וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה 6 המזלות המצחיקים ביותר לפי האסטרולוגים

7.4.2022 / 23:29

אסטרולוגים חושפים מהם 6 המזלות שיגרמו לכם לצחוק ללא שליטה - ולא תאמינו מי המצחיק ביותר בחבורה

כולנו רוצים להצחיק, אבל לא כולנו באמת יודעים כיצד. זה כישרון מולד: או שיש לך את זה או שלא. יש אנשים שיכולים לזרוק בדיחות במשך שעות ולהצחיק כל אדם שנקלע לדרכם - ויש כאלה שלוקחים את החיים יותר (מדי) ברצינות וגם אם ינסו להצחיק, המקסימום שהם יצליחו להוציא זה חיוך.

אם אי פעם תהיתם מהיכן מגיע חוש ההומור שלכם, יתכן שהכישרון הזה קשור לתאריך הלידה שלכם. הנה 6 המזלות המצחיקים ביותר לפי האסטרולוגים של Bestlifeonline, החל מאלה שמשעשעים במידת מה ועד הקומיקאים על מלא.

צחוק. ShutterStock
אז מי המזלות המצחיקים ביותר? במקום השישי..../ShutterStock

6. מזל סרטן

הסרטנים אוהבים לגרום לאנשים להרגיש בבית והם עושים זאת בעזרת בדיחות. בריאנה סאסי, מחברת Star Child: Joyful Parenting Through Astrology טוענת: "הסרטן עשוי להיות האורח המפתיע ברשימה המסוימת הזו, אבל האנשים האלה קיבלו את מתנת חוש ההומור".

אם אינכם מכירים בני מזל סרטן טוב מספיק, ייתכן שלא תחווה את הצד השובב הזה שלהם. על אף שרק חבריהם הקרובים זוכים לראות את החלק הזה באישיותם, "הבדיחות והציניות שלהן מועברות בתזמון ובטון המושלמים". אל תטעו לחשוב שהטבע הביישני שלהם מצביע על חוסר בהומור: ברגע שהם מרגישים מספיק נוח לידכם, ההומור שלהם יצא החוצה.

להורוסקופ היומי של מזל סרטן לחצו כאן >>

עוד בוואלה!

אלה 4 המזלות הכי ביישנים במיטה לפי האסטרולוגים

לכתבה המלאה

5. מזל דלי

מזל דלי עשוי להיות טיפוס מוזר, וזה מתבטא בחוש ההומור המטורף שלו. סאסי מכנה את המזל הזה "מופרך, מוזר ומשוגע", ואומרת ש"הדלאים הדברניים מעודדים אחרים לצחוק מבלי לפגוע באף אחד". המזל הפטפטני הזה ישכנע אתכם לתמוך באמונותיהם וישתמשו בכל האמצעים הדרושים לכך, כולל בדיחות משעשעות.

להורוסקופ היומי של מזל דלי לחצו כאן >>

4. מזל אריה

מריה הייז, אסטרולוגית וסופרת ב-Trusted Astrology, מסבירה שהאריות נתפסים לעתים קרובות כ"טיפוס רציני", אבל עמוק בפנים הם קורעים מצחוק. המזל הזה רוצה להיות הטוב ביותר בכל דבר שהוא עושה, כולל לבדר את האנשים סביבו - אך זה יכול לבוא גם לרעתו. לפעמים הם עשויים לקחת את ההומור שלהם רחוק מדי, עד שזה מפסיק להצחיק.

להורוסקופ היומי של מזל אריה לחצו כאן >>

3. מזל בתולה

כן, בני מזל בתולה מצחיקים. תופתעו. פעמים רבות המראה החיצוני הפרפקציוניסטי שלהם יכול להטעות, אבל יש להם הומור שחור והם טיפוסים חדים ושנונים. "מתחת למראה החיצוני המכובד שלהם, בני מזג בתולה נוגעים במרקורי, בדיוק כמו מזל תאומים", אומרת סאסי, "זה אומר שיש להם תזמון מוצלח וחוש הומור לא רע בכלל".

להורוסקופ היומי של מזל בתולה לחצו כאן >>

2. מזל קשת

הייז מתארת את בני מזל קשת כ"פסגת השנינות והפיקחות", המסוגלים להתסכל את היסודות של כל מצב ולהמיר אותם בבדיחות קצרות, שנונות וחדות. סאסי מסכימה ומוסיפה: "בני מזל קשת אוהבים לצחוק ואוהבים להצחיק ולקבל משוב מהקהל. בגלל הדחף שלהם לקבל הערכה מאחרים, הם לעיתים קרובות יצירתיים ופילוסופיים בהומור שלהם, מה שגורם לקהל לא רק להתגלגל מצחוק אלא גם לחשוב על המסר העמוק יותר שבבדיחה".

להורוסקופ היומי של מזל קשת לחצו כאן >>

1. המזל המצחיק מכולם: מזל תאומים

טוב, אתם בטח ראיתם את זה מגיע. אם אתם חברים של מזל תאומים, כנראה שהצד שלכם כואב לעתים קרובות מרוב צחוק. בני מזל תאומים יכולים להיות רציניים אבל בו זמנית הם אוהבים לספר בדיחות ולגרום לכל מי שסביבם לחייך. הייז משווה את התאומים ל"פרפורמרים דו-פרצופיים" ו"ג'וקרים". בני מזל תאומים יודעים איך לנפנף בשנינות ובסרקזם שלהם ובלי מאמץ לגרום למישהו לצחוק עד אובדן הכרה. סאסי מסכימה ומוסיפה: "זה המזל השובב ביותר בגלגל המזלות. השמחה האמיתית שלהם גורמת תמיד לאנשים סביבם לצחוק".

להורוסקופ היומי של מזל תאומים לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully