וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני מזל עקרב: מצאנו לכם את ההתאמה המושלמת

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 12:44

אם אתם בני מזל עקרב - או בוחנים קשר עם בן מזל עקרב - כדאי שתבדקו קודם האם קיימת ביניכם התאמה זוגית? בני מזל עקרב יגיעו רחוק עם הגדי והדגים אך פחות יתאימו לתאומים ולמאזניים

לאחר שגילינו מהם המזלות שהכי מתאימים (ואלו שפחות) לטלה, שור, תאומים, סרטן, אריה, מאזניים ובתולה - הגיע הזמן לעבור אל העקרבים. אז מי מבני המזלות הכי מתאים לכם? עם מי עדיף לכם להישאר ידידים? ומה הסיכוי שעקרב ועקרב יכולים להצליח? בחרו את המזל שלכם ואת המזל של בן הזוג הפוטנציאלי/הקיים שלכם ובחנו את רמת ההתאמה הזוגית לפי המצוין כאן למטה.

עקרב ועקרב
שני מזלות מים. בסרט טבע ראיתי פעם שני עקרבים עומדים זה מול זה עם צבתות שלופות, כשברקע אש גדולה. הם אפילו לא שמו לב לאש והיו עסוקים בקרב המפחיד האחד מול השני. מצב כזה לא קורה בדרך כלל בין בני המזלות, אבל כשהמתח גובר - הכל עלול להתרחש. בגדול זה לא אמור לקרות: השניים מודעים מאוד זה לצרכי הביטחון של זה, למרות שהעקרב קיצוני בדרך כלל. אמון היא מילת המפתח: אם יש אמון בין השניים, הקשר יהיה נפלא. אם אין אמון - חבל אפילו להתחיל.

עקרב וקשת
מזל מים ומזל אש. יש משיכה בין השניים האלה, כיון שמזלות שכנים אכן נמשכים זה לזה. אולם בגדול, מזלות מיסוד המים ויסוד האש מתקשים לבנות קשר זוגי הרמוני ופשוט: השילוב של מים ואש עשוי להיות מאוד רגשי, אבל קשה לבנות ממנו משהו פרקטי ומוצק. כל דבר קטן עשוי להעיר את השדים מרבצם ולגרום לשניים להגיב בצורה קיצונית ודרמטית. אם העקרב יפסיק להתבצר בפרינציפים והקשת יהיה מהסוג הרגוע - סביר בהחלט, בעיקר עם יהיה גם מינון של חופש אישי ברמה גבוהה.

עקרב וגדי
מזל מים ומזל אדמה. זה אחד הצירופים הטובים שקיימים בגלגל המזלות, שכן השניים יכולים להיות דוגמא לשיתוף פעולה מעניין בין שני מזלות שמאוד קשים עם עצמם, אבל שמסוגלים לתת אמון ולבנות קשר זוגי אמין ויציב - אם רק יתנו יד זה לזה. השניים מודעים מאוד איש לפחדים של רעהו והם זקוקים לזמן לתרגל את הקשר ולפתוח את הלב. אולם לטווח ארוך, הם בהחלט מסתדרים זה עם זה - ויותר מזה. יש לחכות בסבלנות עד שמוצאים את הפתח, כי זה יהיה שווה את ההמתנה.

עקרב ודלי
מזל מים ומזל אוויר. העקרב לא מראה רגשות, אלא משאיר את הכל בבטן. הדלי - מוציא הכל החוצה, בלי חשבון. העקרב זקוק לשניים-שלושה ידידים נאמנים בלבד, והדלי - זקוק לידידות עם כל העולם מסביב, כולל זה שרוחץ להם את המכונית. אלה רק שניים מההבדלים הלא קלים, אולם למרות הכל יש כימיה חזקה בין שני המזלות האלה, כימיה שגורמת להם להתעקש ולהשקיע בקשר שוב ושוב, גם כשהדברים נראים חסרי סיכוי. שווה השקעה - אבל באומץ ובעיניים פקוחות, ואם לא הולך - לדעת מתי לוותר.

מזל עקרב. ShutterStock
העקרב עשוי להתאים לגדי - אך פחות למאזניים/ShutterStock

עקרב ודגים
שני מזלות מים. בגדול, זהו קשר מעניין, ואמור להיות זורם למדי. גם העקרב וגם הדגים זקוקים להרבה בטחון רגשי. הבעייה שהיא שהעקרב שומר את הקלפים קרוב לחזה ומפחד להיחשף - והדגים ביישן מעצם טבעו, כך שרק כשמגיע משבר - מדברים על מה שחשוב. הבעיה היא שעד אז, זה עלול להיות מאוחר מדי. אם מדברים ונחשפים כבר בשלב הראשוני ויודעים בדיוק מי נגד מי ולמה - עשוי לצמוח כאן קשר מצוין.

עקרב וטלה
מזל מים ומזל אש. שני המזלות האלה מתקשים לעכל זה את זה. אצל הטלה - הכל בחוץ: מה שאתה רואה, זה מה שיש. אולי משום כך הפוקר פייס של העקרב שלא מראה שום דבר לעולם מחשש פן יפגעו בו, עשוי לשגע את הטלה, שזקוק כל הזמן לפידבק מיידי. הטלה מוציא הכל החוצה בלי חשבון, והעקרב - שומר בפנים, עד שהוא מתפוצץ. בקיצור, הרבה דברים הטלה לא אוהב כאן, כולל העוקצנות העקרבית, ומשום כך - הקשר לא קל.

עקרב ושור
מזל מים ומזל אדמה. לכאורה, זה הצירוף הטוב ביותר עבור השנים. הפכים משלימים, כמו שכבר אמרתי, ובמקרה הזה הם אכן יכולים להשלים זה את זו - או להפוך לשני היצורים העקשניים ביותר בתבל. גם השור וגם העקרב שייכים למשפחת המזלות הקבועים - וככאלה הם שקועים מאוד בהרגלים שקשה להם לשנות. השור הבסיסי נתקל במישהו רגשי מאוד - ולא פחות עקשן ממנו. האם יצליחו השנים למצוא מכנה משותף מחוץ למיטה ? אם כן, הקשר יצליח בגדול.

עקרב ותאומים
מזל מים ומזל אוויר. יש שוני מאוד גדול בין השניים האלה, שלא קל - אם בכלל - לגשר עליו. התאומים הפתוח, הספונטני ומשוחרר הלשון נתקל פה במזל מים מופנם ומחושב, שזקוק להרבה מאוד ביטחון אישי לפני שהוא פותח את הפה, או בכלל מנסה להתקרב למישהו. העניין הוא שבטחון רגשי הוא אחד הדברים האחרונים שהתאומים יכול להעניק למישהו, בעוד שפרפר המילים התאומי בהחלט יכול לעצבן את העקרב. יש קסם מסויים בקשר, אך הוא נגמר כשהעקרב מתרגז. לא מומלץ.

עקרב וסרטן
שני מזלות מים. והנה מזל אחד שדומה לסרטן בהרבה תחומים, וגם מאוד מתאים לו מהרבה בחינות. העקרב הוא מזל מים מופנם למדי, והשוני הוא בהתבדלות של העקרב מהרבה סיטואציות חברתיות, והצורך שלו להיות יותר עם עצמו, בלי להראות מה קורה לו בחוץ. העקרב הוא מזל קשוח למדי, ובזה הוא נבדל מהסרטן הרך. אולם שניהם זקוקים מאוד לבטחון, ואם הקשר יהיה אמין - הוא יחזיק מעמד הרבה שנים. אם לא - שניהם יקחו את זה קשה, אבל לא יראו, כמובן.

עקרב ואריה
מזל מים ומזל אש. יש כימיה חזקה בין השנים האלה, אבל הכימיה הזו פועלת לפעמים בצורה קצת אגרסיבית מדי. השניים זקוקים להרבה מאוד סבלנות האחד כלפי השני, בעיקר כי שניהם עקשנים גדולים, ויכולים להפוך כל דבר וכל אירוע לפרינציפ שעליו אפשר להתעקש במשך שעות ארוכות ואפילו ימים ושבועות. ומכיון ששני המזלות האלה הם שתלטנים לא קטנים, הרי שאם לא ידעו לותר האחד לשני בזמן - הקשר יחזיק מעמד זמן קצר בלבד. לעומת זאת, אם ידעו לוותר.. דבש!!!

עקרב ומאזניים
מזל מים עם מזל אוויר. יש אכן כימיה חזקה בין המזלות השכנים האלה, אולי יותר אפילו מאשר בין מזלות שכנים אחרים. הרבה טרחו להבין את משמעות הקשר המיסטי בין השניים ולא הצליחו. הקשר הזה עלול להיות מתסכל מאוד, בעיקר את העקרב שדורש כל כך הרבה נוכחות וקרבה - ולא מצליח להגיע ממש פנימה אל המאזנים ששומר על עצמו בצורה מדהימה. קשה, מתסכל ועלול לקחת הרבה זמן - אם בכלל.

עקרב ובתולה
מזל מים ומזל אדמה. למעשה, זה אחד הצירופים הטובים שיש בגלגל המזלות, גם בגלל ששני המזלות יכולים בשקט להיכנס למקום פרפקציוניסטי ולא מוותר עם עצמם וגם עם השני - וגם בגלל שהשניים לא רק זקוקים להרבה יותר בטחון רגשי מאחרים - אלא גם יכולים לתת אותו זה לזה ואפילו בכמויות. העקרב רואה בביקורת הבתולית הצהרת נאמנות - והוא למרבית ההפתעה אפילו עומד בה. היא רואה מישהו שהולך עד הסוף ונותנת גם את עצמה. קשר טוב ויציב, אחרי מסע בירורים קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully