וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל גדי: אלה המזלות שהכי מתאימים לכם - ואלה שפחות

26.12.2023 / 0:03

אם אתם בני מזל גדי - או התחלתם לצאת עם בן מזל גדי - כדאי שתבדקו האם קיימת התאמה זוגית. בני מזל גדי יבנו זוגיות מוצלחת עם הדגים והמאזניים אך פחות יצליחו לשרוד לצד האריה והתאומים

לאחר שגילינו מהם המזלות שיש להם את ההתאמה הזוגית הטובה ביותר לטלה, שור, תאומים, סרטן, אריה, מאזניים, בתולה, עקרב וקשת - הגיע הזמן לעבור אל בני מזל גדי. אז מי מבני המזלות הכי מתאים לכם? עם מי תצליחו לבנות זוגיות ארוכה וטובה ועם מי עדיף לכם להישאר ידידים? האם אתם בכלל בנויים לזוגיות אמיתית על כל רבדיה? בחרו את המזל שלכם ואת המזל של בן הזוג הפוטנציאלי/הקיים שלכם ובחנו את רמת ההתאמה הזוגית לפי המצוין כאן למטה.

גדי וגדי
שני מזלות אדמה. הגדי הוא מזל קשוח מאוד - וביישן מאוד. הוא לא תמיד מראה את התכונה הזו ורבים חושבים שזו גאווה וסנוביות, אבל עמוק בפנים הגדי הוא מזל מאוד רומנטי ופשוט המשווע לקשר ובעיקר - שמישהו יראה את הבעיה שלו ויעזור לו לצאת ממנה ולקחת יוזמה. אולם גם הגדי השני עשוי לסבול מבעייה דומה וחוסר היוזמה המשותף עשוי לגרום לקשר בעייתי בהתחלה. אם השניים מודעים לכך ולומדים להתקרב זה לזה בלי פחד - יצמח כאן קשר לא רע בכלל.

גדי ודלי
מזל אדמה ומזל אוויר. בין מזלות שכנים יש אכן משיכה לא קטנה, אבל השניים כל כך שונים, עד שבמקרה הזה הם יצטרכו להתגבר על לא מעט מכשולים. הגדי הוא מזל יציב, סגור, מופנם, שמרן בחשיבה ומאוד ביישן. הדלי נראה בדיוק ההיפך: מהמר כל הזמן על יציבותו, מאוד פתוח, ליברלי, מוחצן ולא מפסיק להתיידד עם העולם. הדלי מתקשה לתקשר עם הגדי המופנם והגדי עסוק בלנסות ולחנך את הדלי. בעקרון הקשר סביר, אבל הם אם לא יעברו את שלב הפתיחה - חבל על הזמן.

גדי ודגים
מזל אדמה ומזל מים. זה אחד הצירופים הטובים של מזלות האדמה והמים. הגדי הוא מזל יציב שעסוק רוב הזמן בשמירה על היציבות הזו ובבניית מסגרות פעולה מוגדרות ומובנות. הדגים היצירתי יכול להסעיר ולרתק אותו. כן כן, הדגים הוא מזל רך, עדין ויצירתי, שבהחלט זקוק למישהו קשוח עם כתף גדולה שישמור עליו, יכוון אותו ויעזור לו לקחת שליטה על חייו. הצרכים של השניים מתאימים זה לזו, וכאן יכול להבנות קשר טוב מאוד, לשנים ארוכות, אם תחליטו שהוא אכן יהיה כזה.

גדי וקשת
מזל אדמה ומזל אש. יש משיכה בין מזלות שכנים, אולם המשיכה הזו עשויה להיות בעייתית, כשהשניים שונים זה מזו באופן קיצוני. הקשת הוא הרפתקן ומהמר מטבעו, ומתייחס לכל מערכת יחסים כמו אל מעבדה שבה הוא מנסה את השקפת העולם הפתוחה שלו. הגדי זקוק מאוד למסגרת יציבה של שיתוף פעולה, שכן היא תורמת מאוד ליציבותו בכלל. דיאלוג קשוח עשוי להתעורר בין השנים האלה, כשהקשת בודק את גבולות הקשת, והגדי - מנסה לחנך וללמד בדרך הקשה. אם יצליחו - המאבק על המסגרת יישאר. לא קל.

אסטרולוגיה. ShutterStock
חיבור מצויין עם המאזניים ופחות מומלץ עם האריות/ShutterStock

גדי וטלה
מזל אדמה ומזל אש. יש כימיה חזקה מאוד בין השניים האלה, אבל גם שוני גדול מאוד, שלא תמיד קל - אם בכלל - לגשר עליו. הטלה אוהב מאוד סיפוקים מיידיים, וקשה לו לדחות אותם. הגדי לעומת זאת, הוא מזל שקול מאוד ודוחה סיפוקים. הגדי הוא גם מאורגן וחושב לטווח ארוך, בעוד שהטלה הוא בלגניסט מתוק, וחושב ליום אחד קדימה, במקרה הטוב. קשה לגשר על הפערים, אבל גמישות גדיית בצד התייצבות טלאית - יניבו קשר חזק.

גדי ושור
שני מזלות אדמה. והנה צירוף שיכול להתאים לשור: כן, סוף סוף הוא פוגש מישהו שזקוק לקביעות, לעובדות, למספרים ולקרקע יותר ממנו. האמת שיש הרבה מן המשותף לשני אלה, שאוהבים שהכל קורה בקצב שלהם : ל א ט. הם בהחלט יכולים להסתדר מצוין, לבנות משק בית למופת ולהפוך את החיים למשהו קבוע ויציב. הבעיה רק שמשהו כימי וחזק חסר כאן - ולאורך זמן זה עלול להפוך את הקשר למשהו ביתי ומשעמם. מתאים יותר לידידות.

גדי ותאומים
מזל אדמה עם מזל אוויר. בין יסוד אוויר ליסוד האדמה אין משהו כימי חזק במיוחד, שכן השניים שונים באופי הפעולה ובתחושה. אולי בגלל זה חסרה גם כימיה בין השניים האלה. התאומים הפרפרי והמעופף פוגש כאן אדם מבוגר בנפשו, מאורגן היטב ומאוד יסודי, שלא אוהב את החפיפיות והשטחיות שבה התאומים מתייחס לחיים שלו ולגדי עצמו. הביקורתיות הגדיית עוצרת את התאומים הרפרפן, אלא אם הגדי יפתח קצת, יוריד את מפלס הביקורת וילמד לחייך - והתאומים יהיה קציני במקצת. לא קל.

גדי וסרטן
מזל אדמה ומזל מים. שני המזלות האלה נמצאים האחד מול השני ובעצם הם הפכים שיכולים בשלב מסויים גם להיות משלימים : שניהם מופנמים מאוד, שניהם זקוקים להרבה מאוד בטחון רגשי ולשניהם חשוב מאוד שיגידו להם שאוהבים אותם. הגדי אמנם נראה הרבה יותר ממוקד וקשוח מהסרטן הרגשי, אבל שלא תטעו - מתחת למסיכה המחוספסת והקשוחה הוא רך בדיוק כמוהו. אם ימצאו את שביל הזהב - יצמח כאן קשר מצוין ולאורך זמן. אם לא, אולי ילמדו משהו בדרך על זוגיות.

גדי ואריה
מזל אדמה ומזל אש. לכאורה, זהו באמת קשר לא קל: השניים נחשבים לשני מזלות קשוחים ושתלטנים - ולמעשה פשוט קשה להם להשתנות ולשנות את הכללים, בעיקר בקשרים קרובים. האריה קשור מאוד להרגלים שלו והגדי - למסגרות פעולה קצת נוקשות - ולגבולות ברורים וידועים. מה קורה בפגישה בין שניים כאלה? הם בוחנים ובודקים ולאורך זמן בהחלט מתקשים לשתף פעולה, בעיקר כשכל אחד מהם יודע בדיוק בדיוק מה צריך לעשות - ולמה. בקיצר, הספונטניות מתקשה כאן. לא מומלץ.

גדי ומאזניים
מזל אדמה ומזל אוויר. יש כימיה חזקה ולא תמיד מוסברת בין המזלות האלה - והקשר שנוצר ביניהם יכול להיות חזק מהרגיל. אחד ההסברים הוא שהשניים עובדים הרבה עם הראש ועם ההיגיון ומצליחים להגיע לשליטה באזור הרגשי על ידי השכל, היכולת הלוגית והעקשנות להסביר כל דבר. ממקום כזה, הם בהחלט מרגישים נוח להיות עם מישהו שדומה להם, שחכם לא פחות מהם ושאיתו אפשר לפתח הגיגים חמודים. קשר מצוין שיכול להחזיק מעמד שנים רבות.

גדי ובתולה
שני מזלות אדמה. לבתולה יש סוף סוף פרטנר שיכול להבין אותה מצוין. ללכת עם הראש הביקורתי הזה עד הסוף - וגם להוסיף ביקורת משלו. זהו מקום ששני בני מזל אדמה רואים את העובדות כפי שהן - ולפעמים בעיקר את הצד המעשי והפסימי שלהן. זווית פסימית כזו עושה אותם חשדנים כלפי החיים, אבל לא זה כלפי זו, בעיקר כשיש גם עזרה ותמיכה ביניהם. הקשר אכן עובד, אבל משהו כימי בכל זאת חסר שם, לאורך זמן. מתאים יותר לידידות - ואפילו לידידות תומכת.

גדי ועקרב
מזל אדמה ומזל מים. זה אחד הצירופים הטובים שקיימים בגלגל המזלות, שכן השניים יכולים להיות דוגמא לשיתוף פעולה מעניין בין שני מזלות שמאוד קשים עם עצמם, אבל שמסוגלים לתת אמון ולבנות קשר זוגי אמין ויציב - אם רק יתנו יד זה לזה. השניים מודעים מאוד איש לפחדים של רעהו והם זקוקים לזמן לתרגל את הקשר ולפתוח את הלב. אולם לטווח ארוך, הם בהחלט מסתדרים זה עם זה - ויותר מזה. יש לחכות בסבלנות עד שמוצאים את הפתח, כי זה יהיה שווה את ההמתנה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully