וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 המזלות שאתם ממש לא רוצים להזמין למסיבה שלכם

27.4.2022 / 8:47

בני אדם מתחלקים לשניים: אלו שיודעים לחגוג ולהרים כל מסיבה ואלה שישבו בצד וישקעו בטלפון. אלה המזלות המורידים שכדאי לכם לשקול את הזמנתם למסיבה הקרובה שלכם

חמש עובדות על ימי הולדת/מערכת "אסור לפספס"

תכנון המסיבה המושלמת (ולרובנו יש אחת כזו מתוכננת ליום העצמאות הקרוב) פירושה ארגון רשימת אורחים אידיאלית שירימו את המסיבה. בעוד חלק ישתלבו יופי, ידברו עם אחרים, ירקדו ויקחו חלק פעיל במסיבה, אחרים צפויים לשבת בצד, להשתעמם ולבהות בטלפון. אם אתם תוהים מי מהמוזמנים שלכם לא אוהבים מסיבות ויעדיפו להישאר בבית ולעשות מרתון נטפליקס, ייתכן שהאסטרולוגיה תוכל לספק לכם קצת תובנות בנושא.

הנה 6 המזלות שכדאי לכם להוריד מרשימת המוזמנים שלכם - והיי, אם הם יבואו בתלונות, תמיד תוכלו להראות להם את הכתבה הזאת ולהפיל את האשמה עלינו.

צעירים במסיבת קריוקי. ShutterStock
המזלות שתעדיפו לא להזמין למסיבה שלכם/ShutterStock

מזל גדי

בני מזל גדי הם שאפתניים במיוחד, מה שאומר שעשוי להיות להם קשה להניח את עבודתם בצד לטובת פאן. "עקב ההתמקדות שלהם בהצלחה, בני המזל כנראה ישיבו 'לא' לכל הזמנה שלכם", אמרה קוראת הקלפים קריסטין ווסט ל-Bestlifeonline. היא הוסיפה: "אלא אם זה אירוע הקשור לעסקים, מזל גדי לא יראה את התועלת בהשתתפותו". לחברים הממוקדים בעבודה האלה יש, כידוע, מוחות חד מסלוליים, ובדרך כלל הם מבלים בסיעור מוחות כיצד הם יכולים לטפס מהר יותר בסולם הארגוני. על אף שהם יבלו בשמחה בהאפי האוור שבמסגרת העבודה, אין סיכוי שהם ירצו ללכת להצטרף לערב החגיגי שארגנתם - וגם לא בטוח שתרצו אותם שם.

להורוסקופ היומי של מזל גדי לחצו כאן >>

מזל בתולה

בני מזל בתולה מעדיפים להכין רשימות ותוכניות, ופחות להרים ולחגוג. אם הם יופיעו במסיבה שלכם, הם ירצו שהיא תהיה בדיוק כמו שהם אוהבים. ווסט מתארת את מזל בתולה כ"בררן וביקרותי". הפרפקציוניסטים האלה אולי יגיעו למסיבה שלכם, אבל אם כנראה יבלו את כל הזמן במטבח כדי לדאוג שהאוכל יוגש בדיוק כמו שצריך. ווסט מציעה לבקש מהבתולה לעזור לכם "לקשט מבעוד מועד וכך להפעיל את הנטיות הפרפקציוניסטיות שלהם לטובה". כך יהיה להם פחות על מה להתלונן ברגע שהמפגש החברתי יתחיל.

להורוסקופ היומי של מזל בתולה לחצו כאן >>

מזל עקרב

בני מזל עקרב אינם בהכרח מחיי המסיבה האולטימטיביים, כי הם יכולים בקלות להיות מרוחקים וחשאיים. אל תצפו מהם לפתוח בשיחת חולין. זה לא שהם שקרנים. זה רק אומר שהם עלולים להסתיר מידע. ווסט מסבירה ש"הנטייה שלהם היא לסקור את החדר ולראות אם יש מישהו שראוי לדבר איתו", מה שיכול לגרום להם להיראות "מאיימים ומסתוריים". כלומר, לרוב הם עלולים להיראות מנותקים משאר משתתפי המסיבה.

להורוסקופ היומי של מזל עקרב לחצו כאן >>

מזל תאומים

בני מזל תאומים אוהבים לספר סיפורים על מעלליהם וליצור חברים, מה שהופך אותם לתוספת נהדרת לכל רשימת אורחים. אולם בני המזל ההפכפך הזה עשויים פשוט להבריז לכם אם היה להם יום רע, ואם הם כן מחליטים לבוא למסיבה והם לא במצב רוח לזה, ווסט מזהירה: "אתם עלולים לקבל הרבה מבטים צורמים והתנהגות עצבנית". יש סיכוי שהשנינות שלהם תשעשע במפגש חברתי, אבל מי שהציניות אינו חזקה אצלו עשוי להיעלב.

להורוסקופ היומי של מזל תאומים לחצו כאן >>

מזל אריה

אתם אף פעם לא יודעים מה מצפה לכם כשאתם מזמינים אריות למסיבה. בני מזל אריה משגשגים כשהם במרכז תשומת הלב, אבל אם זה יום הולדת, אירוסין או חתונה - הם עלולים לפגוע במארח כשכולם ישימו לב אליהם במקום לבעל האירוע. ווסט מכנה את האריה "קלף מסוכן" בגלל ההתנהגות הבלתי צפויה שלו. היא מזהירה את המארחים: "אם זה רק מפגש מהנה, מומלץ להזמינו. אם זו חגיגה שבה אדם אחד נמצא באור הזרקורים, האורח עלול להתעלות על החוגג בלי כוונה".

להורוסקופ היומי של מזל אריה לחצו כאן >>

מזל טלה

בני מזל טלה עלולים להיות חוצפנים ואימפולסיביים, מה שהופך אותם לאורחים בעיתיים. ווסט אומרת שיש להם כוונות טובות, אך לרוב הם חיים לפי "קוד, סדרי עדיפויות ואג'נדה" משלהם. "בני מזל טלה לא תמיד מודעים לאופן שבו החוצפה שלהם מתקבלת בחדר, מה שעלול להקשות על הסתדרותם עם זרים", היא אמרה, "זה גם מאתגר כי הם לא תמיד שמים לב לכללי הנימוס. אם מזל טלה לא שולח לך הודעה אחרי המסיבה להגיד 'תודה', אל תכעסו: כנראה שהם נהנו ופשוט לא יודעים איך להגיד את זה".

להורוסקופ היומי של מזל טלה לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully