וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי את באמת ספיר ברמן? ניתוח נומרולוגי חושף

יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

עודכן לאחרונה: 30.7.2021 / 0:07

ספיר ברמן, שופטת ראשית בליגת העל, הרעידה את עולמנו כשהפכה לשופטת הטרנסג'נדרית הראשונה בישראל. ניתוח נומרולוגי - הלוקח בחשבון גם את שמה הישן - חושף פרטים מאוד מעניינים על השינוי הגדול בחייה ועל עתידה הזוגי, המשפחתי והכלכלי

תאריך לידה: 21.6.1994
מספר גורל: 5
יום לידה 21 - נתיב גלגל המזל.
שינוי מהשם שגיא לספיר - שינוי מנתיב יום הדין לנתיב מתינות ומיזוג.

ספיר ברמן שופטת ישראלית. ניב אהרונסון
מה אפשר לגלות מהניתוח הנומרולוגי של ספיר ברמן?/ניב אהרונסון

ספיר ברמן, על פי הנומרולוגיה וצמצום תאריך הלידה שלה למספר חד ספרתי, שייכת לקטגוריית מספר גורל 5 שמאוד אופייני לכדורגלנים, אנשי ספורט ותקשורת. אלה אנשים שצריכים להיות רוב הזמן בתנועה, כמו אנשי מכירות שזקוקים לתנועה פיזית או לתנועה מחשבתית.

עם זאת, ספיר נולדה ביום לידה 21 שמדבר על חיצוניות כריזמטית, כובשת, יפה ואינטליגנטית שבאה עם המון אי שקט - ועליות וירידות במצבי הרוח כבר מהילדות. אי שקט פנימי שיושב לו שנים בתוך הבוידעם הנשמתי. ככה זה כשיושבים על נתיב "גלגל המזל". רוב האנשים שנולדים ב 21 לחודש תמיד יחששו להיות "אמני הפיספוסים". תמיד ירצו לעשות צעד מסויים ולרוב יחששו לעשות אותו. חששות וחרדות מאוד אופייניות ליום הלידה הזה ובטח בהצלבה למספר גורל 5.

התיקון הנשמתי של ספיר הוא דווקא ללכת עם האמת שלה ואת זה ראיתי מהנתיב שהיא נולדה בו: נתיב יום הדין. שנים שהרצון שלה להיות אישה מת להתפרץ ממנה. שנים היא מסתכלת במראה ורואה דמות אחרת ומרגישה דמות אחרת. כמה דיסאוננס נשמתי ישב אצלה שנים ורק ביקש לצאת מתוכה - כמו ג'יני ששוחרר מהבקבוק.

ספיר ברמן שופטת כדורגל. מאור אלקסלסי
התיקון הנשמתי של ספיר הוא דווקא ללכת עם האמת שלה/מאור אלקסלסי

הנה באה לה שנת 2021, אחרי שנת קורונה לא פשוטה שהיא שנת תיקון עולמי בפני עצמה, ואחרי הרבה מאוד מחשבות של כן או לא, עכשיו או אחר כך, החליטה ספיר ללכת עם האמת שלה.
הטיימינג הנומרולוגי (שנה אישית על פי הנומרולוגיה) היה מדוייק להפליא, אוטוטו שנה 5 שמזוהה עם שינויים ותקשורת. ספיר בעצמה לא האמינה שהיא תיצור כל כך הרבה עניין או המולה סביבה. במחשבות שלה זה היה להודיע לתקשורת, לא להתייחס לתגובות או לטוקבקים שיבואו מהקהל השובניסטי והשיפוטי והעיקר שהסלע הזה שיושב חזק בין הצלעות שלה מזה שנים יתמוסס לו.

השנה הנומרולוגית אליה נכנסה מיוני 2021 ועד יוני 2022 היא השנה הכי טובה שלה מבחינה תקשורתית. ההמלצה שלי אליה היא להנות מהתהילה ובאותה נשימה לגלוש עליה עם סיפור אישי, רגיש ומיוחד כמרצה בינלאומית להעצמה. לא סיפור צהוב ורכילותי, אלא סיפור השראה והעצמה כמו שמגיע לה. אצלה זה יבוא באריזה מאוד אינטליגנטית, כובשת ונוגעת - כי זו ספיר.

במהות שלה ספיר צריכה גם שקט, עניין וייעוד. שופטת כדורגל בליגת העל זה נהדר אבל לא רק. יש בספיר מלא נתינה, אהבת בעלי חיים, אהבת האדם וקארמת "הכהן הגדול". שמדברת על יעוד של מנטור, מורה, מדריך, מייעץ, מטפל או תומך. דרך הטיפול של ספיר באחרים, ספיר תרפא את פצעיה שלה. שלא תטעו לרגע, מאחורי החזות המחייכת והחזקה, מסתתרת נשמה עם תדר של "רכבת הרים" שצריכה המון שקט, חיבוק, חיזוק, עידוד ואהבה.

האם תהיה לספיר אהבת אמת? בטח. יש לספיר ציווי גורל לזוגיות ולהולדה. ספיר תהיה אמא ועוד איזו אמא. היא תקים את המשפחה שלה ממקום מאוד מתון ומאוזן.

מבחינה כלכלית אני רואה את ספיר מצליחה במיזמים ובשיתופי פעולה עם רווחים טובים לכיס ולנשמה. מומלץ לה להיות עצמאית כדי שתהיה לה חופש פעולה ומחשבה, תחת פיקוח רואה חשבון שישמור טוב על הרווחיים שלה - היות ויכולה להיות לה נטיה להוציא מלא כספים על שופינג נשי מחבק.

ספיר ברמן בבכורת הסרט "סאבלט". רפי דלויה
האם תהיה לספיר אהבת אמת? בטח. יש לספיר ציווי גורל לזוגיות ולהולדה/רפי דלויה

כנומרולוגית אני לא יכולה שלא להתייחס לשינוי של השם שגיא לספיר בהיבט הקבלי והמערבי.

שגיא - ש' היא אות השליטה ובגימטריה מצומצמת: 8. נתיב יום הדין - ספירת החוכמה והבינה.
ספיר -ס' היא אות סגירה ובגימטריה מצומצמת: 8. נתיב יום הדין- ספירת הנצח והיסוד.

שגיא ברמן היה גבר חזק שהיה תמיד בשליטה והיה במקום של לרצות את האחר. ריצוי האחר וההצלחה בתחום העיסוק שלו סיפקו את הצרכים הרגשיים שלו אז. לנהוג נכון ובחוכמה ולחיות לכאורה היו "האני מאמין" של ספיר, אז תחת השם שנולדה איתו - שגיא ברמן.

ספיר ברמן באה עם אות ראשונה ס'. האות ס' סוגרת מעגלים והיא יושבת על אותה גימטריה 8 שמסמלת כוח. הכוונה היא שספיר שומרת על הכח של עוצמת השם ומצד שני עוברת חתיכת תיקון נשמתי היות והשם ספיר יושבת על ספירות אחרות בעץ החיים הקבלי. ספירת הנצח (7) שסוגרת הליך נשמתי וספירת היסוד 9 שעוברת טרנספורמציה מינית מחד ופותחת את צ'אקרת השמחה מאידך.

בחירת השם הייתה נכונה לחלוטין, מה שאומר שהנשמה של ספיר שבחרה את השם ירתה את השם הנכון. להתראות שגיא ברמן, ברוכה הבאה לעולם ספיר ברמן!

  • עוד באותו נושא:
  • ספיר ברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully