וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה האותיות צ' או ק' בשמכם מעידות עליכם? פותחים בקלפים

15.11.2022 / 9:12

האותיות בשם שלנו מיוצגות בידי קלפי טארוט שמעידים הרבה על התכונות החזקות שלנו. יש בשמכם את האות צ' או את האות ק'? הנה מה שהן מעידות עליכם

אותיות. ShutterStock
יש לכם את האותיות צ' או/ו ק' בשם?/ShutterStock

הקשר בין הקלפים לאותיות השם יגלה לכם איכויות, שיעורים ומשאבים פנימיים שיש בכם - והפעם, ולקראת סוף סדרת מאמרי האותיות - גם נלמד כמה טקסים של צמיחה וקרקוע. אפשר להשתמש באותיות למדיטציה, ללמידה והעצמה אישית - כדי להכניס איכויות אלה אל חייכם!

יש לכם את האות צ' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות צ'?
כנראה שיש בך קצת מקלף הירח.

קלף הירח מעיד על יכולת רגשית גבוהה ביותר, כישרון מיסטי, נגיעה בנדבכים הנסתרים מן העין, אינטואיציה מעולה וקשר הדוק לאם ולאימהות. אם יש לכם את האות בשמכם, כנראה שיש לכם כישרון מולד לזהות באנשים את המניעים הנסתרים שלהם - בעיקר הרגשיים, יכולת אדירה לדובב אותם ולדבר אל לבם וכמיהה לדעת יותר בכל תחום ולהגיע לעומק ולבסיסו של כל עניין, בעיקר אם הוא פסיכולוגי.

אחד השיעורים שלכם הוא למצוא איזון בין הפנימי לחיצוני, בין הרגשי לקונקרטי ולא ללכת לאיבוד במבוכים נסתרים מדי. הקרקע בחייכם צריכה להיות ברורה ונהירה, כדי שיתאפשר לכם לצלול לעומק - אך גם לשוב לקרקע, לפשטות וליום-יום.

האות צ' משקפת חציון - והיא מזכירה לנו שהעולם חצוי לרובד נסתר ולזה הגלוי - ועלינו להכיר בשניהם. ה-צ' היא צמיחה והיא מזכירה לנו שמן הפן הרוחני והרגשי יש לנו יכולת אדירה לצמוח גם פיזית, עסקית וזוגית.

האות צ' בתחילת השם מעידה על פתיחות רגשית ורוחנית שמזמינה אנשים פנימה.

באמצע השם, היא רומזת על הרצון לצמוח בכל שלב חיים מתוך שיעורים ולהמשיך הלאה חכמים יותר.

בסוף השם היא מעידה על יכולת ממושכת לצמוח מתוך משברים ושיעורים - ותמיד לזכור את הבסיס.

קלף הירח - טארוט. ShutterStock
קלף הירח/ShutterStock

יש לכם את האות ק' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות ק'?
כנראה שיש בכם קצת מקלף השמש.

קלף השמש מראה שיש לכם יכולת להתחבר לשמחה הילדית שבכם, לדברים הקטנים והכיפיים של החיים. אתם בשיאכם כשאתם עושים דברים שאתם אוהבים, נמצאים ב"כאן ועכשיו", מבטאים את עצמכם ונהנים מכל האושר שיש לעולם להציע.

אצלכם האושר הוא המקור לבריאות נפשית ופיזית - וכשאתם זורחים אתם מהווים מגנט שמושך אליכם חברים, מחזרים וחוויות טובות. בשבילכם שמחה היא הכוח המניע בחיים, בזוגיות ובקריירה. החיבור לילד הפנימי שבכם הוא מאוד חשוב גם עבור האנרגיה הנפשית והפיזית שבכם וגם לצליחת אתגרי החיים ושמירה על רוח גבוהה.

אחד השיעורים שלכם הוא להיזהר מהתמכרות לאנשים, לזוגיות, לעבודה (וכן גם לחומרים כאלה ואחרים). השמש היא תזכורת להשאיר את הדברים פשוטים, ברורים וקלים עד כמה שניתן. עם זאת עלינו לזכור שהשמחה היא לא פעם תוצאה של עבודת עומק פנימית ושל התמודדות עם עכבות ועם "שדים" פנימיים שמעכבים אותנו. הכיף הוא גם תוצאה של עבודה פנימית שנעשתה היטב. האיזון בין הנאה מהחיים לבדיקה שאינינו בורחים מהתמודדות - הוא החשוב ביותר.

האות ק' מחברת אותנו לקרקע, לרגע הזה, לאדמה ולטבע, לעומקים שבנו ולידיעה שכל מה שטוב הוא פנימי ועמוק ולא חיצוני וחולף. האות ק' מזכירה לנו לטעת בסיס חזק ולזכור תמיד להיטען אנרגטית, נפשית ופיזית באמצעות חיבור אל המקור שבנו.

האות ק' בתחילת השם מעידה על מציאותיות חזקה והנאות פיזיות.

באמצע השם, היא רומזת על צורך לאזן תמידית בין צרכים לרצונות.

בסוף השם, היא מראה כמה חשוב לכם לעגן במציאות את החלומות והשמחות שלכם ולא רק לחלום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קלף השמש - טארוט. ShutterStock
קלף השמש/ShutterStock

ועכשיו לשלב היישומי - שני רעיונות לעבודה עם האותיות והקלפים:

הדרך הראשונה והפשוטה ביותר היא לעשות את מדיטציית העץ הפנימי. במדיטציה זו אנחנו נרגעים ונושמים אל הגוף. אחר כך מדמיינים ששורשים מתפרשים מכפות הרגליים שלנו כלפי מטה - זהו המקום הכמוס והנסתר של הירח, אך שם אנחנו גם מקבלים את כל ההזנה

והביטחון שלנו - כמו בקלף השמש. אנחנו נדמיין שכוח טהור, אנרגיה מבריאה זורמת אלינו מן הקרקע וממלאת אותנו, ונדמיין את האנרגיה "צומחת אל תוך הגוף ומבריאה אותנו. נוכל לדמיין אותה זורמת החוצה מהידיים או בוקעת מהראש מה"צמרת" שבנו, ובעיקר ממלא את ה"גזע" - הגב והבטן. נדמיין שזו אנרגיה מחדשת חמה ומבריאה.

אם יש אנרגיה שנרצה "להוציא" מהגוף נוכל לדמיין פתח בצ'אקרה של מקלעת השמש אשר ממנה יוצאת האנרגיה הקשה - או מכל מקום אחר כמובן.

אפשר ואפילו מומלץ לעשות את המדיטציה בטבע, ואפילו - בסביבת עוד עצים, כדי שנתחבר לחוויה.

ומה עם כישוף קטן שבו "נצמיח" את המטרות שלנו?

ראשית עלינו להחליט מה מטרתנו. למשל - להגביר את זרימת הממון אל חיינו. אפשר לאסוף ענפים יבשים קטנים בחוץ להצמיד אותם באמצעות אקדח דבק או אפילו דבק פלסטי. נארגן עציץ קטן עם מעט אדמה טרייה מהגינה. ו"נשתול" את העציץ באדמה.

עכשיו החלק הנחמד..

אולי סיפרו לנו שכסף לא צומח על עצים, אבל זה בסדר גמור ואפילו מומלץ - לגדל עציץ כסף בבית שלנו. נוכל לצייר שטרות קטנים, לבחור מטבעות, שטרות מונופול או להדפיס תמונות קטנות של שטרות במחשב.

את הענפים עצמם אפשר לצבוע בצבע אקרילי של זהב או כסף, אבל לא חובה. אגב, גם לצבע הירוק משמעות של כסף. אז נדביק את השטרות המוקטנים אל עציץ הכסף שלנו, נקשט את העציץ כאוות נפשנו, ונניח אותו קרוב לחלון.

שם נוכן לבקש מהצמח לאסוף עבורנו את האנרגיה המצמיחה והשופעת וננסה לגלות מודעות לכל התפתחות חיובית במשאבים הכלכליים שלנו. אפשר להמציא תפילה קטנה ומוטב לנהל אפילו יומן התפתחות: אולי רעיון חדש יעלה במוחנו או תובנה לגבי הסיבה שבגללה אנחנו קצת חסומים כלכלית. הכישוף הוא תמיד חלק מהמכלול השלם של חיינו.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.
"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully