וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל תאומים: אלה המזלות שכדאי לכם להיכנס איתם לקשר זוגי

עודכן לאחרונה: 25.5.2024 / 0:03

בני מזל תאומים פחות יתאימו לקשר זוגי עם בני מזל סרטן, עקרב וגדי - אבל יש גם כמה מזלות שקשר זוגי איתם יכול להביא להצלחה פנומנלית. הנה הם

אסטרולוגיה. ShutterStock
מזל תאומים הולכים יופי עם... תאומים/ShutterStock

מדי שבוע נציג בפניכם התאמה בין אחד המזלות ליתר המזלות שבמפה האסטרולוגית - והפעם בחרנו לבדוק את ההתאמה למזל תאומים.

תאומים עם טלה
מזל אוויר ומזל אש. הילד הכי סקרן נפגש עם הילד עם האגו הגדול ביותר שיש לו מה להגיד על כל דבר. פגישה כזו יכולה להיות נפלאה, עם הרבה חום, סקרנות וצורך לשחק, לעשות חיים, לדבר על כל דבר ובסוף כשמתעייפים - עוברים לוואטספ. כך נראה קשר של שניים כאלה, כשמה שבאמת חשוב זו התקשורת והקומוניקציה, הן ברמה הפיזית והן ברמה המילולית. חמוד, נעים וכיפי, הן לזוגיות והן לידידות. רק כדאי שלא להיסחף עם המילים.

תאומים עם שור
מזל אוויר עם מזל אדמה. "כמה שהוא מקסים", אמר האיכר, והסתכל בעצב בפרפר שמרפרף מפרח לפרח... וכך בדיוק נראה גם הקשר בין השנים: השור האיטי והיציב מקנא בקלילות הבלתי נסבלת של התאומים בכל מה שקשור למילים, להברקות, ליצירת קשרים ולקסם אישי. אולם התאומים, אותו חרגול מזמר, זקוק לנמלה החרוצה כדי לשרוד, כדי לבזבז דמי כיס וכדי שיהיה לו כתף לבכות עליה. בגדול, דווקא כאן יכול לצמוח קשר טוב אם התאומים רק יאט מעט ויסכים להשקיע.

תאומים עם תאומים
שני מזלות אוויר. מה קורה כשמכניסים ארבעה אנשים לקשר אחד? בלגן היסטרי או צירוף מופלא של רצונות וסיפוקים? זה בערך מה שקורה כשמפגישים לקשר אחד שני בני מזל תאומים, מזל דואלי מאוד שנותן הרגשה שמדובר ביותר מאיש אחד בתוך כל אחד מהשניים. שני פרפרים ואולי שתי ציפורים? כך מרגישים השניים כשהם פוגשים מישהו שדומה להם מבפנים. הקשר יהיה מקסים, שכלתני ואינטליגנטי, אבל לא יציב במיוחד - אלא אם אחד מהשניים ישקיע בשורשים ובבסיס הקשר. במקרה כזה - אין קשר מקסים ממנו.

תאומים עם סרטן
מזל אוויר ומזל מים. יש שוני בסיסי גדול בין שני המזלות האלה ולמרות שעקרונית יש משיכה בין שני מזלות שכנים, הפער עשוי להיות גדול מדי. התאומים הוא מזל פתוח תקשורתית ומילולית והסרטן מופנם, רגשני ולא ממש משתמש במילים כדי להביע את עצמו. קצת קשה לתאומים להיות עם כל הרגשות האלה שקשה לדבר עליהם, מה גם שכל דבר קטן עשוי להפוך לדרמה זעירה והחלפת מבטים מאשימים. הוא מתעייף במהירות והולך לשחק עם ילד אחר. לא ממש מומלץ.

תאומים עם אריה
מזל אוויר עם מזל אש. כמו בכמה וכמה שילובים של היסודות האלה, גם השילוב הזה יכול להיות מוצלח למדי. שני המזלות אקטיביים מאוד ושניהם זקוקים להרבה אקשן כדי להיות במיטבם. התאומים זקוק להרבה מילים ואנשים, וגם האריה - מעניין - זקוק לאותו הדבר אבל בסדר הפוך. הבעיה היא רק שהאריה מרוכז מאוד בעצמו והתאומים - באנשים החדשים שהוא פוגש. אם השניים ידעו לצאת קצת מעצמם ולתמוך איש ברעהו - הקשר יהיה מצוין.

תאומים עם בתולה
מזל אוויר ומזל אדמה. כימיה חזקה בהחלט יש בין שני המזלות האלה, אבל השאלה אם ידעו השניים לנצל אותה, או יעלו במקום זאת על נקודות התורפה זה של זו ולא יפסיקו לנג'ס. התאומים זקוק להרבה חופש אישי והבתולה - למישהו שיבין את כל הפרטים הקטנים שמציקים לו. הבתולה הוא מזל ביקורתי מאוד שרואה כל דבר קטן - וכל דבר קטן גם מפריע לו. מהבחינה הזו, קשה מאוד להיות עם התאומים שלא ממש עושה חשבון. קשר לא קל, אבל אפשרי עם הרבה עזרה מידידים.

אסטרולוגיה. ShutterStock
למי מתאימים התאומים?/ShutterStock

תאומים עם מאזניים
שני מזלות אוויר. שני המזלות האלה יודעים להשתמש במילים בצורה מדהימה, השניים אינטליגנטיים מאוד, זקוקים לאנשים סביבם ואוהבים לדבר - והרבה. אולם בגדול, יש משהו קריר בגישה שלהם כלפי זוגיות אינטנסיבית וכלפי אינטימיות בכלל, והם לא ממש מצטיינים בקרבה לאורך זמן אלא אם יעבדו על הנושא. העובדה ששניהם זקוקים להרבה חופש אישי בהחלט עוזרת לקשר, השאלה היא רק מה הם עושים בחופש האישי הזה ביחד. מתאים יותר לידידות.

תאומים עם עקרב
מזל אוויר ומזל מים. יש שוני מאוד גדול בין השניים האלה, שלא קל - אם בכלל - לגשר עליו. התאומים הפתוח, הספונטני ומשוחרר הלשון נתקל פה במזל מים מופנם ומחושב, שזקוק להרבה מאוד ביטחון אישי לפני שהוא פותח את הפה, או בכלל מנסה להתקרב למישהו. העניין הוא שבטחון רגשי הוא אחד הדברים האחרונים שהתאומים יכול להעניק למישהו, בעוד שפרפר המילים התאומי בהחלט יכול לעצבן את העקרב. יש קסם מסויים בקשר, אך הוא נגמר כשהעקרב מתרגז. לא מומלץ.

תאומים עם קשת
מזל אוויר עם מזל אש. השניים נמצאים זה מול זו בגלגל המזלות ובתור שכאלה הם עשויים להיות ממש הפכים משלימים. התאומים זקוק להרבה מאוד חופש אישי וגם הקשת. שניהם ספונטניים, שניהם אימפולסיביים ושניהם אוהבים תנועה, אם בראש - ואם ברגליים. אולם התאומים כבן מזל אוויר טיפוסי עלול להיות קריר ושכלתני יותר בקשר, בניגוד לקשת הזקוק להרבה חום פיזי ורגשי. אם התאומים לא יצליח לצאת מהמילים של עצמו, הקשר יתקרר. אם כן - יצמח כאן קשר נהדר.

תאומים עם גדי
מזל אוויר עם מזל אדמה. בין יסוד אוויר ליסוד האדמה אין משהו כימי חזק במיוחד, שכן השניים שונים באופי הפעולה ובתחושה. אולי בגלל זה חסרה גם כימיה בין השניים האלה. התאומים הפרפרי והמעופף פוגש כאן אדם מבוגר בנפשו, מאורגן היטב ומאוד יסודי, שלא אוהב את החפיפיות והשטחיות שבה התאומים מתייחס לחיים שלו ולגדי עצמו. הביקורתיות הגדיית עוצרת את התאומים הרפרפן, אלא אם הגדי יפתח קצת, יוריד את מפלס הביקורת וילמד לחייך - והתאומים יהיה קציני במקצת. לא קל.

תאומים עם דלי
הנה שוב שני מזלות אוויר שדומים באופן עקרוני. השניים עובדים הרבה מאוד עם השכל ולאו דווקא עם הרגש, זקוקים לים של מילים אינטליגנטיות כדי להתלהב מהן, אוהבים מאוד חברה ולעיתים קרובות מוצאים את עצמם מוקפים באנשים. זקוקים להרבה פידבק מצד ידידים וחברים. אולם הדלי הוא מזל הרבה יותר קולקטיבי, זקוק לחבורות יותר מאשר לאדם אחד ואינטימיות קצת מפחידה אותו. זהו קשר שמתאים יותר לידידות שמחה מאשר לזוגיות.

תאומים עם דגים
מזל אויר ומזל מים. ישנה כימיה לא מעטה בין השניים האלה, אבל יש גם שוני בסיסי בצורת הפעולה של יסוד האוויר מול יסוד המים. הדגים הוא מזל רגשי מאוד שלא זקוק לדיבורים והתאומים - שכלתני ואנליטי שזקוק לדבר על הדברים. הדגים זקוק להרבה מאוד ביטחון רגשי והתאומים - מתקשה לתת אותו. הדגים אוהב פרטיות ושקט והתאומים - זקוק להרבה מילים, מילים ושוב מילים. הכימיה שם עובדת ואם הדגים מאוזן יותר והתאומים יצירתי יותר - ייצמח כאן קשר מצויין.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully