וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל דלי: מצאנו לכם התאמה מושלמת עם המזלות הבאים

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 9:05

הדלי והאריה צפויים לבנות קשר מצויין לשנים ארוכות, בעוד עם הבתולה זה לא הולך להיות קל בכלל. אלה המזלות שהדלאים יגיעו איתם רחוק - ואלה שאיתם עדיף להישאר ידידים

עשינו כבר כברת דרך ארוכה, במהלכה גילינו מהם המזלות שיש להם את ההתאמה הזוגית הטובה ביותר לטלה, לשור, לתאומים, לסרטן, לאריה, למאזניים, לבתולה, לעקרב, לקשת ולגדי. כעת הגיע הזמן לעבור אל בני מזל דלי (ובקרוב נגיע גם למזל האחרון שלנו - הדגים). אז מי מבני המזלות הכי מתאים לכם, דלאים יקרים? עם מי תצליחו לבנות זוגיות ארוכה וטובה ועם מי עדיף לכם להישאר ידידים? והאם אתם בכלל בנויים לזוגיות אמיתית על כל רבדיה? בחרו את המזל שלכם ואת המזל של בן הזוג הפוטנציאלי/הקיים שלכם ובחנו את רמת ההתאמה הזוגית לפי הכתוב כאן למטה.

דלי ודלי
שני מזלות אוויר. בין השניים האלה יכול להתפתח קשר מעניין במיוחד. כל אחד מהם הוא אנרכיסט בפוטנציה עמוק בפנים, אבל כלפי חוץ - זקוק להרגלים קבועים. כל אחד מהם יודע להיות יחידה של איש אחד ולא מת על קשר קרוב מדי לאורך זמן. אולם איכשהו הם מצליחים ליצור קשר מעניין ואולי לממש דרכו את ההסתכלות הדליית על הקשר הזוגי האידיאלי: קשר חברי עם הרבה ספייס וחופש ומחוייבות בלי מילים. ככזה - הקשר מצויין, אולם לא תמיד מחייב.

דלי ודגים
מזל אוויר ומזל מים. יש משיכה בין מזלות שכנים, אולם המשיכה הזו לא תמיד מספיקה, בעיקר כשהשניים שונים זה מזו באופן מהותי. הדלי הוא מזל מאוד מוחצן, שלא עושה חשבון לעולם שמסביב, אומר את מה שהוא חושב ומתיידד תוך דקה עם כל מי שמוכן להושיט לו יד. הדגים שקוע רוב הזמן בשאלות קיומיות: מי אני, מה אני עושה כאן ולמה? השאלות האלה עשויות לעייף את הדלי, אולם אם יבחר ללמד את הדגים איך לתקשר עם העולם - ירוויח חבר אמיתי. הדגיג לעומת זאת, ירגיש בטוח: יש לו חבר.

דלי וגדי
מזל אוויר ומזל אדמה. בין מזלות שכנים יש אכן משיכה לא קטנה, אבל השניים כל כך שונים, עד שבמקרה הזה הם יצטרכו להתגבר על לא מעט מכשולים. הגדי הוא מזל יציב, סגור, מופנם, שמרן בחשיבה ומאוד ביישן. הדלי נראה בדיוק ההיפך: מהמר כל הזמן על יציבותו, מאוד פתוח, ליברלי, מוחצן ולא מפסיק להתיידד עם העולם. הדלי מתקשה לתקשר עם הגדי המופנם והגדי עסוק בלנסות ולחנך את הדלי. בעקרון הקשר סביר, אבל הם אם לא יעברו את שלב הפתיחה. חבל על הזמן.

הורוסקופ. ShutterStock
בני מזל דלי יתאימו לאריה - אך פחות לבתולה ולקשת/ShutterStock

דלי וקשת
מזל אוויר ומזל אש. למעשה, הקשר בין השניים האלה יכול להיות מצוין: כל אחד מהם מאמין בפתיחות ובחוסר גבולות מסויים בקשרים קרובים, כל אחד מהם מאמין גדול בהרבה ספייס וחופש אישי לכל אחד מבני הזוג וכל אחד מהם מאפשר לשני לעשות בעצם את מה שהוא רוצה, כי הוא זקוק לכך בעצמו. אולם מרוב גבולות פתוחים וידידות כלל עולמית ולא אישית, מסגרת הקשר הופכת להיות נזילה מאוד והקשר האינטימי הופך להיות לא יציב. האמת? בינינו? מתאים יותר לידידות, אבל שווה לנסות קודם.

דלי ועקרב
מזל אוויר ומזל מים. העקרב לא מראה רגשות, אלא משאיר את הכל בבטן. הדלי - מוציא הכל החוצה, בלי חשבון. העקרב זקוק לשניים-שלושה ידידים נאמנים בלבד והדלי - זקוק לידידות עם כל העולם מסביב, כולל זה שרוחץ להם את המכונית. אלה רק שניים מההבדלים הלא קלים, אולם למרות הכל יש כימיה חזקה בין שני המזלות האלה, כימיה שגורמת להם להתעקש ולהשקיע בקשר שוב ושוב, גם כשהדברים נראים חסרי סיכוי. שווה השקעה - אבל באומץ ובעיניים פקוחות ואם לא הולך - לדעת מתי לוותר.

דלי ובתולה
מזל אוויר ומזל אדמה. שני המזלות האלה יכולים לייצג מזלות שאין להם הרבה מהמשותף. הבתולה הביישנית פוגשת פה מזל שמנסה לעשות הכל כדי למשוך תשומת לב, כולל לספר על עצמו את הפרטים הכי מביכים. כן, הדלי הוא מזל מוחצן למדי והביקורתיות הפנימית של הבתולה מתקשה עם זה, בעיקר כשכביסה מלוכלכת מכבסים רק בבית, כמו שהיא אומרת. הדלי עושה לה בושות כשהוא מספר הכל בפרטי פרטים... לא קל ובגדול - לא יחזיק מעמד יותר מזמן קצר.

דלי ומאזניים
שני מזלות אוויר. הנה מגיע למאזניים מישהו שדומה לו בהרבה תחומים, שגם הוא אוהב לחקור את גבולות היחסים הקרובים שבין זוגיות לידידות ולמתוח לעיתים את החבל רחוק ככל האפשר, שרוצה כמוהו - הרבה ספייס וחופש אישי וכמוהו מוכן גם לתת אותו לזולת. העניין הוא שעם מישהו כזה ממש כיף להיות ידיד וחבר, אבל איכשהו הוא עלול להיות קצת מרוחק מדי, כי הספייס שהוא זקוק לו קצת יותר גדול מאשר מה שהמאזנאי הממוצע דורש. בגדול - קשר כיפי, אבל מתאים יותר לידידות.

דלי ואריה
מזל אוויר ומזל אש. שני המזלות נמצאים זה מול זה על גלגל המזלות ובעצם מהווים מעין הפכים משלימים. על פניו, יש ביניהם שוני גדול: האריה זקוק להרבה אקשן פיזי והדלי - לאקשן חברתי רב משתתפים, אם כי לא אישי. האריה זקוק שהכל יהיה סביבו והדלי - לבלות בחבורות גדולות. האריה הוא מזל חם שאוהב לפנק והדלי - מזל קריר הרבה יותר, למרות שהוא נראה ידידותי מאוד. אם הדלי יתחמם קצת יותר, והאריה יסכים להכניס מישהו אחר ללבו - צפוי קשר מצוין, ולשנים ארוכות.

דלי וסרטן
מזל אוויר ומזל מים. מה המשותף בין שני המזלות האלה? האמת שלא הרבה ואולי אפילו יותר מזה: הסרטן הוא אחד המזלות הביישניים על פני גלגל המזלות ואילו הדלי הוא אחד מאלה שתמיד יראה לך מה הוא חושב, מה הוא מרגיש וגם יסביר למה. הדלי הוא מאלה שאוהבים להתלבש לפעמים בצורה פרובוקטיבית והסרטן אוהב להתלבש סולידי ולהיראות ביתי. השניים פשוט שונים מדי ואולי הקשר יתאים יותר לידידות אינטרנטית ולוואטסאפ פעיל, יותר מאשר לזוגיות.

דלי ותאומים
הנה שוב שני מזלות אוויר שדומים באופן עקרוני. השניים עובדים הרבה מאוד עם השכל ולאו דווקא עם הרגש, זקוקים לים של מילים אינטליגנטיות כדי להתלהב מהן, אוהבים מאוד חברה ולעיתים קרובות מוצאים את עצמם מוקפים באנשים. זקוקים להרבה פידבק מצד ידידים וחברים. אולם הדלי הוא מזל הרבה יותר קולקטיבי, זקוק לחבורות יותר מאשר לאדם אחד ואינטימיות קצת מפחידה אותו. זהו קשר שמתאים יותר לידידות שמחה מאשר לזוגיות.

דלי ושור
מזל אוויר ומזל אדמה. כימיה חזקה יש כאן, ללא ספק: הבעיה שחוץ מכימיה צריך גם מכנה משותף כדי לחיות איתו ולשניים האלה חסר הרבה מאוד מהמצרך הזה. השור הוא שמרן בבסיסו, אוהב הרגלים קבועים, ומאוד זקוק לשגרה ושונא הפתעות. הדלי לעומת זאת הוא חדשן ואוהב חידושים, משתעמם בקלות, וכל הזמן זקוק לגירויים. אם השור לא יתעורר ויפתח את הראש, והדלי לא יגלה את הקסם שבארוחות קבועות - הקשר ייגמר דקה אחרי שיצאו מהחיבוק החם.

דלי וטלה
מזל אוויר ומזל אש. כמו תמיד בין מזלות האוויר והאש, גם כאן יש זרימה הרמונית נעימה בין שני היסודות האלה והאמת שיש ביניהם גם דמיון: שניהם מאוד אוהבים אקשן, אוהבים הרבה אנשים סביבם ואוהבים להיות במרכז העניינים. אולם הדלי החברתי והידידותי זקוק לספייס וקצת מתקשה בזוגיות צמודה מדי ובקשר של אחד מול אחד, כשהטלה מאוד זקוק לקרבה הזו, פיזית ורגשית. אם לא יצליח הדלי להתקרב - הקשר יתאים יותר לידידות.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully