרצת, שאוהבת להידלק - ולהדליק. קביעות ושמרנות רק מכבים אותה, היא עלולה להשתעמם, והשור הקונבנציונלי לא מספק את יצר ההרפתקנות שלה. למרות שהחיבוק יהיה חם ובמיטה הקשר יהיה מצוין, מחוץ לה - הוא עשוי להיות קשה במיוחד. לא קל, ולא מומלץ.

שור עם גדי
שני מזלות אדמה. והנה צירוף שיכול להתאים לשור : כן, סוף סוף הוא פוגש מישהו שזקוק לקביעות, לעובדות, למספרים ולקרקע יותר ממנו.. האמת שיש הרבה מן המשותף לשני אלה, שאוהבים שהכל קורה בקצב שלהם : ל א ט… הם בהחלט יכולים להסתדר מצוין, לבנות משק בית למופת, ולהפוך את החיים למשהו קבוע ויציב. הבעיה רק שמשהו כימי וחזק חסר כאן, ולאורך זמן זה עלול להפוך את הקשר למשהו ביתי ו..משעמם. מתאים יותר לידידות.

שור עם דלי
מזל אדמה ומזל אויר. כימיה חזקה יש כאן, ללא ספק : הבעיה שחוץ מכימיה צריך גם מכנה משותף כדי לחיות איתו, ולשנים האלה חסר הרבה מאוד מהמצרך הזה. השור הוא שמרן בבסיסו, אוהב הרגלים קבועים, ומאוד זקוק לשגרה ושונא הפתעות. הדלי לעומת זאת הוא חדשן ואוהב חידושים, משתעמם בקלות, וכל הזמן זקוק לגירויים. אם השור לא יתעורר ויפתח את הראש, והדלי לא יגלה את הקסם שבארוחות קבועות - הקשר ייגמר דקה אחרי שיצאו מהחיבוק החם..

שור עם דגים
מזל אדמה עם מזל מים. משהו מאוד בונה ישנו בקשר הזה, שמחבר דמות שוורית חסונה עם שתי רגלים על הקרקע, לדגיג ביישני ואפוף ששט לבדו באקווריום, וזקוק למישהו חזק ויציב כדי שלא יתעופף לגמרי. הדגיג בהחלט מקסים את השור שזקוק לגירויים יצירתיים, בעוד השור מציע לו ארוחה חמה, שיחות מקסימות מול הטלביזיה, וחיבוק מהסוג הכרבולי.. למרות השוני באנרגיה, ואולי בגללו, השנים יכולים בהחלט למצוא כאן מכנים משותפים, להשלים זה את זה ולבנות קשר מצוין.

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully