וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנומרולוגית מצדיקה: "שרית חדד יצאה מהארון בדיוק בזמן הנכון"

יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 11:04

לאחר הביקורת על היציאה המאוחרת מהארון של שרית חדד, הנומרולוגית יפעת אורלב יוצאת להגנתה: "עבורה, אין עיתוי טוב יותר מזה לצאת מהארון. יכולות ההתמודדות וההכלה שלה טובות יותר מתמיד"

אין עיתוי טוב מזה עבור שרית חדד, החוגגת היום (ב') את יום הולדתה ה-43, לצאת מהארון. שרית חדד נולדה ב-20.9.1978. מספר הגורל שלה הוא 9, מספר השם שלה הוא 1, האות ש' הפותחת את שמה יושבת בין נתיב החוכמה והבינה בעץ החיים הקבלי וקלף הטארוט שלה הוא "יום הדין".

אמש שרית חדד יצאה מהארון וחשפה דרך שיר וקליפ חדש שהיא חיה את חייה לצד בת הזוג תמר יהלומי, שגם כתבה עבורה את השיר. מאז רבים טענו שהשנים בהן שהתה שרית חדד בארון כבר עשו יותר מדי נזק כדי שהיציאה החגיגית מהארון תפצה עליו, אולם עבור שרית זה היה בדיוק הזמן הנכון ליציאה מהארון ואי אפשר להאשים אותה על הזמן שחלף.

מספר הגורל של שרית חדד הוא 9. זהו מספר חזק המתמודד עם תהפוכות גורל לא פשוטות בחיים, כאשר ניתן לראות שלצד הכוח, הכישרון, הוורבליות והכריזמה הלא מבוטלים שלה, ישנם צמתים של מצבים נפשיים ורגשיים לא פשוטים איתם היא התמודדה במהלך השנים. מספר השם 1 מדבר על אישה אינטואטיבית שבסופו של דבר פועלת ממקום מאוד לוגי ומחושב, כאשר עם השנים פיתחה עור של פיל - כשכל מהמורה או משבר בחייה נועדו בעצם להטמיע בה כוחות חדשים להמשך הדרך.

שרית יושבת על נתיב יום הדין עם אותיות אש ואדמה. סוגיית "האם לחשבן לאנשים או לא?", ישבה לה לא פעם על התודעה כאשר מה שנתן לה את הכח לשרוד את כל ענייני הרגשות הלא סגורים בחייה, הם החיבור שלה למשפחתולוגיה, האדמה ולעולם החומר.

אחרי 7 שנים של חשבון נפש, לצד הצלחה לא מבוטלת של זמרת בקנה מידה כמו שלה, החליטה שרית חדד שדי להסתרות ושהגיע הזמן לתת דרור לתחושותיה ולאהבתה הגדולה לנשים. ב-20.9.2021, יום הולדתה, אחרי טיימינג נומרולוגי שקרוי "שנת משוב" (שנה 7) המסכמת 7 שנים בהן שרית הפכה לאמא, שרית נכנסת לעיתוי מחוזק יותר (שנה 8). החשש הכי גדול שהיה לה, הסיכון הזה שאולי קהל האוהדים שלה יבקר, ישפוט אותה, "יעשה בה מטעמים" ואולי ינטוש אותה לטובת זמר/ת אחר/ת - הלך ונחלש, אולי אפילו נעלם.

בואו לא נטעה, יש לה קצת התכווצויות בבטן, אבל עדיין יש לה גם את היכולת להסדיר נשימה בזכות אותה משקולת כבדה שירדה לה מהלב. בעיתוי זה יכולת ההתמודדות וההכלה של שרית טובים יותר, כך שהטוקבקים המרושעים שהציפו מן הסתם את הרשתות, היו קלים עבורה לעיכול. מילה שלי.

היציאה מהארון במהלך השנים, על פי תאריך הלידה שלה שרצוף לו במשברונים אישיים כציווי גורל, תעשה לה טוב נפשית ובריאותית - במיוחד בצ'אקרת הבטן (צ'אקרת התפארת בעץ החיים הקבלי). תתפלאו, הטריגר ליציאתה מהארון אינה "רק" הזוגיות עם תמר יהלומי המקסימה - אלא דווקא הלידה של שתי הבנות, נויה ושירה. ברמה הרוחנית, נשמות "נוחתות" אל ביתנו וחיינו עם מסרים למשפחה, להורים או לאמא היחידנית. נויה ושירה באו לעולם עם מסר, "לחיות בשלום עם מי שאת באמת". בלי הסתרות ובלי מסכות.

עוד בוואלה!

מיהודה לוי למרב מיכאלי: מה צופה השנה החדשה לסלבס ששינו את חייהם השנה?

לכתבה המלאה

מי את תמר יהלומי?

שרית ידעה כמה מערכות יחסים עם נשים טרום היציאה מהארון, אבל זה עדיין לא היה בשל מספיק או נכון מספיק. והנה באה ההיכרות עם תמר יהלומי, הרגישה, המוכשרת והבוגרת - עם טיימינג מצוין.

תמר נולדה ב-10.7.1994 ושייכת לקטגוריית מספר גורל 4. תמר בוגרת לגילה. מאוד מחוברת לדמות האב בחייה, עם ראייה מאוד חדה לפרטים הקטנים. היא יודעת לומר את המילים הנכונות, שנונה ובוגרת לגילה. שם ליבה של שרית נישבה. לא עוד בחורה שלא מוצאת את עצמה בעולם הזה, אלא בחורה שאוהבת להיות עסוקה ומבלי להישען על מושא אהבתה, יהיה מעמדו והונו אשר יהא.

לכן, שרית הרגישה כאן נכון. כיום היא אמא לשתי בנות ששינו בה משהו ב-DNA, בפרופורציות של החיים. לצד טיימינג יוצא מהכלל ובת זוג שעומדת בפני עצמה על כישוריה ותעסוקותיה, שתיהן יודעות לקחת את הספייס הנכון להן מצד אחד - ומצד שני נורא טוב להן ביחד, למרות השוני.

שרית חדד - אהבה כמו שלנו

השנה של תמר יהלומי היא שנה של בניה שמכינה אותה להצלחות גדולות יותר ב-2022 . אני מציעה לשרית להיות שם בשבילה כי היא עומדת להיות גם כן סופר עסוקה. תמר בורכה בהרבה מאוד כישרון וב-2022 זה יהיה הזמן הנכון להוציא את הכישרון הזה החוצה.

שרית יקרה, עשית מהלך חשוב, מחזק ונכון - ועשית אותו בטיימינג הכי טוב עבורך ומכאן את תהיי ותשארי שרית חדד שלנו, הזמרת, האמא והאישה שתרגיש סוף סוף שלמה. על כך אנחנו נאהב אותך אפילו יותר.

הכתבת היא יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully