וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני מזל סרטן: מצאנו לכם את האיש המושלם לקשר

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 12:46

בני מזל סרטן ימצאו זוגיות בריאה עם הבתולות והשוורים ופחות ירגישו בנוח עם התאומים והדלאים. אם יש לכם בן זוג - או שמא אתם מתעניינים בבן זוג פוטנציאלי - בואו לבדוק קודם כל אם קיימת התאמה

מזלות. ShutterStock
בני מזל סרטן - זה הזמן למצוא לכם התאמה זוגית/ShutterStock

לאחר שחשפנו לכם מהם המזלות שהכי מתאימים לטלה, שור ותאומים - הגיע הזמן לעבור לבני מזל סרטן. אז מי הכי מתאים לכם סרטנונים וממי עדיף לכם להתרחק? זמן לגלות.

סרטן וסרטן
שני מזלות מים. לראות שני סרטנים מנסים להתקרב זה לזה על חוף הים, הוא מחזה מוזר : השנים מנסים להתקרב לאורך, לרוחב, על הצד - וגם פוסעים אחורנית.. זהו מעין ריקוד חיזור ביישני ולא קל, ובסיומו שניהם עלולים להישטף בגלים.. כך גם הסרטן עם הסרטנית, שני אנשים מופנמים הזקוקים מאוד לבטחון רגשי, ולהרגשה שאוהבים אותם. אם יצליחו לא ללחוץ זה על יבלותיה של זו, יצמח כאן קשר מאוזן רגשי ויפה. אם לא - ילכו אחורנית, ויחזרו שוב למים, לנסיון נוסף...

סרטן ואריה
מזל מים ומזל אש. שני המזלות האלה כל כך שונים, עד שנראה ממש בלתי אפשרי שקשר כזה יצליח. אולם מזלות שכנים אכן נמשכים, וכשיש משיכה - צריך משהו להשתנות, כדי שהקשר יתאפשר. אולם הסרטן מופנם - והאריה האגו טריפר מוחצן. הסרטן ביישן - והאריה לא מפסיק לדבר על עצמו. הסרטן רגיש מאוד, ולאריה נראה שיש עור של... אריה. אולם למרות הכל, סרטן קצת יותר אקטיבי בהחלט יכול לבנות משהו עם האריה הזה. שווה לנסות.

סרטן ובתולה
מזל מים ומזל אדמה. כמו בהרבה שילובים של מים ואדמה, גם השילוב הזה יכול להצליח למדי. הבתולה הוא מזל שזקוק להרבה מאוד בטחון, ועד שנותנים לו את הבטחון הזה - הוא לא מפסיק לקטר. הסרטן הוא מאוד ביישן, אבל ליד הבתולה הוא מרגיש בהחלט שווה, כי היא משקיעה בערך כמוהו.. קשר נעים ויפה יכול לצמוח כאן בלי להרגיש, והשנים יכולים בשקט לבנות להם קן נעים וחמים, וליהנות לאורך זמן, בתנאי שהבתולה ישאיר את הביקורת בפנים, ולא ישלוף אותה כשקשה.

סרטן ומאזניים
מזל מים ומזל אויר. יש כימיה חזקה בין השנים האלה, אבל הם שונים למדי, אם כי השוני הזה יכול לעיתים גם להשלים, לא רק להפריע. המאזניים הוא מזל חברתי מאוד, וזקוק לשנים שלושה אנשים סביבו דרך קבע, אם כי אחד בכל פעם. לעומתו הסרטן ביישן מאוד, והצורך להתפלסף ולקבל פידבקים בכל נושא לא קיים אצלו. הסרטן גם אוהב חום ואינטימיות, והמאזניים קצת קריר עבורו. אם המאזנים לא יראה קרבה אמיתית, הקשר ייגמר די מהר.

סרטן ועקרב
שני מזלות מים. והנה מזל אחד שדומה לסרטן בהרבה תחומים, וגם מאוד מתאים לו מהרבה בחינות. העקרב הוא מזל מים מופנם למדי, והשוני הוא בהתבדלות של העקרב מהרבה סיטואציות חברתיות, והצורך שלו להיות יותר עם עצמו, בלי להראות מה קורה לו בחוץ. העקרב הוא מזל קשוח למדי, ובזה הוא נבדל מהסרטן הרך. אולם שניהם זקוקים מאוד לבטחון, ואם הקשר יהיה אמין - הוא יחזיק מעמד הרבה שנים. אם לא - שניהם יקחו את זה קשה, אבל לא יראו, כמובן.

סרטן וקשת
מזל מים ומזל אש. בין השנים הזה אין הרבה מאוד מהמשותף, ונראה שאפילו להיפך.. הסרטן זקוק לבית ולמשפחה בגלל הצורך שלו בבטחון ובקשר קרוב עם בני הבית. לעומתו הקשת אוהב חופש, נסיעות, והרבה הרפתקאות. חו'ל תמיד קורץ לקשת, בעוד הסרטן אוהב לבלות כמה שיותר בבית. הסרטן מופנם ושומר מחשבותיו לעצמו, בעוד הקשת חסר הטקט לא מפסיק לספר לכולם מה הוא חושב, איך ולמה. בגדול - קשר שהוא באמת לא קל, ואולי למרות המשיכה עדיף לוותר.

מזלות. ShutterStock
הצלחה מובטחת לשוורים, אך לתאומים פחות/ShutterStock

סרטן וגדי
מזל מים ומזל אדמה. שני המזלות האלה נמצאים האחד מול השני, ובעצם הם הפכים שיכולים בשלב מסויים גם להיות משלימים : שניהם מופנמים מאוד, שניהם זקוקים להרבה מאוד בטחון רגשי, ולשניהם חשוב מאוד שיגידו להם שאוהבים אותם. הגדי אמנם נראה הרבה יותר ממוקד וקשוח מהסרטן הרגשי, אבל שלא תטעו - מתחת למסיכה המחוספסת והקשוחה הוא רך בדיוק כמוהו. אם ימצאו את שביל הזהב - יצמח כאן קשר מצוין, ולאורך זמן. אם לא, אולי ילמדו משהו בדרך על זוגיות.

סרטן ודלי
מזל מים ומזל אויר. מה המשותף בין שני המזלות האלה ? האמת שלא הרבה, ואולי אפילו יותר מזה : הסרטן הוא אחד המזלות הביישניים על פני גלגל המזלות, ואילו הדלי הוא אחד מאלה שתמיד יראה לך מה הוא חושב, מה הוא מרגיש, וגם יסביר למה.. הדלי הוא מאלה שאוהבים להתלבש לפעמים בצורה פרובוקטיבית, והסרטן אוהב להתלבש סולידי, ולהראות ביתי. השנים פשוט שונים מדי, ואולי הקשר יתאים יותר לידידות אינטרנטית ולמסנג'ר פעיל, יותר מאשר לזוגיות.

סרטן ודגים
שני מזלות מים. והנה עוד מזל מים מגיע לסרטן שגם הוא כזה, אבל בניגוד לעקרב - הדגים הוא מזל ביישן מאוד, אפילו יותר ביישן מהסרטן עצמו.. כן, הדגים הוא מזל שחי באקווריום הפרטי שלו, ומת על הפרטיות הזו. הוא אוהב אנשים ורך כמו הסרטן, וכמוהו גם אוהב לטפל בחלשים, וזקוק לאנשים אוהבים סביבו. אולם הסרטן זקוק לבית, והדגים חסר שרשים, ואולי משום כך הוא זקוק לסרטן ביתי צמוד, שיכין לו אוכל, יפנק אותו, ובעיקר -יתן לו אהבה, והרבה… קצת קסם דגי אופייני - וזה עובד.

סרטן ותאומים
מזל אויר ומזל מים. יש שוני בסיסי גדול בין שני המזלות האלה, ולמרות שעקרונית יש משיכה בין שני מזלות שכנים, הפער עשוי להיות גדול מדי. התאומים הוא מזל פתוח תקשורתית ומילולית, והסרטן - מופנם, רגשני ולא ממש משתמש במלים כדי להביע את עצמו. קצת קשה לתאומים להיות עם כל הרגשות האלה שקשה לדבר עליהם, מה גם שכל דבר קטן עשוי להפוך לדרמה זעירה ומבטים מאשימים, והוא מתעייף במהירות, והולך לשחק עם ילד אחר. לא ממש מומלץ.

סרטן ושור
מזל אדמה ומזל מים. זה יכול להיות אחד הצירופים הטובים עבור השנים האלה, בדומה לצירופים אחרים של מזלות האדמה ומזלות המים, שזקוקים זה לזו כמו.. אדמה למים. השור האיטי והיציב, יכול לתת הרבה בטחון רגשי ונאמנות. הסרטן הרגשי והביתי, זקוק מאוד לנאמנות הזו. יחד הם יכולים לבנות בית יציב ופרקטי, לרהט אותו ברהיטים כבדים בגוון העץ, לגדל שם ילדים בריאים, ולהשמין מנחת מול הטלביזיה בתכניות העוסקות בבית ובמשפחה, וליהנות. ביחד.

סרטן וטלה
מזל אש ומזל מים. כמו בכל צירוף של מזלות האש ומזלות המים, גם הצירוף הזה עשוי להיות לא קל. הטלה הוא מזל פתוח, עם הרבה התלהבות ואש, והסרטן הרבה יותר מופנם, מאוד מאוד רגיש, ובעיקר - פגיע ומרגיש.. הסרטן לוקח כל דבר אישית ונעלב בקלות, והטלה מעליב בלי לשים לב, עם הרבה חוסר טקט. יש כימיה בין השנים, אבל הרגישות הגבוהה של שניהם עלולה לנטרל הכל. הרבה סערות, הרבה דרמות, ובקיצ - רגשי מדי: אולי משום כך זה גם נגמר מהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully