וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהודה לוי למרב מיכאלי: מה צופה השנה החדשה לסלבס ששינו את חייהם השנה?

יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

5.9.2021 / 23:51

זו הייתה שנה של תהפוכות בביצה: יהודה לוי ושלומית מלכה נפרדו, שימי תבורי ובן אל השלימו, מרב מיכאלי וליאור שליין הפכו להורים וספיר ברמן הפכה לשופטת הטרנסג'נדרית הראשונה בישראל. אז מה מצפה להם בחייהם החדשים שמתחילים ממש עכשיו? קבלו תחזית נומרולוגית

שימי תבורי שר לנכד תו פרינס תבורי ביום ההולדת שלו אמו, אורטל עמר/ניר פקין

השנה התמודדנו עם לא מעט לחצים, משברים, מלחמה ונגיף קשוח על שלל מוטציותיו. זו הייתה שנה בהחלט לא פשוטה לכולנו. עם זאת, ישנם אנשים שהשנה הזו הייתה עבורם שונה באופן יוצא דופן. דווקא בזמן שהעולם נמצא בעיצומו של כאוס עולמי - ויש הרגשה שהעולם עומד מלכת כאילו שמישהו שם למעלה דאג ללחוץ עבורנו על כפתור ה-HOLD במקלדת בכל הקשור לשיגרת חיים בריאה ומאוזנת - ישנם מספר סלבריטאים בישראל שפתחו ברבעון האחרון של שנת תשפ"א דף חדש בחייהם - עליו הם צפויים לקשקש נמרצות בשנת תשפ"ב. אם זה יהודה לוי ושלומית מלכה שפותחים את השנה החדשה כרווקים, מרב מיכאלי וליאור שליין שפותחים אותה כהורים טריים, שימי תבורי ובנו בן אל שפותחים אותה בסולחה משפחתית וספיר ברמן שנכנסת לשנה העברית החדשה בפעם הראשונה כאישה.

אז מה מצפה להם בשנה החדשה? במה כדאי להם להתמקד השנה? והאם זו הולכת להיות שנה של מהפכים נוספים או שמא שנה של רגיעה אחרי כל הטירוף שעבר עליהם בשנה החולפת? הנומרולוגית יפעת אורלב ניגשה לעזרת המספרים ויש לה כמה תובנות מאוד מעניינות עבורנו - ובעיקר עבורם.

שימי תבורי, ספיר ברמן, יהודה לוי, מרב מיכאלי. רפי דלויה, ניר פקיו, מערכת וואלה!
שימי תבורי, ספיר ברמן, יהודה לוי, מרב מיכאלי/מערכת וואלה!, רפי דלויה, ניר פקיו

ספיר ברמן (21.6.1994)

ספיר ברמן נכנסת לראש השנה העברית כשהיא בתדר שנתי נומרולוגי של שנה 5, שנה של שינויים לטובה. הנה נכנסה לספיר זוגיות חדשה, מה שהיה צפוי אגב על פי השנה האישית בה היא נמצאת בטווח של יום הולדתה שחל ביוני 2021 ועד יוני 2023, היות והיא נמצאת בשנה של תקשורת ושינויים בכללי - כולל שינוי מבורך במצב הסטטוס האישי. נראה על פניו שספיר מצאה את אהבתה הגדולה והיא כזו כי היא סוף סוף נקייה מהסתרות וממסכות. היא אהבה נכונה שיושבת טוב על סדק ישן שנמצא לה בנשמה. אהבה מחבקת, מרגשת ומכילה.

השנה ניתן לצפות בעליית מדרגה בקשר כמו מגורים משותפים או אולי הצעת נישואין? המלצתי האישית לספיר היא קצת לצאת מסחרחרת הסלבריטאות לטובת ההשקעה בעצמה, באמת שלה וגם בזוגיות החדשה. שנת תשפ"ב תהיה עבורה המשך מפנק של השנה הקודמת עם אופציות קרייריסטיות של שיתופי פעולה טובים. ספיר בעניין של להנות כאן ועכשיו - וזה בסדר ונכון, אבל ההצעה שלי אליה היא לחשוב גם קצת קדימה, כי האושר האמיתי בא בשקיפות מלאה כשהמצלמות כבויות. תשפ"ב תמשיך להיות עבורה חיונית, רק חשוב להיות באיזון הנכון מכל הבחינות.

עוד בוואלה!

מי את באמת ספיר ברמן? ניתוח נומרולוגי חושף

לכתבה המלאה
ספיר ברמן שופטת כדורגל. דני מרון
ההצעה שלי אליה היא לחשוב גם קצת קדימה, כי האושר האמיתי בא בשקיפות מלאה כשהמצלמות כבויות/דני מרון

יהודה לוי (29.6.1979) ושלומית מלכה (23.12.1993)

יהודה לוי מספר גורל 7 ושלומית מלכה מספר גורל 3 - ביחד נקבל את הספרה "1", שזה אומר שבזוגיות הזו הם הרבה פעמים הרגישו לבד. שניהם נמצאים בעיתוי נומרולוגי של שנה 4. שנה של משוב וחשבון נפש על 3 השנים האחרונות ובנייה של דברים לקראת שינויים שיחולו עליהם השנה. ההתאמה של יהודה ושלומית נחשבת להתאמה גבולית, זוגיות שנראית מקסימה כלפי חוץ אבל הרבה מאוד דברים חסרים בה.

יהודה הרבה יותר רוחני בתודעה, יותר מתאים לו לברוח מדברים מאשר להתמודד איתם חזיתית. יהודה, תתפלאו, צריך מלא שקט כדי להתמודד עם השדים הקטנים של עצמו בדיוק כמו שנזיר בודהיסטי זקוק. שלומית בנויה אחרת. בחורה שכולה רגש אחד גדול ואצלה מדברים, מלבנים ומתמודדים. אצלה יש הרבה תנועה בנשמה, לטוב ולרע. שלומית היא צ'ארמרית שזקוקה להרבה מזון לנשמה וכמה שיותר.

הגירושין האלה התבקשו. יהודה ושלומית יישארו חברים היות ומדובר בסך הכל בשני אנשים מקסימים עם מלא כוונות טובות, אך הזוגיות שלהם הייתה יותר כמו שני קווים מקבילים שלא ממש נפגשו. טוב שהגירושין נעשו דווקא בשנת תיקון הדדית של שניהם. השנה כל אחד מהם ירפא את הפצעים של עצמו (ויש לא מעט כאלה לכל אחד מהם), יתמקד בעשייה, במה ובמי שנכון להם בחייהם. יהודה ושלומית נכנסים לשנת תשפ"ב עם המלצה לחשב מסלול מחדש לצד השלכת קליפות מיותרות, זמן טוב ללכת לטיפול מקצועי ללב ולנשמה או סתם להתנתק מהכל אם אפשר.

יהודה לוי, שלומית מלכה באירוע "לנצח נשאר". ניר פקין, איציק בירן,
יהודה ושלומית נכנסים לשנת תשפ"ב עם המלצה לחשב מסלול מחדש לצד השלכת קליפות מיותרות/ניר פקין, איציק בירן

מרב מיכאלי (24.11.1966) וליאור שליין (1.7.1978)

מרב מיכאלי מספר גורל 3 וליאור שליין מספר גורל 6. אחת ההתאמות הנומרולוגיות הטובות ביותר שקיימות. מרב וליאור נמצאים בעיתוי נומרולוגי מקביל של תדר 5 של תקשורת, תהפוכות ושינויים בחייהם. מרב מיכאלי יושבת על נתיב המזל והטרנספורמציה. עם קסם אישי, ביטחון רגשי ויכולת להוביל וגם להשתנות בהתאם לסביבתיות בה היא נמצאת. ליאור שליין על פי הנומרולוגיה נמצא בקטגורייה של הגאון האינטואטיבי עם אינטליגנציה מעל הממוצע, חוש הומור שנון ואדם שאיכפת לו באמת מאנשים, אוהב בית ומשפחה ונאמן מאוד למושא אהבתו.

שניהם נכנסים לשנה החדשה עם הבן אורי, הילד הזה יביא מלא אור לבית היציב והאהבה היציבה והחזקה שיש לנו כאן. על פי הנומרולוגיה רואים את היפוך התפקידים שלהם בהגדרה. ליאור יתאים את עצמו לילד ויהיה אבא דואג, חרד, מסור, איכפתי ורגיש, ומרב תמשיך במלאכתה החשובה כשרה.

הולדת אורי תרכך משהו אצל מרב, למרות שמאחורי החזות הקשוחה לכאורה והמדים השחורים שהיא מסרבת להחליף בצבעים אחרים - נמצאת בסך הכל אישה שתפתיע מאוד בתור אמא מסורה לא פחות. ליאור נחשב לגבר רגיש ומשפחתי, נקי מכל אגו. איך אומרים? גבר אמיתי לא צריך להראות כח גברי כי הוא יודע שהוא כזה. מבחינת ליאור שליין, הולדת בנו אורי היא אחת הפסגות הכי גבוהות שהוא פגש בחייו. אצל הזוג מיכאלי-שליין, הכניסה לשנת תשפ"ב הולכת להיות מאוד מלכותית והילד אורי יביא לקן הפרטי שלהם מלא אור.

מרב מיכאלי וליאור שליין עם בנם אורי
21.8.21. באדיבות המצולמים
הכניסה לשנת תשפ"ב הולכת להיות מאוד מלכותית והילד אורי יביא לקן הפרטי שלהם מלא אור/באדיבות המצולמים

שימי תבורי (9.2.1953) ובן אל תבורי (22.12.1991)

שימי תבורי מספר גורל 2 ובן אל תבורי מספר גורל 9. השילוב בין השניים מוגדר בנומרולוגיה כתיקון. מה שנקרא "דומה מושך דומה", שניהם כל כך דומים אחד לשני בכישרון, ברגישות, באהבה שלהם לפוזה ו"לחיים הטובים", באהבה לנשים ובמשחקי הכבוד הבלתי נגמרים שלהם, שהם עולים אחד לשני על העצבים ומצד שני מאוד זקוקים אחד לשני ברמה הנשמתית.

השנה בה הם עשו סולחה היא שנת תיקון מקבילה והדדית עבור שניהם, במיוחד עבור שימי תבורי שרוצה לסגור דברים בחיים שלו כי הוא נמצא היום במקום הרבה יותר טוב עם עצמו (ורק לאחרונה התבשר שנבחר לקבל פרס מפעל חיים של אגודת אמני ישראל).

שימי ובן אל באים לשנה החדשה הזו מאוחדים אבל הם עדיין צריכים להשלים פערים השנה ולא רק כלפי המצלמות. להיפגש יותר, לערב פחות את הסביבה שאוהבת לבחוש ולבחוש. בן אל אומנם נראה תמיד בשליטה ומחוייך, אבל החסרים בנשמה שלו במיוחד כלפי דמות האב בחייו חייבים לבוא לידי איזון על מנת להשפיע על החלטות אישיות בחייו ועל תפקודו כאבא לתו פרינס. השנה שבאה עלינו לטובה נותנת להם צ'אנס ובגלל שזה "קשר תיקוני" בהגדרה, יהיו עליות וירידות בקשר וחייבים להחיות אותו מחדש באמת ולא רק למראית עין. אני צופה ששנת תשפ"ב עבור שימי ובן אל תבורי תהיה שנה של עבודה עצמית והדדית.

בן אל תבורי שימי תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
שימי ובן אל באים לשנה החדשה הזו מאוחדים אבל הם עדיין צריכים להשלים פערים/צילום מסך, אינסטגרם

נאחל לכל עם ישראל שנה תשפ"ב טובה ומבורכת או בלשוני:
ת - תהא
ש- שנה
פ- פחות
ב- בעייתית...

הכתבת היא יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully