וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חם, ישיר ומאוד אימפולסיבי": הכירו את מזל קשת

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 9:20

תגידו המון מזל טוב לבני מזל קשת שחוגגים החודש יום הולדת - ובואו להכיר אותם מקרוב. אומרים עליהם שהם מאוד חברותיים, כנים ובעלי ראש פתוח - אך גם עלולים להיות חסרי טאקט ויהירים. האם זה נכון?

מזל קשת. ShutterStock
האופי הקשתי מאוד דומה למזלות האש: הוא חם, ישיר, אידיאליסט ומאוד אימפולסיבי/ShutterStock

מה לא אומרים על הקשתים? אומרים שהם מרוכזים בעצמם ובמה שמרגיש להם באותו רגע, שהמילה "חופש" היא החשובה ביותר בחייהם ומשום כך קשה להם גם עם המחוייבות הכי קטנה שיש, שהם עושים הכל באופן ספונטני וכמעט בלתי אפשרי לקבוע איתם פגישה מראש, שהם חסרי טאקט לפעמים ואומרים את הכל בפנים ואם מנסים למנוע מהם את החופש לדבר - הם הופכים מרדניים שחבל על הזמן. מה נכון מכל אלה?

מזל קשת שייך ליסוד האש, מה שכבר אומר הרבה על האנרגיה שלו. הוא גם שייך לקבוצת המזלות המשתנים והוא אכן כזה - לא מפסיק להשתנות. השליט של מזל קשת הוא כוכב יופיטר שאחראי על הצמיחה שלנו ועל התרחבות הנפש והמוח. מזל קשת עצמו קשור בעיקר לבית 9, שהוא הבית של ההתרחבות האישית. הקשת אוהב להרחיב אופקים ואת זה הוא עושה בשתי צורות: האחת, דרך לימודים - פשוט הולך ללמוד ואוגר ידע. השנייה היא דרך נסיעות וטיולים, שמלמדים אותו על צורות חיים אחרות, גישות שונות ודרכים שלא הכיר כדי לחיות ולפעול.

מזל קשת. ShutterStock
המזל שייך לקבוצת המזלות המשתנים והוא אכן כזה - לא מפסיק להשתנות/ShutterStock

בתוך כל קשת - גם אלה שנראים סופר ממוסדים עם חליפה, עניבה וכל הטררם - יושב לו חולה טיולים שחולם להקיף את העולם ובכל רגע נתון, ואפילו בלי אזהרה מוקדמת, מוכן לקחת את התרמיל ולנדוד לדרום אמריקה. קשתים רבים מתברגנים עם השניים, אבל בכל אחד ואחת מהם נשאר אותו ניצוץ הרפתקני בעיניים, שמוכן לעזוב הכל ופשוט לנסוע הרחק מכאן.

האופי הקשתי מאוד דומה למזלות האש: הוא חם, ישיר, אידיאליסט ומאוד אימפולסיבי. מה ששונה אצל הקשת הוא חוסר הטאקט, שגדול יותר אפילו מזה של הטלה. אולי משום כך נראה לפעמים מבחוץ שהקשת עושה פשוט כל שגיאה אפשרית הקשורה לתקשורת - ופשוט אומר את האמת בפנים. יש כאלה שאוהבים ומעריכים ויש כאלה שכועסים, אבל כך או כך - אי אפשר לעמוד בפני הקסם שבישירות שלו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טיול בחיק הטבע. ShutterStock
בתוך כל קשת יושב לו חולה טיולים שחולם להקיף את העולם/ShutterStock

הקשת גם אלוף בלבדוק גבולות ביחסים. הוא בודק שוב ושוב את גבולות בן או בת הזוג שלו ומנסה לראות כמה רחוק הוא יכול ללכת. מילת המפתח של הקשת היא חופש - והרבה. מערכות היחסים הקשתיות פתוחות לעיתים קרובות יותר ממערכות אחרות: הוא פשוט חייב להרגיש את החופש הזה, כדי להתחייב מחדש, וכמו במקרים אחרים - זהו הקשת, לטוב ולרע. גם את החופש האישי הזה תאלצו לקבל אם אתם רוצים להמשיך ולשהות במחיצתו. הקשת זקוק לבן זוג קליל, חברותי ותקשורתי, כמו בני מזל תאומים. בזוגיות הוא מאהב חם ורומנטי, אז אם הצלחתם להתמודד עם עניין החופש - תרוויחו מזה מאוד.

הקשת הוא לוחם מטבעו, לא חושש להתמודד עם בעיות ואוהב אתגרים. כשזה מגיע לקריירה, ייתכן שיחליף הרבה עבודות בחייו. כן, גם כאן עניין החופש בא לידי ביטוי והוא יצליח יותר בעבודות שיאפשרו לו לשוטט ולהרגיש חופשי כמו במכירות ובשיווק.

הורוסקופ יומי למזל קשת >>

מזל קשת. ShutterStock
ומה עם אהבה?/ShutterStock

התאמה זוגית

בני ובנות מזל קשת ימצאו התאמה מושלמת עם בני ובנות מזל תאומים. השניים נמצאים זה מול זו בגלגל המזלות והם עשויים להיות ממש הפכים משלימים. התאומים זקוק להרבה מאוד חופש אישי וגם הקשת. שניהם ספונטניים, שניהם אימפולסיביים ושניהם אוהבים תנועה, אם בראש ואם ברגליים.

באותה מידה הקשתות גם מאוד יתאימו לעצמם, מזל קשת. הם טיפוסים מאוד פתוחים, ספונטניים, אימפולסיביים ובעלי צורך הרפתקני גדול מאוד - והם ימצאו באנשים שדומים להם פרטנרים מעולים לכל החוויה הזאת. עם זאת, הקשת אוהב לבדוק גבולות ולכן צפויות לא מעט טלטלות עד שייבנה כאן קשר מצויין.

בני ובנות מזל קשת ימצאו כימיה חזקה מאוד עם בני ובנות מזל דגים. אמנם הצרכים של השניים שונים מאוד והם גם טיפוסים שונים מאוד - אולם אם הקשת יהיה יותר מודע ואמפטי והדגים יהיה אמיץ ומוכן להתנסות - יצמח כאן קשר מצויין.

אם אתם מכירים בני או בנות מזל גדי, סרטן או שור - אולי כדאי שאיתם תשמרו על קשר ידידותי. קשר זוגי איתם עלול להיות הרסני.

להתאמה הזוגית המלאה של מזל קשת עם 12 המזלות לחצו כאן >>

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully