וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרו מרחק: אלה המזלות שיתפרצו עליכם בקלות

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 1:28

יש אנשים שנוטים יותר לדבר ברוגע, לפתור דברים בשיחה ולהרגיע את הרוחות - בעוד אחרים נוטים יותר להתפרצויות פתאומיות ועלולים להיות מאוד מגעילים אליכם אם אתם לא באים להם בטוב. אלה המזלות שמשתייכים לקבוצה הזועמת

את 12 המזלות שבגלגל המזלות שלנו ניתן לחלק ל-2: הרגועים והמתלהמים. בקבוצה הראשונה יהיו אלה שיפתרו כל בעיה בשיחה רגועה ובנחת, ובקבוצה השנייה אלה שברגעי שבירה עשויים להתפרץ עליכם ולהתנהג אליכם מגעיל. אנחנו כאן כדי לעסוק במזלות הנמצאים בקבוצה השנייה - אלה שלא מצליחים לשלוט על הפה שלהם. הנה השישה שצריך להיזהר מהם (ואם אתם ברשימה, אולי כדאי לעבוד על ריסון):

גבר מתפרץ. ShutterStock
שלא יתפרצו עליכם/ShutterStock

מזל תאומים

לתאומים יש שני צדדים באישיות, ועל אף שצד אחד ידידותי וחברותי - הם יכולים להיות די אינטנסיביים ומגעילים לפעמים. הדואליות של טבעם מובילה לכמה רגעים ש"הם יכולים להתהפך עליכם פתאום בהבזק של כעס", מזהירה האסטרולוגית ג'טה מ-bestlifeonline.com. על אף שבני מזל תאומים בדרך כלל די חביבים, כדאי להימצא על המשמר אם הם כועסים. "עקב התעוזה המילולית שלהם, הם יכולים להיות די מתלהמים ופוגעניים במילים שלהם", מציינת ג'טה, "אבל אל תדאגו, מהר מאוד הם גם חוזרים לעצמם".

עוד בוואלה!

אלה 4 המזלות שאוהבים לקחת סיכונים בחיים - גם אם זה יעלה להם ביוקר

לכתבה המלאה

מזל סרטן

בני מזל סרטן הם אנשים מורכבים. המזל הרגשי הזה יודע לשמור טינה ואם הם מרגישים שעשיתם להם עוול - עליכם להיזהר. ג'טה מזהירה שהסרטן "יכול לעיתים להתפרץ על אנשים, בעיקר כשהוא במצב רוח רע". עם זאת, היא מציינת שכשהם כועסים או עצובים, הם נוטים יותר לבנות לעצמם חומות ולהיכנס לקונכייה שלהם. היא הוסיפה: "הסרטן מסוגל להיות קטנוני בקיצוניות, אך הוא יותר נוטה לנקוט בגישה פסיב-אגרסיב ופחות בגישה המתלהמת. ההתלהמות תגיע אם ימשיך לאגור".

מזל דלי

בני מזל דלי עשויים להיראות מרוחקים למדי, מכיוון שהם אבודים במחשבותיהם או עסוקים בלדבר מבלי להקשיב לאחרים, מה שעלול לגרום להם להפגין התנהגות מגעילה לסובבים אותם. לדברי ג'טה, בני המזל הזה מצטיירים כטיפוסים לא נעימים "בגלל הנטייה המנותקת שלהם", בעיקר משום ש"לעיתים קרובות הם מנותקים מההשפעה שיש למעשים שלהם על אחרים". כלומר, אם מזל דלי מגעיל אליכם - יכול להיות שהוא פשוט מתקשה להבין אחרים.

מזל בתולה

בני מזל בתולה הם פרפקציוניסטים אנליטיים, ולעיתים קרובות משתמשים בכישורי הניתוח שלהם כדי לשפוט את עצמם ואחרים. ג'טה אומרת שהצד האפל הזה יכול להוביל לכך שהם "אפילו קשוחים יותר כלפי אחרים, כהשלכה של התיעוב העצמי שלהם". ג'טה מזהירה להיזהר מבני מזל בתולה שעשויים להיות עצבניים במיוחד. עם זאת, לאחר שהם מתנהגים אליכם לא יפה, הם "חשים הרבה אשמה וחרטה שעלולים, בתורם, להעמיק את בור התיעוב העצמי ובכך להמשיך את מעגל הייאוש והכעס הבלתי פתור", לפי ג'טה.

אליס אלטה, אסטרולוגית באפליקציית Futurio, מרגיעה את הבתולות: "לבני מזל בתולה יש עין חדה לחוסר שלמות. הם יכולים לבקר אנשים 24/7. אולם, הכוונות שלהם בסופו של דבר טובות. הם רוצים לשפר אנשים אחרים כשהם מצביעים על החסרונות שלהם".

מזל טלה

הטלה "עלול להיות אכזרי, פוגעני ומגעיל לעיתים", טוענת האסטרולוגית ג'טה. עם זאת, אם אתה מוצא את עצמך נלחם במזל טלה, דע שזה לא יימשך לאורך זמן - והוא כנראה יחוש חרטה לאחר ההתפרצות שלו. "טלה נוטה פחות ממזלות אחרים לשמור טינה", היא אומרת, "אז אל תתפלאו אם הוא יתקדם הלאה לאחר מריבה רצינית כשאתם עדיין אוגרים כעסים בפנים".

מזל עקרב

עקרבים ידועים בתור טיפוסים אכזריים לעיתים, אבל הם לא תמיד כאלה. לפי ג'טה, "העקרב נוטה להשתמש בכישורי ההבחנה שלו כדי לזהות בעיות ברמת השורש. הוא מרגיש כמו לוחם נגד הרשע ולכן כשהוא תופס מישהו שלא בא לו טוב בעין - הוא יתקוף אותו במהירות. הוא מבקר באומץ חסרונות של אחרים". הביקורת והתקיפות של העקרב היא אולי ממקום טוב - אך במבחן התוצאה הם נתפסים לעיתים כטיפוסים מתנשאים וכעוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully