וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדיום רוסי חוזה את תאריך מותו של ולדימיר פוטין - וכיצד זה יקרה

31.5.2022 / 23:39

המתקשר הרוסי אלכסנדר קנטוניסטוב טוען שהוא יודע מתי נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, ימצא את מותו - וכיצד. הוא טוען שפוטין סובל מהפרעות נפשיות קשות שמתחילות לצאת משליטה

בווידאו: פוטין ביקר פצועים מהמלחמה באוקראינה/צילום: רויטרס

מוקדם יותר השבוע דיווחנו על ספקולציות של ראשי ה-MI6, סוכנות הביון הבריטית, לפיהן המנהיג הרוסי, ולדימיר פוטין, כבר הלך לעולמו - והוחלף בכפיל. כעת מדיום הטלוויזיה הרוסי, אלכסנדר קנטוניסטוב, טוען שפוטין דווקא עדיין בחיים - אך לא לעוד הרבה זמן. לדבריו, "הדיקטטור" צפוי למצוא את מותו עוד הקיץ.

המיסטיקן הרוסי אלכסנדר קנטוניסטוב - שהשתתף בתוכנית הרוסית הפופולרית Battle of Psychics - העלה שורה של תחזיות לגבי מצבה של רוסיה לאורך השנה. בשיחה עם התקשורת המקומית חודש לאחר הפלישה לאוקראינה, חזה קנטוניסטוב שהחיים יהפכו קשים יותר עבור הציבור הרוסי ויובילו לאי שביעות רצון גוברת במדינה. אז הוא האמין שעד אמצע אפריל ניתן יהיה להשיב חיילים רוסים הביתה - תחזית שלא התממשה כש"המבצע המיוחד" של פוטין מתגלגל לו כבר לחודשו הרביעי.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין משתתף בשיחת וידאו של המועצה הכלכלית העליונה של אירו-אסיה עם ראשי המדינות של האיחוד הכלכלי האירו-אסיה (EAEU) באמצעות במוסקבה, רוסיה, 27 במאי 2022. Sputnik/Kremlin, רויטרס
"ולדימיר פוטין צפוי למצוא את מותו עוד הקיץ"/רויטרס, Sputnik/Kremlin

קנטוניסטוב ציין שהעריץ הרוסי עלול להירצח לפני סוף הקיץ, לאחר מקרים חוזרים של נסיונות "הרעלה" ו"ענישה פיזית". לדבריו, "מתחילת יוני מתחילה התקופה הקריטית ביותר בחייו של פוטין. יהיו ניסיונות להרעילו ולהענישו פיזית. פוטין צפוי להעצים את מאניית הרדיפה שלו. הפרעות נפשיות ישפיעו על החלטותיו ביחס להנהגת הפדרציה הרוסית כשההדחקות עלולות להתעצם - ואפילו אנשיו הקרובים ביותר ייראו לו כבוגדים. זה יוביל למעשים נמהרים שרק יפגעו בו בעתיד הקרוב".

המדיום טוען שפוטין עלול למות בתוך משרדו בקרמלין. הוא הוסיף: "שיא חייו של פוטין נצפה עד אוגוסט-ספטמבר 2022. בתקופה זו, ההסתברות למותו גבוהה מאוד. סביר להניח שזה יקרה בתוך משרדו".

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. Giphy
"יהיו ניסיונות להרעילו ולהענישו פיזית"/Giphy

מוקדם יותר החודש, גנרל אוקראיני בכיר חשף כי פוטין שרד התנקשות זמן קצר לאחר שהורה לכוחותיו להיכנס לאוקראינה ב-24 בפברואר. בתור אחד הגברים השנואים ביותר בעולם, זה אולי לא מפתיע לגלות שיש תור ארוך של אנשים שרצו במותו לאורך השנים. פוטין היה מודע לכך והקיף את עצמו בקבוצה מובחרת של צלפים - ונטען שהוא אפילו משתמש בכפילים.

על פי דיווחים בעולם עד כה התרחשו לא פחות מחמישה ניסיונות התנקשות רציניים בפוטין, כמה מהם היו קרובים מאוד לשים קץ לחייו. כעת הנשיא מסרב לקחת סיכונים מיותרים ונעשה אובססיבי יותר לרעיון שמישהו מנסה להרוג אותו. הקרמלין זוכה לאבטחה כבדה מסביב לשעון מאז הפלישה לאוקראינה. במקרה של התנקשות, ראש ממשלת רוסיה, מיכאיל מישוסטין, יקח את הפיקוד על המדינה הרוסית, כך דיווחו ב- Business Insider.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully