וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופנם, סגור וחשדן: הכירו את מזל עקרב

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 19:19

בעיני העקרב העולם הוא מקום עויין - ויש לנהוג כלפיו בחשדנות ראויה עד שהוא מוכיח את עצמו אחרת. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על בני מזל עקרב

מזל עקרב. ShutterStock
מי אתם בני ובנות מזל עקרב?/ShutterStock

עקרבים, מזל טוב! חודש מזל עקרב הגיע וזה הזמן שנכיר אתכם טוב יותר.

מה לא אמרו עליכם למעשה? שאתם אובססיביים, קנאים לעיתים, חשדניים במידה ובעלי עקיצה קטלנית - כלומר, לאנשים ממש לא כדאי להתעסק איתכם. מה מכל זה נכון? מזל עקרב שייך לקבוצת המזלות הקבועים - וליסוד המים הבנוי בעיקר על רגש. כמו כל מזלות המים למיניהם, סרטן ודגים, מזל עקרב נחשב למזל מופנם, סגור ודי חשדן - ובצדק : העולם הוא מקום עויין ויש לנהוג בחשדנות ראויה, עד שהוא מוכיח אחרת. העולם חושב אחרת? לעקרב לא אכפת: יש לו מספיק אופי כדי לעמוד בנחישות מול רצונות הכלל כשזה לא מתאים לו.

אכן, העקרב אינו מתמסר בקלות: הוא דורש הוכחות בשטח ולוקח לו הרבה זמן עד שהוא פותח את הדלת ומזמין אותך להכנס. אולם משנכנסת, זכית לחבר אמיתי לכל החיים - ובכל מצב. העקרב תמיד יהיה שם עבורך, אם תצטרך לעבור דירה, אם תרצה לקבל עצה טובה, אם תתקע עם הרכב בשום מקום - הוא יבוא להצילך. העקרב בשטח - אין סיבה למתח, זו לא רק סיסמה מבחינתו. אם בחר בך עקרב כלשהו להיות ידידו ואיש סודו - דע לך שזכית ובגדול.

למרות עוצמתו, העקרב הוא קטן אמונה ובצדק מבחינתו: מגיל צעיר החיים לימדו אותו שלא משתלם להיות אופטימי וכל רגע הם ממשיכים להוכיח את זה מחדש. מה עושים? הם עורכים בדיקות קבלה קפדניות - וזה נכון לא רק לידידים, אלא גם לבני או בנות זוג פוטנציאליים. העקרב הוא מאהב מדהים ומאוד נאמן מטבעו, אבל הוא גם דורש את הנאמנות הזו מהזולת - ולא מוכן להתפשר עליה. אולי בגלל זה הוא נראה לאחרים מאוד טוטאלי, הולך עד הסוף, ובאמת לא "דופק חשבון" כשמשהו מדליק אותו. אז הוא עלול להיכנס למקום אובססיבי ובלתי מתפשר.

מזל עקרב. ShutterStock
מזל עקרב: המחויבות שלו לעצמו ולדברים ששייכים לו מאוד עמוקה/ShutterStock

בגלל ששליט העקרב הוא כוכב פלוטו, אותו כוכב שאחראי על הצורך לחוות הכל בצורה טוטאלית, נראה לעיתים קרובות שכאילו העקרב אוהב לעשות לעצמו חיים קשים, לצאת עם טיפוסים לא תמיד קלים ולדרוש מעצמו ומהסביבה לא מעט. האמת היא שהעקרב לא אוהב שדברים באים בקלות. הוא אוהב לבחון את עצמו ואת כוחו ומעדיף את המילה "מעניין" על המילה "קל", אלמנט שלא ממש עושה חיים קלים למשפחה כשהוא צעיר ולפרטנרים שלו כשהוא מבוגר. הוא נוטה להיכנס למצב רוח של "בואו ננסה לראות ממה הקיר הזה עשוי - ומה קורה כשנכנסים בו ראש בראש": במצב כזה הרבה פעמים הקיר רואה די מהר עם מי יש לו עסק ופשוט זז הצידה: מי צריך צרות עם עקרב?

העקרב נחשב למזל יצירתי אך רגשני ומנסה ללכת עם מה שהוא מרגיש מעל הכל - ולא להתפשר על הרגש הפנימי הזה. המחויבות שלו לעצמו ולדברים ששייכים לו מאוד עמוקה, אבל לפעמים הוא הופך להיות קיצוני ועלול להתגלות כקנאי נוראי, כרכושן לא קטן וכמישהו שלא מוכן לוותר על דברים הקשורים לעומק, משמעות - ולפעמים גם כוח וכסף.

כשהעקרב לא מקבל את מה שהוא רוצה, הוא לא מוותר - אבל הוא ילבש את הפוקר פייס שלו ולא יראה לך את זה, חוץ משליחת מבט קריר בטמפטורה ממוצעת של הקוטב הצפוני. מהמקום הזה כדאי לזכור גם שעקרב אמיתי - לא שוכח ולא סולח. גם בעוד 20 שנה הוא יחפש צדק על דבר שקרה לו בכיתה ג'. העקרבים הם טיפוסים רומנטיים, מסתוריים וחכמים - שקטים מבחות, אך סוערים מבפנים.

המזלות המתאימים לו מבחינה זוגית הם מזלות מיסוד האדמה - גדי, בתולה ושור. הנה כל שאר המזלות שמתאימים לו ואלו שפחות >>

גבר מצייר. ShutterStock
העקרב הוא טיפוס יצירתי ולא מתפשר/ShutterStock

מי עוד חוגג איתכם יום הולדת?

מיה דגן (25 באוקטובר 1975), ציון ברוך (25 באוקטובר 1979), אורן חזן (28 באוקטובר 1981), קייטלין ג'נר (28 באוקטובר 1949), ג'וליה רוברטס (28 באוקטובר 1967), דיוויד שווימר (2 בנובמבר 1966), יאיר לפיד (5 בנובמבר 1963), שרה נתניהו (5 בנובמבר 1958), זהבה בן (8 בנובמבר 1968), הנסיך צ'ארלס (14 בנובמבר 1948), עידו רוזמבלום (16 בנובמבר 1976), יובל שמלא (18 בנובמבר 1998) ולירן כוהנר (20 בנובמבר 1988).

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully