וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטארוט קובעים: אם יש לכם את האות ג' בשם אתם טיפוסים מיוחדים

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 10:40

יש לכם את האות ג' בשם? כנראה שיש בכם קצת מקלף "הקיסרית". הקיסרית מראה שאחד המשאבים הנדירים שלכם הוא היכולת להעניק. גם למיקום של האות בשם שלכם יש חשיבות

אותיות. ShutterStock
יש לכם את האות ג' בשם? בורכתם/ShutterStock

היום קלפי הטארוט יספרו לנו עוד על השמות הפרטיים שלנו, של חברינו, של קרובי המשפחה שלנו (וגם של האקס!) הקשר בין הקלפים לאותיות יגלה לנו איכויות, שיעורים ומשאבים פנימיים שיש בנו. אבל גם אם האות היא לא חלק מהשם שלנו, אפשר להשתמש בה למדיטציה, ללמידה והעצמה אישית.

22 האותיות העבריות מותאמות, ולא במקרה, ל-22 קלפי הארקנה הגדולה של הטארוט. אז איך אנחנו מסתכלים על אותיות השם? קצת כמו על בושם טוב!

בשבוע שעבר גילינו את המסתורין שבאות ב' - לאחר שגילנו גם את זו של האות א' - והיום נכיר את התושייה והעוצמה של האות ג'.

יש לכם את האות ג' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות ג'? כנראה שיש בכם קצת מקלף "הקיסרית".

קלף הקיסרית בטארוט. וואלה, מערכת וואלה!
קלף הקיסרית/מערכת וואלה!, וואלה

הקיסרית מראה שאחד המשאבים הנדירים שלכם הוא היכולת להעניק, לתת הזנה, הגנה, נחמה, טיפוח ואהבה - לעצים, לאנשים, לחתולים (או כלבים, לא נריב על זה) וכמובן לחברים ולמשפחה.

יש בכם משהו אימהי, מגונן, מעצים ומחזק ואי אפשר שלא לרצות את החיבוק הפיזי והרגשי שלכם. כנראה זה אחד מהשיעורים שלכם בחיים הללו, להראות אהבה ודאגה לזולת וללמד אחרים שזה בטוח לאהוב ולהיות נאהב. שלכולנו אותם צרכים רגשיים ופיזיים, ולכן אין צורך להיות ציניים או מתגוננים. אפשר פשוט לבקש ולקבל תמיכה. אולי אנשים אפילו יופתעו מגדלות הנפש שלכם, מהנתינה והרצון לעזור בלי לבקש תמורה. אולי אנחנו נפתיע את אלו שכבר ויתרו על הקונספט של "אנשים טובים בדרך", אבל שיעור לא פחות חשוב הוא היכולת לדאוג לעצמכם קודם, ולהבטיח שאתם עומדים על הרגליים לפני שאתם מהווים נקודת משען עבור אחרים.

האות ג' מייצגת את המספר שלוש שהוא מספר של שלמות פיזית, וצורת האות ג' מזכירה רגל - מסעד של תמיכה שאפשר לעמוד עליו ולהישען עליו, סממן של עצמאות פיזית ויכולת אמיתית לדאוג לעצמכם ולהעניק לעצמכם בעצם את כל מה שאתם זקוקים לו. היכולת לבסס עצמאות בכל מישור, להכין לעצמכם אוכל (בלי לפתוח שקית של טבעול) ולדאוג לכל הדברים הקטנים והגדולים שאתם צריכים - זאת בעצם אחת ממשימות החיים שלכם.

טארוט. ShutterStock
טארוט/ShutterStock

משמעות מיקום האות

אם האות ג' בתחילת השם, כנראה שיש בכם איכות מרפאת ומופלאה שניתנת לזיהוי מיידי והיא התכונה הכי בולטת שלכם.

אם האות ג' היא במרכז השם, נראה שהכלה וטיפוח זה הבסיס שממנו אתם יוצאים אל העולם.

אם האות היא בסוף המילה, אולי קשה בהתחלה לזהות עד כמה רוך והכלה יש בכם - ורק כשמכירים אותכם - מגלים.

מזדהים? מסכימים? ספרו לנו...

הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully