וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תאבחנו מראש כיצד הצד השני יגיב במצבי לחץ

יעל מוטולה

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 10:43

הנומרולוגיה יכולה לאבחן מראש כיצד אדם יגיב במצבי לחץ. חודש הלידה מעניק טעימה לצד הפחות נעים שלנו, זה שבא לידי ביטוי בעת לחץ או עצבים. בעזרת אבחון קצר תוכלו לזהות מראש כיצד הצד השני יגיב במצבים כאלה - וללמוד מהי הדרך הנכונה להתמודד איתם

במצבי לחץ התכונות הפנימיות והנסתרות ביותר של האדם מתגלות דרך התנהגותו. אחד הדברים העומדים במבחן בכל מערכת זוגית הינו התגובה שלנו ושל הפרטנר שלנו במצבים כאלה. בעת לחץ, האדם שמולנו עלול לשלוף החוצה תכונות שליליות אליהם אנו לא רגילים להיחשף. במצבים כאלה אנו מגלים דמות אחרת מזו בה התאהבנו ונאלצים להתמודד עם אותה דמות חדשה שצצה לה.

בעזרת הנומרולוגיה תוכלו לאבחן כיצד אדם יגיב במצבי לחץ. על פי תורת הנומרולוגיה, חודש הלידה מציין את תכונותיו הפנימיות של האדם - ואילו יום הלידה מייצג את תכונותיו החיצוניות, כלומר כיצד הוא מתנהג בחברה. לפניכם טבלה המעניקה טעימה קטנה להתנהגותנו במצבי לחץ, המאופיינת על פי חודש הלידה שלנו. כמובן שכדי לקבל תמונה רחבה על התנהגותו של אדם יש צורך במפה נומרולוגית מורחבת המתבססת על כל פרטיו של המאובחן - תאריך לידתו המלא, שמו ושמות הוריו.

מוכנים לבחון את עצמכם?
שימו לב: במידה וחודש הלידה הוא דו ספרתי, יש לצמצם לספרה אחת ע"י חיבור הספרות המרכיבות אותו (10=1+0=1, 11=2, 12=3).

לחץ. ShutterStock
איך אתם מגיבים בשעת לחץ?/ShutterStock

בדקו את עצמכם:

  • 1 - אנשים שרוצים להכתיב בעצמם את העניינים, להיות אלה שקובעים את הקצב. במצבי לחץ הם רוצים להיות אלה שיאמרו מה צריך לעשות ומאוד קשה להם לשמוע דעות של אחרים או לקבל הוראות מאחרים.
  • 2 - אנשים מאוד רגישים. במצבי לחץ הם מרגישים שהקרקע נשמטת מתחת לרגליהם. הם עשויים לחוש טלטלה במצבים אקוטיים ולאבד כל כיוון.
  • 3 - אנשים שהמחשבות שלהם עובדות 24 שעות ביממה במצבי לחץ. הם ינסו לחפש ולמצוא פתרונות יצירתיים לבעיותיהם ולא ירגעו עד שיגיעו לפתרון מספק.
  • 4 - אנשים אלה מתקבעים בריבוע שלהם במצבי לחץ. הם עקשנים מאוד וקשה להם לזוז מעמדתם.
  • 5 - אנשים שחשוב להם לשמור על מרחב המחייה שלהם. יש להם צורך בספייס וקשה להם כאשר חונקים אותם. במצבי לחץ הם ירגישו צורך גדול לקבל את המרחב שלהם ולהירגע לבד.
  • 6 - אנשים אלה יכולים להפוך לכפייתיים בשעת לחץ. אלה אנשים שיש בהם צד משפחתי חזק ובעת לחץ הם עשויים לשלוף ציפורניים על מנת להגן על בני משפחתם.
  • 7 - אנשים אלה זקוקים לשקט ולשלווה שלהם בעת לחץ. יש להם הצורך להתכנס בתוך עצמם, להיות לבד. מתוך הלבד הזה הם יכולים להתחזק.
  • 8 - אנשים שיש בהם משהו מאוד עוצמתי וחזק. אלה אנשים שבמצבי לחץ צריכים להיות אלה שיאמרו את המילה האחרונה. הם יכולים להפוך כוחניים בעיתות משבר.
  • 9 - אנשים אלה יכולים להגיב בשתי דרכים למצבי לחץ. דרך אחת היא לא להפסיק לדבר ולקשקש ואילו הדרך השנייה הפוכה לה בכך שהאדם יאלם דום ולא יהיה מסוגל להוציא מילה מפיו.

עוד בוואלה!

חידון הנשמות: הגיע הזמן לגלות - מה הגיל האמיתי שלכם

לכתבה המלאה

יעל מוטולה היא רייקי מאסטר, עוסקת ביעוץ רוחני, נומורולוגיה קבלית ומערבית, תקשור ורייקי. לאתר שלה לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully