וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני מזל בתולה: אלה המזלות שהכי יתאימו לכם - ואלה שממש לא

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 8:40

אם אתם בני מזל בתולה - או שוקלים קשר עם בן מזל בתולה - כדאי שתבדקו קודם האם קיימת ביניכם התאמה זוגית? בני מזל בתולה יבנו קשר מוצלח עם העקרב והסרטן אך צפויים לקשר בעייתי עם הגדי והדלי

אחרי שסיפרנו לכם מהם המזלות שהכי מתאימים (והכי פחות מתאימים) לטלה, שור, תאומים, סרטן, אריה ומאזניים - הגיע הזמן לעבור אל מי שחגג לא מזמן יום הולדת, הבתולות. אז מי מבני המזלות הכי מתאים לכם, בני מזל בתולה? עם מי עדיף לכם להישאר ידידים? והאם בכלל הבתולה בנויה לקשר זוגי יציב? בחרו את המזל שלכם ואת המזל של בן הזוג הפוטנציאלי/הקיים שלכם ובחנו את רמת ההתאמה הזוגית לפי המצוין כאן למטה.

בתולה ובתולה
שני מזלות אדמה. מה אפשר לומר על שני אנשים כל כך זהירים ורגישים לפרטים ומאוד ביקורתים לגבי עצמם, שמנסים ליצור קשר עם מישהו כל כך דומה להם? ובכן, השאלה האמיתית היא אם אתה מאוד שיפוטי לעצמך - ויכול למרות הכל לפרגן למישהו אחר? האם ביכולתך להיות פחות ביקורתי? יש מקרים שזה אפשרי, אבל במקרה הזה קצת קשה לראות את המראה שלך ממול, שרואה את כל הדברים הקטנים האלה שאתה מנסה להסתיר. זה קשר אפשרי עם הרבה עבודת מודעות, אבל בלעדיה - לא ממש מומלץ.

בתולה ומאזניים
מזל אדמה ומזל אוויר. שני מזלות שכנים שבהחלט נמשכים ויש בין השנים האלה גם מן משיכה מוזרה, שקצת קשה להסביר. לכאורה, המאזניים האוורירי והקצת עצלן יכול בהחלט למשוך הרבה אש מהבתולה הפדנטית שרואה כל פרט קטן ומעבירה ביקורת. אולם המאזניים מתקשה עם ביקורת ולאורך זמן מתקשה לעמוד בה. במוקדם או במאוחר היא מעצבנת אותו והשניים מתחילים לריב. אם הבתולה יכולה להפסיק לבקר והמאזניים יצליח להכיל - זה קשר שעשוי להיות סביר.

בתולה ועקרב
מזל אדמה ומזל מים. למעשה, זה אחד הצירופים הטובים שיש בגלגל המזלות, גם בגלל ששני המזלות יכולים בשקט להיכנס למקום פרפקציוניסטי ולא מוותר עם עצמם וגם עם השני - וגם בגלל שהשניים לא רק זקוקים להרבה יותר בטחון רגשי מאחרים - אלא גם יכולים לתת אותו זה לזה ואפילו בכמויות. העקרב רואה בביקורת הבתולית הצהרת נאמנות - והוא למרבית ההפתעה אפילו עומד בה. היא רואה מישהו שהולך עד הסוף ונותנת גם את עצמה. קשר טוב ויציב, אחרי מסע בירורים קצר.

בתולה וקשת
מזל אדמה ומזל אש. יש כימיה חזקה מאוד בין השניים האלה, אבל פעמים רבות הם מגלים לדאבון לבם שכימיה לחוד - והחיים לחוד. זהו מקום לא קל, שבו שאיפת החופש, המרחבים וההרפתקנות הקשתית נבלמים בראייה החודרנית והביקורתית של הבתולה - ובצורך שלה להדגיש פרטים קטנים שעלולים להרוס את התמונה הקשתית הכוללת. זהו קשר לא קל, אבל הכימיה בכל זאת עובדת. אם הבתולה תוותר על הביקורת והקשת יתמתן - יש על מה לדבר.

מזל בתולה. ShutterStock
בני מזל בתולה - הגיע הזמן למצוא לכם את השידוך המושלם/ShutterStock

בתולה וגדי
שני מזלות אדמה. לבתולה יש סוף סוף פרטנר שיכול להבין אותה מצוין. ללכת עם הראש הביקורתי הזה עד הסוף - וגם להוסיף ביקורת משלו. זהו מקום ששני בני מזל אדמה רואים את העובדות כפי שהן - ולפעמים בעיקר את הצד המעשי והפסימי שלהן. זווית פסימית כזו עושה אותם חשדנים כלפי החיים, אבל לא זה כלפי זו, בעיקר כשיש גם עזרה ותמיכה ביניהם. הקשר אכן עובד, אבל משהו כימי בכל זאת חסר שם, לאורך זמן. מתאים יותר לידידות - ואפילו לידידות תומכת.

בתולה ודלי
מזל אדמה ומזל אוויר. שני המזלות האלה יכולים לייצג מזלות שאין להם הרבה מהמשותף. הבתולה הביישנית פוגשת פה מזל שמנסה לעשות הכל כדי למשוך תשומת לב, כולל לספר על עצמו את הפרטים הכי מביכים. כן, הדלי הוא מזל מוחצן למדי והביקורתיות הפנימית של הבתולה מתקשה עם זה, בעיקר כשכביסה מלוכלכת מכבסים רק בבית, כמו שהיא אומרת. הדלי עושה לה בושות כשהוא מספר הכל בפרטי פרטים... לא קל, ובגדול - לא יחזיק מעמד יותר מזמן קצר.

בתולה ודגים
מזל אדמה ומזל מים. השניים נמצאים זה מול זו בגלגל המזלות - וכמו תמיד הם יכולים להוות הפכים משלימים זה כלפי זו. הדגים הביישן והרגיש מגלה שפגש בלי להתכוון את המורה זהבה, או הגננת שולה, שכן לבתולה יש תכונה דידקטית לעיתים ללמד ולחנך את הפרטנרים שלה. הדגים הוא הילד הנבוך שיש לו הרבה מה ללמוד, מבחינתה. זהו זמן שבו הביקורת שלה עובדת שעות נוספות, אבל הוא איכשהו משלים עם זה, כשהוא רואה שהוא זה שמרוויח מכל העסק.

בתולה ואריה
מזל אדמה ומזל אש. שני המזלות שכנים - ובין שני מזלות שכנים יש אכן משיכה, אולם גם זו תלויה בצורה שבה השניים מתנהגים זה כלפי זו, ולהיפך. האריה הוא מזל מלכותי שנמצא כמובן - בעיני עצמו - מעל לכל ביקורת, אולם הבתולה הוא מזל ביקורתי מאין כמוהו - ורואה כל פרט ופרט. לעיתים קרובות הביקורת הזו לא נעימה לאריה, אם כי הוא מתקשה להודות שהוא אכן זקוק לטיפול בתולי מסור. אם הבתולה תוותר מעט על הביקורת והאריה על הפוזה - קשר טוב אכן ייתכן, אך זה יקח זמן...

בתולה וסרטן
מזל אדמה ומזל מים. כמו בהרבה שילובים של מים ואדמה, גם השילוב הזה יכול להצליח למדי. הבתולה הוא מזל שזקוק להרבה מאוד בטחון ועד שנותנים לו את הבטחון הזה - הוא לא מפסיק לקטר. הסרטן הוא מאוד ביישן, אבל ליד הבתולה הוא מרגיש בהחלט שווה, כי היא משקיעה בערך כמוהו. קשר נעים ויפה יכול לצמוח כאן בלי להרגיש והשניים יכולים בשקט לבנות להם קן נעים וחמים - וליהנות לאורך זמן, בתנאי שהבתולה ישאיר את הביקורת בפנים ולא ישלוף אותה כשקשה.

בתולה ותאומים
מזל אדמה ומזל אוויר. כימיה חזקה בהחלט יש בין שני המזלות האלה, אבל השאלה היא האם השניים ידעו לנצל אותה או יעלו במקום זאת על נקודות התורפה זה של זו ולא יפסיקו לנג'ס. התאומים זקוק להרבה חופש אישי והבתולה - למישהו שיבין את כל הפרטים הקטנים שמציקים לו. הבתולה הוא מזל ביקורתי מאוד, שרואה כל דבר קטן וכל דבר קטן גם מפריע לו. מהבחינה הזו, קשה מאוד להיות עם התאומים שלא ממש עושה חשבון. קשר לא קל, אבל אפשרי עם הרבה עזרה מידידים.

בתולה ושור
שני מזלות אדמה. הנה בן יסוד האדמה פוגש בן יסוד אדמה קצת שונה. לכאורה, הקשר נראה נפלא: השניים מאוד יציבים, מאוד זקוקים לביטחון פרקטי באזור ויוצאים ביחד לקניות יעילות וחסכוניות. הם עושים ביחד ריבה מתות שדה ומחמיצים מלפפונים. הכל נראה תקין אך זה לא בדיוק המצב, כי בכל מקום כזה - צריך גם משהו כימי שיהיה באוויר ויפרה את הסביבה. לשניים האלה עלול להיות קצת משעמם ביחד. בגדול - לא רע, אבל אולי מתאים יותר לידידות.

בתולה וטלה
מזל אדמה ומזל אש. בין השניים האלה אין כימיה מיוחדת: הטלה הוא מזל נמרץ, צעיר, עם ראש בריא והרבה מאוד אנרגיה. הבתולה הוא מזל שעוסק בפרטים, בהרבה ביקורת ולא ממש מת על עודף האנרגיה השובבה והפזיזה של הטלה. הוא מנסה לחנך אותו להיות מסודר יותר, מאורגן יותר ובעיקר לבזבז פחות אנרגיה ולהיות מעשי. מהר מאוד הטלה נשבר מהמיקרוסקופ שמופנה אליו ואפילו מתייאש. לא יהיה שם קל.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully