וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל קשת: זמן לגלות מי בן הזוג האידיאלי עבורכם

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 12:43

אם אתם בני מזל קשת - או בוחנים קשר עם בן מזל קשת - כדאי שתבדקו קודם האם קיימת ביניכם התאמה זוגית. בני מזל קשת עשויים לבנות קשר מוצלח עם הדגים אך להוביל לאסון בניסיון לכל סוג של קשר עם השוורים

קשתות, הגענו אליכם. לאחר שגילינו מהם המזלות שהכי מתאימים מבחינה זוגית לטלה, שור, תאומים, סרטן, אריה, מאזניים, בתולה ועקרב - הגיע הזמן לעבור אל בני מזל קשת. אז מי מבני המזלות הכי מתאים לכם? עם מי עדיף לכם להישאר ידידים? והאם אתם בכלל בנויים לזוגיות אמיתית על כל רבדיה? בחרו את המזל שלכם ואת המזל של בן הזוג הפוטנציאלי/הקיים שלכם ובחנו את רמת ההתאמה הזוגית לפי המצוין כאן למטה.

מזל קשת. ShutterStock
מי המזל שהכי מתאים לכם, קשתות?/ShutterStock

קשת וטלה
שני מזלות אש. כאן מוצא סוף סוף הטלה ילד שדומה לו: גם הטלה וגם הקשת ספונטניים מאוד, שניהם מאוד אימפולסיביים וחסרי טאקט כמעט באותה מידה, ושניהם יורים ישר מהשרוול בלי לחשוב פעמיים ובלי חשבון. שניהם אוהבים מאוד אקשן ושניהם מאוד נהנים לנסוע ולטייל בדרכים, בלי התראה מוקדמת. ישנה רק בעיה אחת: שניהם שונאים להתווכח, כי הם תמיד צודקים.. אולי בגלל זה הקשר מתאים יותר לידידות מאשר לזוגיות.

קשת ושור
מזל אש ומזל אדמה. על פניו, בין השניים האלה אין הרבה מאוד מהמשותף. בתור מזל אדמה, השור אוהב עובדות, מספרים ואם אפשר ביטחון כלכלי ורגשי - וגם שתי רגלים על הקרקע. אולם הקשתית היא אש זורמת ומתפרצת, שאוהבת להידלק - ולהדליק. קביעות ושמרנות רק מכבים אותה, היא עלולה להשתעמם. השור הקונבנציונלי לא מספק את יצר ההרפתקנות שלה. למרות שהחיבוק יהיה חם ובמיטה הקשר יהיה מצוין, מחוץ לה - הוא עשוי להיות קשה במיוחד. לא קל ולא מומלץ.

קשת ותאומים
מזל אש עם מזל אוויר. השניים נמצאים זה מול זו בגלגל המזלות ובתור שכאלה, הם עשויים להיות ממש הפכים משלימים. התאומים זקוק להרבה מאוד חופש אישי וגם הקשת. שניהם ספונטניים, שניהם אימפולסיביים ושניהם אוהבים תנועה, אם בראש - ואם ברגליים. אולם התאומים כבן מזל אוויר טיפוסי עלול להיות קריר ושכלתני יותר בקשר, בניגוד לקשת הזקוק להרבה חום פיזי ורגשי. אם התאומים לא יצליח לצאת מהמילים של עצמו, הקשר יתקרר. אם כן - יצמח כאן קשר נהדר.

קשת וסרטן
מזל אש ומזל מים. בין השניים הזה אין הרבה מאוד מהמשותף ונראה שאפילו להיפך. הסרטן זקוק לבית ולמשפחה בגלל הצורך שלו בבטחון ובקשר קרוב עם בני הבית. לעומתו, הקשת אוהב חופש, נסיעות, והרבה הרפתקאות. חו"ל תמיד קורץ לקשת, בעוד הסרטן אוהב לבלות כמה שיותר בבית. הסרטן מופנם ושומר את מחשבותיו לעצמו, בעוד הקשת חסר הטאקט לא מפסיק לספר לכולם מה הוא חושב, איך ולמה. בגדול - קשר שהוא באמת לא קל ואולי למרות המשיכה עדיף לוותר.

קשת ואריה
שני מזלות אש. על פניו ובהרבה פרמטרים, הקשת בהחלט מתאים למזל אריה: השניים מתלהבים מאוד בקלות, יודעים לשמוח לבד ועם חבר'ה מסביב והופכים בקלות לציר המרכזי בכל מעגל חברתי בו ישהו. אולם הספונטניות של הקשת ואהבת החופש האינסופית עלולה שלא למצוא חן בעיני האריה, שפוחד מאוד מאיבוד שליטה. מנגד, הקשת לא אוהב את ההרגלים השמרניים של האריה והוא עלול להשתעמם בקלות. למרות ששניהם יצריים ויצירתיים, הרי שלאורך זמן - חסרה כאן מעט כימיה והקשר יתאים יותר לידידות.

עוד בוואלה!

בני מזל בתולה: אלה המזלות שהכי יתאימו לכם - ואלה שממש לא

לכתבה המלאה
זוג לבוש יפה לארוחת ערב ביתית. ShutterStock
קשר בין בני מזל קשת לתאומים עשוי לעבוד. עם האריות קצת פחות/ShutterStock

קשת ומאזניים
מזל אש ומזל אוויר. דווקא כאן יש צירוף טוב שיכול להבטיח לשניים הרבה אקשן. הקשת הוא מזל מאוד אקטיבי, עם הרבה אש בעיניים ובלב - וקוצים במקום שהשתיקה יפה לו. הקשת אוהב מאוד לטייל ולוקח את המאזניים להרפתקאות נפלאות מחוץ לבית, כשהנ"ל יושב ליד הנהג האסרטיבי ומהרהר - כמו תמיד - במשמעות החיים (עם הקשת). קשר לא רע, פיזית ונפשית, עד שהקשת מתחיל להשתעמם ואז כמו שכולם יודעים, מתחיל האקשן, רק לכיוון ההפוך מהרגיל.

קשת ובתולה
מזל אש ומזל אדמה. יש כימיה חזקה מאוד בין השניים האלה, אבל פעמים רבות הם מגלים לדאבון לבם שכימיה לחוד - והחיים לחוד. זהו מקום לא קל, שבו שאיפת החופש, המרחבים וההרפתקנות הקשתית נבלמים בראייה החודרנית והביקורתית של הבתולה - ובצורך שלה להדגיש פרטים קטנים שעלולים להרוס את התמונה הקשתית הכוללת. זהו קשר לא קל, אבל הכימיה בכל זאת עובדת. אם הבתולה תוותר על הביקורת והקשת יתמתן - יש על מה לדבר.

קשת ועקרב
מזל אש ומזל מים. יש משיכה בין השניים האלה, כיון שמזלות שכנים אכן נמשכים זה לזה. אולם בגדול, מזלות מיסוד המים ויסוד האש מתקשים לבנות קשר זוגי הרמוני ופשוט: השילוב של מים ואש עשוי להיות מאוד רגשי, אבל קשה לבנות ממנו משהו פרקטי ומוצק. כל דבר קטן עשוי להעיר את השדים מרבצם ולגרום לשניים להגיב בצורה קיצונית ודרמטית. אם העקרב יפסיק להתבצר בפרינציפים והקשת יהיה מהסוג הרגוע - סביר בהחלט, בעיקר עם יהיה גם מינון של חופש אישי ברמה גבוהה.

קשת וקשת
מזלות אש. הקשת הוא מזל מאוד פתוח, ספונטני, אימפולסיבי, בעל צורך הרפתקני גדול מאוד לצאת לעולם ולבדוק שם את גבולות האחרים - וגבולותיו שלו. הצורך בבדיקת הגבולות עשוי להפריע לו לבנות קשר יציב, במיוחד כשהוא פוגש מישהו שדומה לו ועושה בדיוק את אותו הדבר. הקשר עשוי לעבור הרבה טלטלות, כשהשנים בודקים שוב ושוב עם בן הזוג ועם עצמם כמה הם באמת חשובים. אם יחזיקו מעמד - ייבנה כאן קשר מצוין.

קשת וגדי
מזל אש ומזל אדמה. יש משיכה בין מזלות שכנים, אולם המשיכה הזו עשויה להיות בעייתית, כשהשניים שונים זה מזו באופן קיצוני. הקשת הוא הרפתקן ומהמר מטבעו, ומתייחס לכל מערכת יחסים כמו אל מעבדה שבה הוא מנסה את השקפת העולם הפתוחה שלו. הגדי זקוק מאוד למסגרת יציבה של שיתוף פעולה, שכן היא תורמת מאוד ליציבותו בכלל. דיאלוג קשוח עשוי להתעורר בין השנים האלה, כשהקשת בודק את גבולות הקשת, והגדי - מנסה לחנך וללמד בדרך הקשה. אם יצליחו - המאבק על המסגרת יישאר. לא קל.

קשת ודלי
מזל אש ומזל אוויר. למעשה, הקשר בין השנים האלה יכול להיות מצוין: כל אחד מהם מאמין בפתיחות ובחוסר גבולות מסויים בקשרים קרובים, כל אחד מהם מאמין גדול בהרבה ספייס וחופש אישי לכל אחד מבני הזוג וכל אחד מהם מאפשר לשני לעשות בעצם את מה שהוא רוצה, כי הוא זקוק לכך בעצמו. אולם מרוב גבולות פתוחים וידידות כלל עולמית ולא אישית, מסגרת הקשר הופכת להיות נזילה מאוד והקשר האינטימי הופך להיות לא יציב. האמת? בינינו? מתאים יותר לידידות, אבל שווה לנסות קודם.

קשת ודגים
מזל אש ומזל מים. כימיה חזקה ישנה בין המזלות האלה, אולם כפי שכבר ראינו, לא על הכימיה לבדה יחיה הקשר. הצרכים של השניים שונים מאוד: הקשת מאוד אוהב להיות בחוץ, בעולם, ולמצוא הרפתקאות מסוגים שונים. הדגים לעומת זאת הוא מזל סגור ומופנם - ומעדיף להיות בבית. הקשת בודק כל הזמן גבולות והדגים - זקוק להרבה מאוד בטחון רגשי כדי להיפתח. אולם אם הקשת הוא לארג' אמיתי, מודע ואמפטי, ואם הדגים אמיץ ומוכן להתנסות - יצמח כאן קשר מצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully