וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל אריה: מי הם המזלות שהכי מתאימים לכם?

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 16:21

אם אתם בני מזל אריה - או שוקלים קשר עם בן מזל אריה - כדאי שתבדקו קודם התאמה זוגית. בני מזל אריה יצליחו יופי עם הדלאים והסרטנים אך צפויים לקשר בעייתי עם הגדאים והקשתות

מזל אריה. ShutterStock
בני מזל אריה יתאימו מאוד למאזניים/ShutterStock

אחרי שסיפרנו לכם מהם המזלות שהכי מתאימים לטלה, שור, תאומים וסרטן - הגיע הזמן לעבור אליכם, האריות. אז מי הכי מתאים לכם אריות? ממי עדיף לכם להתרחק? והאם בכלל אריות טובים בקשר זוגי? בחרו את המזל שלכם ואת המזל של בן הזוג הפוטנציאלי/הקיים שלכם ובחנו את רמת ההתאמה.

אריה ואריה
שני מזלות אש. מה אפשר לומר על שני אריות כשהם נפגשים לצורך היכרות ? ובכן, כשמם כן הם : אלה שני אנשים מאוד גאים שרגילים להיות מלכי הג'ונגל, שאוהבים להיות בחברה ולהכיר, אבל שונאים להיות בעמדת נחיתות. אולי בגלל זה ההיכרות הראשונית עשויה להיות עם הרבה פוזה, אבל אם בהמשך הלביאה תגלה רכות, והאריה יסכים בשתיקה שיגרדו לו את הרעמה בלילה - יצמח כאן קשר מצוין, עד שיתחיל ויכוח על עקרון כלשהו, ובהרבה מקרים - כאן גם יסתיים הקשר..

אריה ובתולה
מזל אש ומזל אדמה. שני המזלות שכנים, ובין שני מזלות שכנים יש אכן משיכה, אולם גם זו תלויה בצורה שבה השנים מתנהגים זה כלפי זו, ולהיפך. האריה הוא מזל מלכותי שנמצא כמובן - בעיני עצמו - מעל לכל ביקורת, אולם הבתולה הוא מזל ביקורתי מאין כמוהו, ורואה כל פרט ופרט. לעיתים קרובות הביקורת הזו לא נעימה לאריה, אם כי הוא מתקשה להודות שהוא אכן זקוק לטיפול בתולי מסור. אם הבתולה תותר מעט על הביקורת, והאריה על הפוזה - קשר טוב אכן יתכן, אבל זה יקח זמן...

אריה ומאזניים
מזל אש ומזל אויר. זה אחד הצירופים הטובים למזל אריה, שמאוד זקוק לבן או בת זוג אינטליגנטיים, שיכולים להפרות אותו בשיחה טובה, וגם לדעת איך להתייחס אליו - כי הוא הרי תמיד במרכז, ואפשר להתגאות בהם בחברה כי המאזניים סטייליסטים, ומפגינים נוכחות. למאזניים לעומת זאת מאוד נוח בחברת האריה, הן מבחינת המעמד, מבחינת הכתף שאפשר תמיד לסמוך עליה, ובגלל המלה הטובה בזמן הנכון. קשר שבהחלט שווה השקעה, ויכול להחזיק מעמד שנים רבות.

אריה ועקרב
מזל אש ומזל מים. יש כימיה חזקה בין השנים האלה, אבל הכימיה הזו פועלת לפעמים בצורה קצת אגרסיבית מדי.. השנים זקוקים להרבה מאוד סבלנות האחד כלפי השני, בעיקר כי שניהם עקשנים גדולים, ויכולים להפוך כל דבר וכל אירוע לפרינציפ שעליו אפשר להתעקש במשך שעות ארוכות ואפילו ימים ושבועות. ומכיון ששני המזלות האלה הם שתלטנים לא קטנים, הרי שאם לא ידעו לותר האחד לשני בזמן - הקשר יחזיק מעמד זמן קצר בלבד. לעומת זאת, אם ידעו לוותר.. דבש!!!

אריה וקשת
שני מזלות אש. על פניו, ובהרבה פרמטרים, הקשת בהחלט מתאים למזל אריה: השנים מתלהבים מאוד בקלות, יודעים לשמוח לבד ועם חבר'ה מסביב, והופכים בקלות לציר המרכזי בכל מעגל חברתי בו ישהו. אולם הספונטניות של הקשת ואהבת החופש האינסופית עלולה שלא למצוא חן בעיני האריה, שפוחד מאוד מאיבוד שליטה. מנגד, הקשת לא אוהב את ההרגלים השמרניים של האריה, והוא עלול להשתעמם בקלות. למרות ששניהם יצריים ויצירתיים, הרי שלאורך זמן - חסרה כאן מעט כימיה, והקשר יתאים יותר לידידות.

אריה וגדי
מזל אש ומזל אדמה. לכאורה, זהו באמת קשר לא קל : השנים נחשבים לשני מזלות קשוחים ושתלטנים, ולמעשה פשוט קשה להם להשתנות ולשנות את הכללים, בעיקר בקשרים קרובים. האריה קשור מאוד להרגלים שלו, והגדי - למסגרות פעולה קצת נוקשות, ולגבולות ברורים וידועים. מה קורה בפגישה בין שנים כאלה ? הם בוחנים ובודקים, ולאורך זמן בהחלט מתקשים לשתף פעולה, בעיקר כשכל אחד מהם יודע בדיוק בדיוק מה צריך לעשות - ולמה.. בקיצ, הספונטניות מתקשה כאן. לא מומלץ.

מזל אריה. ShutterStock
מזל אריה/ShutterStock

אריה ודלי
מזל אש ומזל אויר. שני המזלות נמצאים זה מול זה על גלגל המזלות, ובעצם מהווים מעין הפכים משלימים. על פניו, יש ביניהם שוני גדול : האריה זקוק להרבה אקשן פיזי, והדלי - לאקשן חברתי רב משתתפים, אם כי לא אישי. האריה זקוק שהכל יהיה סביבו, והדלי - לבלות בחבורות גדולות. האריה הוא מזל חם שאוהב לפנק, והדלי - מזל קריר הרבה יותר, למרות שהוא נראה ידידותי מאוד. אם הדלי יתחמם קצת יותר, והאריה יסכים להכניס מישהו אחר ללבו - צפוי קשר מצוין, ולשנים ארוכות.

אריה ודגים
מזל אש ומזל מים. השוני בין השנים האלה לא קטן : האריה הוא מזל מאוד מוחצן, והדגים - מופנם וביישן. האריה לומד הכל דרך עשייה ופעולה, והדגים מרגיש את הכל בבטן. לשניהם יש כשרון משחק, אולם האריה אוהב לעמוד במרכז ועל הבמה, והדגים - מאחורי הקלעים.. למרות כל אלה ובאורח ממש מפתיע, יש כימיה מעניינת וטובה בין השנים, ובדרך כלל האריה פורש חסות על הדגים הביישן, תומך בו, ומפתח קשר מצוין, לא יציב אמנם - אבל בהחלט עדין ונוגע ללב.

אריה וסרטן
מזל מים ומזל אש. שני המזלות האלה כל כך שונים, עד שנראה ממש בלתי אפשרי שקשר כזה יצליח. אולם מזלות שכנים אכן נמשכים, וכשיש משיכה - צריך משהו להשתנות, כדי שהקשר יתאפשר. אולם הסרטן מופנם - והאריה האגו טריפר מוחצן. הסרטן ביישן - והאריה לא מפסיק לדבר על עצמו. הסרטן רגיש מאוד, ולאריה נראה שיש עור של.. אריה. אולם למרות הכל, סרטן קצת יותר אקטיבי בהחלט יכול לבנות משהו עם האריה הזה. שווה לנסות.

אריה ותאומים
מזל אויר עם מזל אש. כמו בכמה וכמה שילובים של היסודות האלה, גם השילוב הזה יכול להיות מוצלח למדי. שני המזלות אקטיביים מאוד, ושניהם זקוקים להרבה אקשן כדי להיות במיטבם. התאומים זקוק להרבה מלים ואנשים, וגם האריה - מעניין - זקוק לאותו הדבר, אבל בסדר הפוך.. הבעייה רק שהאריה מרוכז מאוד בעצמו, והתאומים - באנשים החדשים שהוא פוגש.. אם השנים ידעו לצאת קצת מעצמם, ולתמוך איש ברעהו - הקשר יהיה מצוין.

אריה ושור
מזל אדמה ומזל אש. כימיה חזקה מאוד יש בין שני המזלות האלה, זו האמת, אבל הרמוניה ושקט - קצת קשה יותר למצוא שם, בקשר הזה.. שכן השנים שייכים לסוג העקשן, שלא מוכן להתפשר ויהי מה. כל אחד מהם מתבצר בהרגלים שלו ובמה שהוא מכיר, ולך תוציא אותו משם. כמה וכמה מלחמות גרילה יכולות להתנהל בין שני הפרינציפיונרים האלה, אבל שלא תטעו : יש גם הרבה אהבה מתחת לפני השטח, בעיקר כשיוצאים לקניות וגם במיטה - ואפילו מחוץ לה.

אריה וטלה
שני מזלות אש, וכך גם נראה הקשר : הרבה התלהבות, הרבה אקשן, הרבה מגע פיזי, והרבה הרבה אש. הבעייה היא שכל אחד מהשנים האלה רוצה לעמוד במרכז, ושהשני יתחשב בו. כל אחד רוצה לקבוע מה עושים ולאן הולכים, ושהשני יוותר. אולם אף אחד מהשנים אינו וותרן גדול, וכאן גם עלול להגמר הקשר : התעקשות על פרינציפים, עמדות כוח, ורצון משותף לאותו הדבר.. האמת? מתאים יותר לידידות, אבל כמו שאני מכיר אתכם תעשו לי דווקא ותנסו.. עקשנים שכמוכם.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully