וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם את האותיות ד' או ה' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 10:20

אם בשמכם יש את האותיות ד' או ה' (או אולי גם וגם, כמו דנה) התברכתם בקלף הקיסר בעל השליטה המעולה בעולם החומר ובקלף הכוהן הגדול המעיד על ניקיון וטוהר פנימיים. זו משמעות האותיות לפי קלפי הטארוט

אותיות. ShutterStock
לשמכם יש השפעה לא קטנה על מי שאתם. הפעם נתמקד באותיות ד' ו-ה' ומשמעותן/ShutterStock

היום קלפי הטארוט יספרו לנו עוד על השמות הפרטיים שלנו, של חברינו, של קרובי המשפחה שלנו - וגם של האקס. הקשר בין הקלפים לאותיות יגלה לכם איכויות, שיעורים ומשאבים פנימיים שיש בכם. גם אם האות היא לא חלק מהשם שלכם, אפשר להשתמש בה למדיטציה, ללמידה והעצמה אישית - כדי להכניס איכויות אלה אל חייכם!

22 האותיות העבריות מותאמות, ולא במקרה, ל-22 קלפי הארקנה הגדולה של הטארוט. היום נגלה את משמעות האותיות ד' ו-ה'.

נתחיל ב-ד'. יש לכם את האות ד' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות ד'? כנראה שיש בכם/בו קצת מקלף "הקיסר". קלף הקיסר אומר שיש לכם יכולת שליטה מעולה בעולם החומר. יש לכם הבנה של סדר וארגון ברמת המאקרו, ידוע לכם איך דברים צריכים לעבוד ולתקתק, ואתם בעלי יכולת להניע שינויים מרחיקי לכת. אם מישהו צריך עצה בהקמת עסק, בהתרחבות, בפתרון משברים או פשוט עצה של קומן סנס, וואלה - אתם הכתובת. אולי זה כישרון טבעי שפשוט בוקע מכם ואולי יבוא לכם במהלך השנים אפילו ללמוד ניהול עסקים או עריכת דין למשל, כדי להעצים את הכישרון.

מעל לכול, זה אומר שאחד מהשיעורים שלכם בחיים הללו הוא לנהל, לאפשר לעצמכם לרכוש עוצמה ויכולת כלכלית, לצאת מהקונכייה הקטנה ולגדול לממדים ולמקומות שמגיע לכם להגיע אליהם. זמן ליהנות מהעוצמה שלכם ולטפח אותה, להתחיל לחשוב בגדול ברמה העסקית, הזוגית, ובעיקר ברמת ההתפתחות האישית.

ד'- קלף הקיסר

טארוט: קלף הקיסר. ShutterStock
טארוט: קלף הקיסר/ShutterStock

מיקום האות ד' בשם

האות ד' דומה לדגל והיא מזכירה לנו שגדילה נכונה מגיעה כשאנחנו עוסקים במה שאנחנו "דוגלים" בו, מתנהלים לפי ערכי המוסר שלנו ומטפחים נכון את חלקת חיינו. האות ד' גלויה, מונפת וזקופה, וכך גם עלינו להיות כשאנו מהלכים בנתיבי חיינו - לפסוע בלב זקוף תוך אמונה במעשינו.

אם ד' היא האות הראשונה בשם שלכם, תכונות הקיסר מניעות אתכם קדימה בחיים והן גלויות לעין.

אם היא באמצע השם ייתכן כי העוצמה שבכם היא המקום ממנו אתם יוצאים אל העולם - גם אם העשייה שלכם לא עסקית או ניהולית.

אם האות ד' בסוף השם, אולי לא רואים עליכם שיש בכם "קיסר" אבל הוא בהחלט שם בפנים, ועוצמתו נחשפת ברגע הנכון.

עוד בוואלה!

הטארוט קובעים: אם יש לכם את האות ג' בשם אתם טיפוסים מיוחדים

לכתבה המלאה

האות ה'

יש לכם את האות ה' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות ה'? כנראה שיש בכם/בו קצת מקלף "הכהן הגדול".

קלף הכהן הגדול אומר שיש בכם ניקיון וטוהר פנימיים, כישרון הוראה וגישה רכה ומדויקת, ערכים שמושרשים עמוק ויכולת חזקה וברורה להבדיל בין טוב לרע. יש לכם סבלנות רבה לאנשים - אבל אפס סבלנות לבולשיט, ואתם מזהים די בקלות מה אמיתי ומה מזויף בחיים הללו.

יש לכם יכולת מדהימה לכוון, לייעץ ולנתב, וכן ללמד ולהעביר ידע משמעותי. אולי הסביבה רואה בכם סוג של מנטורים, ובהחלט יש לכם יכולת לאזן בין חינוך לבין הכלה. השאיפה לעשות את הדבר הנכון היא נר לרגליכם.

האות ה' רומזת שאחד מהשיעורים שלכם בחיים הללו היא לכוון אנשים אל מטרתם, לעשות זאת בעדינות ובדיפלומטיות, לעזור לאנשים למצוא את האמת הכי עמוקה שלהם ולהיות כנים וישירים. לחתוך את השקרים מחייכם ומדרכם של אחרים, כדי שהנתיב תמיד יהיה בהיר ושליו.

ה' - קלף הכהן הגדול

טארוט: קלף הכהן הגדול. ShutterStock
טארוט: קלף הכהן הגדול/ShutterStock

מיקום האות ה' בשם

האות ה' היא קשת, כמו האות ר' המגנה על קו קטן תחתיה, והיא מדגימה את היחס בין הגדול המכסה ומגן על החלק הקטן. זהו המקום המגונן והאימהי בכהן הגדול, ששואף לטפח ולהעצים, ורואה בכולנו תלמידים הזקוקים להגנה והדרכה בדרך.

אם האות ה' היא בתחילת השם, כנראה שכולם כבר יודעים שיש בכם סמכות רוחנית והם שמחים להיוועץ בכם.

אם האות ה' במרכז השם, ייתכן שההוראה והרוחניות מתווים את דרככם אבל זוהי איכות נסתרת.

אם האות ה' היא בסוף השם, זה מראה כמה חשוב לכם לסיים תהליכים נכון, באופן מדויק והוגן. למרות שלפעמים תצטרכו לקבל את העובדה שאם הצד השני לא בשל, זה לא תמיד מתאפשר.

מזדהים? מסכימים? ספרו לנו בתגובות.

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully