וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני מזל מאזניים: מצאנו עבורכם את הדייט המושלם

אם אתם בני מזל מאזניים - או שוקלים קשר עם בן מזל מאזניים - כדאי שתבדקו קודם התאמה זוגית. בני מזל מאזניים יצליחו יופי עם הגדי והאריה אך צפויים לקשר בעייתי עם העקרב והדגים

אחרי שסיפרנו לכם מהם המזלות שהכי מתאימים (והכי פחות מתאימים) לטלה, שור, תאומים, סרטן ואריה - הגיע הזמן לעבור אל מי שחוגג יום הולדת החודש, המאזניים. אז מי הכי מתאים לכם מאזניים? עם מי עדיף לכם להישאר ידידים? והאם בכלל מאזניים בנויים לקשר יציב? בחרו את המזל שלכם ואת המזל של בן הזוג הפוטנציאלי/הקיים שלכם ובחנו את רמת ההתאמה הזוגית לפי המצוין כאן למטה.

מאזנים ומאזניים
שני מזלות אוויר. המאזניים, אותו מתלבט קלאסי, הפילוסוף הרציני הזה שחושב רוב הזמן על מהות החיים, פוגש פילוסוף אחר, שאוהב להתלבט ולפעמים גם להסתלבט - לא פחות ממנו. כן, הנה מישהו שמבין את משמעות המלים הדו משמעיות, את ההרהורים המוזרים ואת הצורך בספייס וחופש אישי דווקא כשזה נראה כל כך קרוב. בגדול - הקשר בהחלט יכול להצליח, אם לפחות אחד מהשניים יהיה מספיק אסרטיבי לעשות את הצעד הראשון.

מאזניים ועקרב
מזל אוויר עם מזל מים. יש אכן כימיה חזקה בין המזלות השכנים האלה, אולי יותר אפילו מאשר בין מזלות שכנים אחרים. הרבה טרחו להבין את משמעות הקשר המיסטי בין השניים ולא הצליחו. הקשר הזה עלול להיות מתסכל מאוד, בעיקר את העקרב שדורש כל כך הרבה נוכחות וקרבה - ולא מצליח להגיע ממש פנימה אל המאזנים ששומר על עצמו בצורה מדהימה. קשה, מתסכל ועלול לקחת הרבה זמן - אם בכלל.

מאזניים וקשת
מזל אוויר ומזל אש. דווקא כאן יש צירוף טוב שיכול להבטיח לשניים הרבה אקשן. הקשת הוא מזל מאוד אקטיבי, עם הרבה אש בעיניים ובלב - וקוצים במקום שהשתיקה יפה לו. הקשת אוהב מאוד לטייל ולוקח את המאזניים להרפתקאות נפלאות מחוץ לבית, כשהנ"ל יושב ליד הנהג האסרטיבי ומהרהר - כמו תמיד - במשמעות החיים (עם הקשת). קשר לא רע, פיזית ונפשית, עד שהקשת מתחיל להשתעמם ואז כמו שכולם יודעים, מתחיל האקשן, רק לכיוון ההפוך מהרגיל.

מאזניים וגדי
מזל אוויר ומזל אדמה. יש כימיה חזקה ולא תמיד מוסברת בין המזלות האלה - והקשר שנוצר ביניהם יכול להיות חזק מהרגיל. אחד ההסברים הוא שהשניים עובדים הרבה עם הראש ועם ההיגיון ומצליחים להגיע לשליטה באזור הרגשי על ידי השכל, היכולת הלוגית והעקשנות להסביר כל דבר. ממקום כזה, הם בהחלט מרגישים נוח להיות עם מישהו שדומה להם, שחכם לא פחות מהם ושאיתו אפשר לפתח הגיגים חמודים. קשר מצוין שיכול להחזיק מעמד שנים רבות.

מזל מאזניים. ShutterStock
בני מזל מאזניים יצליחו יופי עם הגדי והאריה אך צפויים לקשר בעייתי עם העקרב והדגים/ShutterStock

מאזניים ודלי
שני מזלות אוויר. הנה מגיע למאזניים מישהו שדומה לו בהרבה תחומים, שגם הוא אוהב לחקור את גבולות היחסים הקרובים שבין זוגיות לידידות ולמתוח לעיתים את החבל רחוק ככל האפשר, שרוצה כמוהו - הרבה ספייס וחופש אישי, וכמוהו מוכן גם לתת אותו לזולת. העניין הוא שעם מישהו כזה ממש כיף להיות ידיד וחבר, אבל איכשהו הוא עלול להיות קצת מרוחק מדי, כי הספייס שהוא זקוק לו קצת יותר גדול מאשר מה שהמאזנאי הממוצע דורש. בגדול - קשר כיפי, אבל מתאים יותר לידידות.

מאזניים ודגים
מזל אוויר ומזל מים. יש כמה מכנים משותפים לדגים ולמאזניים: שניהם אוהבים להסס רבות לפני הפעולה, שניהם ממש טובי לב ואוהבים לעזור, ושניהם ממש אלופים בלהיכנס לקונכיות מסוגים שונים, ופשוט להסתגר שם עד שהם מסיימים להתחדש ולהוציא את האף החוצה. אולם ביחד? פה זה כבר משתנה, שכן ביחד איכשהו הם משפיעים לא תמיד לטובה האחד על השני. גליי דכאון קליליים נמצאים באוויר לא מעט ומאיימים מדי פעם להביא דרמות מיותרות ולאבד כיוון. מתאים יותר לידידות.

מאזניים ובתולה
מזל אוויר ומזל אדמה. שני מזלות שכנים שבהחלט נמשכים ויש בין השניים האלה גם מן משיכה מוזרה שקצת קשה להסביר. לכאורה, המאזניים האוורירי והקצת עצלן יכול בהחלט למשוך הרבה אש מהבתולה הפדנטית שרואה כל פרט קטן ומעבירה ביקורת. המאזניים מתקשה עם ביקורת ולאורך זמן מתקשה לעמוד בה. במוקדם או במאוחר היא מעצבנת אותו והשניים מתחילים לריב. אם הבתולה יכולה להפסיק לבקר והמאזניים יוכל להכיל - יצא פה קשר שעשוי להיות סביר.

מאזניים ואריה
מזל אוויר ומזל אש. זה אחד הצירופים הטובים למזל אריה, שמאוד זקוק לבן או בת זוג אינטליגנטיים, שיכולים להפרות אותו בשיחה טובה וגם לדעת איך להתייחס אליו - כי הוא הרי תמיד במרכז. אפשר להתגאות בהם בחברה כי המאזניים סטייליסטים ומפגינים נוכחות. למאזניים מאוד נוח בחברת האריה, הן מבחינת המעמד, הן מבחינת הכתף שאפשר תמיד לסמוך עליה והן בגלל המילה הטובה בזמן הנכון. קשר שבהחלט שווה השקעה ויכול להחזיק מעמד שנים רבות.

מאזניים וסרטן
מזל אוויר ומזל מים. יש כימיה חזקה בין השניים האלה, אבל הם שונים למדי, אם כי השוני הזה יכול לעיתים גם להשלים - לא רק להפריע. המאזניים הוא מזל חברתי מאוד וזקוק לשניים-שלושה אנשים סביבו דרך קבע, אם כי אחד בכל פעם. לעומתו הסרטן ביישן מאוד והצורך להתפלסף ולקבל פידבקים בכל נושא לא קיים אצלו. הסרטן גם אוהב חום ואינטימיות והמאזניים קצת קריר עבורו. אם המאזנים לא יראה קרבה אמיתית, הקשר ייגמר די מהר.

מאזניים ותאומים
שני מזלות אוויר. שני המזלות האלה יודעים להשתמש במילים בצורה מדהימה. הם אינטליגנטיים מאוד, זקוקים לאנשים סביבם ואוהבים לדבר - והרבה. אולם בגדול, יש משהו קריר בגישה שלהם כלפי זוגיות אינטנסיבית וכלפי אינטימיות בכלל, והם לא ממש מצטיינים בקרבה לאורך זמן, אלא אם הם יעבדו על הנושא. העובדה ששניהם זקוקים להרבה חופש אישי בהחלט עוזרת לקשר, השאלה היא רק מה הם עושים בחופש האישי הזה ביחד. מתאים יותר לידידות.

מאזניים ושור
מזל אוויר ומזל אדמה. השניים האלה בעצם נמצאים בשליטת כוכב ונוס, וכל אחד מייצג צד אחר שלה: במאזניים ונוס היא אינטליגנטית, שכלתנית, דיפלומטית וקצת מרוחקת. בשור ונוס היא בסיסית מאוד, אבל זקוקה לכל הדברים הבסיסיים האלה בכמויות: אוכל טוב, שינה טובה וכמובן המצרך הבסיסי-בסיסי ההוא, שעושים ביחד במיטה. בגדול, יש משהו קצת מרוחק בין השניים, כי המאזניים קצת פחות נגיש, והשור - יותר מרגיש. הקשר ביניהם עשוי להיות קצת מתוח - אבל זה יכול לעבוד.

מאזניים וטלה
מזל אוויר ומזל אש. שני הפכים שיכולים בהחלט להשלים, אבל גם להיות האויבים הכי גדולים. הטלה הנמרץ וההחלטי מגלה בן זוג דיפלומטי מאוד - אבל גם הססן מאוד. דווקא המאזניים מקבל את הטלה כמו שהוא, אולם ההססנות וההתלבטות המאזנאית ביחד עם הצורך שלו לשקול כל דבר שוב ושוב יכולות להוציא את הטלה משלוותו. אם יצליח הטלה להבין למה למאזניים לוקח הרבה זמן - והמאזניים יומרץ קלות ובאופן עקבי - יצמח כאן קשר נפלא.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully