וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם את האות פ' בשם? יש בכם הרבה מעבר למה שנדמה לכם

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 12:58

אם יש לכם את האות פ' בשם, כנראה שיש בכם קצת מקלף הכוכב. הקלף מעיד על אופטימיות נצחית, מנעד רגשי שופע ואותנטיות מפתיעה. הנה כל הפרטים

האות פ'. ShutterStock
אם יש בשמכם את האות פ', אתם כנראה טיפוסים מאוד אופטימיים/ShutterStock

יש לכם את האות פ' בשם? כנראה יש בכם קצת מקלף הכוכב. לאות פ' יש עוצמות מיוחדות שמתחברות לקלף הכוכב בקלפי הטארוט, אבל למעשה כולנו - ולא משנה מה שמנו - יכולים לעבוד עם האות פ' ולהתחזק איתה אנרגטית. הקשר בין הקלפים לאותיות השם יגלה לכם איכויות, שיעורים ומשאבים פנימיים שיש בכם . אפשר להשתמש באות פ' למדיטציה, ללמידה והעצמה אישית - כדי להכניס איכויות אלה אל חייכם!

האות פ' וקלף הכוכב מהווים שילוב עוצמתי
קלף הכוכב מעדי על תום ילדי, אופטימיות נצחית, חיבור שורשי לשמחה ומנעד רגשי שופע. הזיק הילדי שבכם מפיץ חמימות גדולה וקל להתאהב בכם. אחת העוצמות שטמונות בכם היא היכולת להיות כנים, שקופים, אמיתיים ואותנטיים. יש לכם יכולת להביע את עצמכם באופן מלא ומרגש, להוציא החוצה את הכאב, התוגה - אך גם את השמחה, ההתלהבות והאמפטיה. כך אתם גם נותנים רשות לסביבה להביע את עצמה.

אחד השיעורים החזקים שלכם הוא להיפתח, להתחיל לספר לחברים ולסביבה איך אתם באמת מרגישים ולכבד את הרגשות שמתקיימים בכם באופן מלא. עליכם להזכיר לעצמכם שביטוי עצמי הוא בטוח ומקרב. מי שאוהב אותנו, לרוב, ירצה להקשיב לנו. הילד או הילדה הפנימיים בתוכנו זקוקים לתשומת לב ולחיבה - ואנחנו יכולים גם להעניק אלמנטים אלו לעצמנו.

טארוט - קלף הכוכב. ShutterStock
קלף הכוכב/ShutterStock

חשיבות מיקום האות פ' בשם

האות פ' משקפת את האיבר "פה" ואת יכולת הביטוי. אין דבר משכנע ונוגע יותר מהאמת. כל עוד הביטוי נובע ממקום כן - הוא ייגע בלבבות כולם. הפתיחות הרגשית משחררת לחץ וקושי ומאפשרת תנועה חדשה. המילה פה מייצגת פתח או פתיחות ואלה מתאפשרים באמצעות הביטוי העצמי שלנו - אך גם על ידי פתיחות רגשית ונכונות לפתוח את השערים שבתוכנו.

האות פ' בתחילת השם מעידה על פתיחות מיידית ועל המון קסם שופע.
באמצע השם - זהו עמוד התווך - גישה אותנטית יכולה ליצור שינויים רבים בכל נדבכי חיינו.
בסוף השם - האות פ' מייצגת מעוף ויכולת להתרומם מעל לסיטואציה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אותיות. ShutterStock
החוזקות שהאות פ' מעניקה לכם/ShutterStock

איך נשתמש באות פ'?

האות פ' יכולה לשמש אותנו כשאנחנו רוצים לפתוח דבר מה. אולי אנחנו רוצים להיפתח לנושא מסוים, לפתוח שער לידע, להיפתח רגשית, לפתוח סוד מהעבר או לפתוח שער ופתרון לבעיה שמציקה לנו.

איך נשתמש באות פ'? אפשר לכתוב אותה כפי שהיא אבל רעיון יפה יותר הוא להפוך אותה לסיג'יל. סיג'יל הוא בעצם סימבול דקורטיבי. אפשר לקחת את האות פ' ולהתחיל לפתח אותה לקווים נוספים. להכניס בה אלמנטים של קווים או נקודות, של סימנים נוספים, אשר מקנים לה צורה ומשמעות. אפשר לעשות את הסימון מסובך או פשוט לפי הצורך, היכולת וההרגשה.

נוכל להטעין את הסיג'יל שלנו באנרגיה באמצעות תפילה ובקשה.

אחר כך נכתוב על נייר מכתב לעצמנו ובו נפרט את הבעיה או הסוגיה שאנחנו רוצים לפתוח ולפתור. בשלב הבא נוכל לצייר את הסיג'יל שלנו בטוש על המכתב, או לחילופין - נקפל את המכתב ונצייר את הסיג'יל על המכתב הסגור. נוכל להדליק נר כדי "להפעיל" את התפילה שלנו - ונדליק אותו במשך שבוע, כל פאת שאנחנו רוצים לחזק את הבקשה. נוכל גם לדמיין ממש איך האות פ' פותחת את הבעיה ומשחררת אותה.

ניסיתם? אהבתם? ספרו לנו בתגובות.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully