וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם א' בשם? זו משמעות האות בראי הטארוט

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 10:15

גם לקלפי הטארוט יש הרבה מה להגיד על האיכויות שמהן אנחנו והשם שלנו עשויים. נתחיל באות הראשונה, מלאת העוצמה - האות א'. אם יש בשמכם את האות הזו, כנראה שיש בכם קסם מיוחד

היי לכולם, שמי שגיא מנדלבוים ואני מתרגש להשיק מחדש את הטור השבועי שלי העוסק בעולם הטארוט. המטרה? לספר לכם בכל יום שלישי משהו חדש ומרגש על עצמכם, על האנשים שאתם אוהבים - ועל הבחירות האפשריות עבורכם.

נתחיל בנושא לא שגרתי, הקשר בין השם שלנו - לקלפי הטארוט, ומשם נמשיך לגלות את עצמנו דרך הטארוט, כל פעם מזווית חדשה. מוכנים? יאללה, בואו נגלה את הקלפים.

אז מה קורה עם השם שלנו? יש לנו מערכת יחסים די סוערת איתו. לא קבענו את השם שלנו בעצמנו, הוא למעשה נגזר עלינו - והוא אמור להיות עוד עובדת חיים בנאלית. עם זאת, אנחנו סקרנים לגביו כל הזמן: מה הוא אומר עלינו? האם צריך לשנות אותו? האם אמא חרצה את גורלנו כי התאהבה בשם מסוים של ילד מהקיבוץ שלה?

תורות שונות מספרות לנו על עצמנו דרך השם הפרטי שלנו: הנומרולוגיה מנתחת אותו, סוד האותיות העבריות זו תורה שלמה, אך בעצם גם לקלפי הטארוט יש הרבה מה להגיד על האיכויות שמהן אנחנו והשם שלנו עשויים. 22 האותיות העבריות מותאמות, ולא במקרה, ל-22 קלפי הארקנה הגדולה של הטארוט. זה נשמע מרשים ובצדק, כי קלפי הארקנה הגדולה מייצגים את שיעורי החיים הכי משמעותיים שלנו, ואף שקלפי הטארוט לא התפתחו בהכרח מהיהדות, אסכולות רבות רואות באותיות הא"ב העברי חלק אינטגרלי מהצביון של הקלפים.

אז איך אנחנו מסתכלים על אותיות השם? קצת כמו על בושם טוב! ראשית, נתחיל באות הראשונה, מלאת העוצמה - האות א'.

אותיות. ShutterStock
האות א' בראי הטארוט/ShutterStock

יש לך אות א' בשם?

כנראה שיש בך קצת מקלף "הקוסם".

קלף הקוסם מעיד על איכות כמעט כישופית. יש לך יכולת ליצור יש מאין ולהוריד דברים אל הקרקע, ליישם ולממש מטרות שנדמות בלתי אפשריות. יש בך תכונה מסתורית ומעוררת סקרנות ומשיכה, שגורמת לסביבה להתפעם ולא להבין "איך אתה עושה את זה?".

אולי זה הומור מושחז, אולי זה כישרון אלוהי ממש, אולי יש בך איכות מסתורית ומשעשעת בו בזמן. ייתכן שהיכולת המילולית שלך גבוהה במיוחד, ואולי זוהי יכולת מיסטית, אבל גם כישרון בישול יוצא דופן, יכולת אומנותית, או סידור ארונות מופתי יכול להיתרגם כקסם למי שהמיומנויות הללו זרות לו.

מעל לכך, זה אומר שהקוסם מייצג את אחד השיעורים החשובים שלך בחיים הללו, והוא פוקד עליך להוציא את האיכויות הקסומות והבלתי רגילות שלך החוצה, ולשחרר את הקסם שבך עם יותר ביטחון עצמי וידיעה שהכישורים שלך תקפים, חשובים ובעלי משמעות עבור הסביבה. זה לא קל להכיר בכך אם לא נתנו לך את הביטחון הזה לאורך השנים, זלזלו, הקטינו את חשיבות כישורייך ולא נתנו להם במה. זה הזמן להשיב להם את מקומם הראוי, לחגוג אותם ולחלוק אותם עם אחרים.

אותיות. ShutterStock
עלינו לזכור, שכמו שבושם עשוי שכבות שכבות, גם השם שלנו בנוי משכבות של משמעות/ShutterStock

ההבדל בין האות הראשונה לבאות אחריה

האות א' עצמה מורכבת מקו נטוי עם "זרוע" אחת מונפת מעלה ו"רגל" על הקרקע. צורה זו ממחישה את הביטוי הרוחני המוכר "להוריד אל הקרקע". וזוהי רמיזה לכך שאותו מימוש של כישרונות הוא זה שיכול להעניק לך יציבות לאורך זמן, בדיוק כמו "איברי האות" אשר מייצבים את הקו האלכסוני - את גוף האות.

עלינו לזכור, שכמו שבושם עשוי שכבות שכבות, גם השם שלנו בנוי משכבות של משמעות. האות הראשונה היא התו הראשון - החזק ביותר של הרושם שאנו משאירים על הסביבה, אך שאר האותיות בעצם מתארות את האיכויות שלנו כנדבכים של משמעות.

אם האות א' בתחילת השם, כנראה שכולם כבר מכירים באיכויות הקסומות שבך, וזה ה"תו" הראשון שמזהים בך. אם האות א' היא במרכז השם, הקוסם או הקוסמת שבך אולי לא גלויים לעין אבל הם מתגלים במהלך הזמן והם למעשה עמוד התווך של תהליכי חייך.

אם האות היא בסוף המילה, משמעות הדבר היא שאולי בהתחלה בכלל לא רואים את ה"קוסם" אבל ברגע שמבלים איתך קצת זמן, מרגישים שהאיכות שנשארה היא בהחלט איכות של קסם, השראה עצומה, ויכולת לחזק גם בסביבה את האמונה שדברים שנראים קשים להשגה - אפשריים.

הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק, ממש היום, איך אפשר לחזק את הקוסם שבך? איך לתת לו יותר ביטוי בחיי היום יום? זו המשימה, ואין ספק שנועדת לצלוח אותה.


הכתב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי טארוט, חלומות והעצמה אישית, עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully