וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם את האות נ' בשם? אדם עדינים ומאוזנים - וזה לא הכל

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 11:30

אם יש בשמכם את האות נ', כנראה שיש בכם קצת מקלף המיזוג. אתם טיפוסים נעימים, זורמים, עדינים ומשרים שלווה - אבל גם יודעים לתת את הטון כשצריך. זה מה שהאות נ' מעידה עליכם

האות נ'. ShutterStock
האות נ' בשמכם מעידה על היותם אנשים שלווים ונעימים - אבל לא רק/ShutterStock

יש לכם את האות נ' בשם? הרווחתם. כנראה שיש בכם קצת מקלף המיזוג וגם בלי קשר לשמכם הפרטי - כולנו יכולים להשתמש באות נ' כדי להתחזק אנרגטית!

קלף המיזוג מראה שיש בכם מזג נעים, זורם, עדין ומשרה שלווה. אתם יודעים לזרום כשצריך אבל גם לתת את הטון ואתם תמיד שואפים ליצור איזון. זה לא הכול! נראה שיש לכם כישרון מדהים ליצור שילובים לא צפויים שעובדים. יכולת להנדס צירופים מקוריים בכל תחום - פרויקטים בעבודה, שידוכים ואולי אפילו בישולים מקוריים.

אחד השיעורים שלכם בחיים הוא לתת יותר אמון בחיים עצמם, ביכולת שלכם לברוא את המציאות הרצויה, בעצמכם וביכולותיכם. זה גם אומר לטפח קול פנימי חיובי ובונה יותר שאומר לכם: "כן, אני יכול" ולא להאמין אך ורק לקולות הפנימיים המבאסים והמגבילים - או לפחות להטיל בהם ספק בריא.

בנוסף, האות נ' מראה שיש לכם יכולת יוצאת דופן לממש את הפוטנציאל האישי שלכם והדרך בה אתם עושים את זה - זה הסוד הגדול שלכם. ברגע שאתם יודעים מה אתם רוצים ומוציאים את זה לפועל - זה פשוט קורה. יש לכם את הכוח לעשות את השינוי, למזג בין תחומים שונים בחייכם ולהגיע להצלחה בכל תחום.

טארוט קלף המיזוג temperance. ShutterStock
קלף המיזוג/ShutterStock

מיקום האות נ' בשם

האות נ' מקושרת לתנועה ולנוזליות. יש בה קו קצר למעלה וקו ארוך יותר ש"נע קדימה" ולכן היא מעודדת אתכם להיות גמישים מחשבתית, להסתכל על כל דבר בכמה צורות ולבדוק כל הזמן איך נכון לנוע קדימה ברגע זה - לאור המצב הקיים.

אם האות נ' בתחילת השם, העדינות והאיזון ניכרים מיד במפגש איתכם. בנוסף, יש לאנשים נטייה לסמוך עליכם ולהיפתח בפניכם מאוד מהר.

אם האות במרכז, בטח שמתם לב לעובדה שאתם יכולים להזיז הרים כשאתם מחליטים להפשיל שרוולים ולהיכנס לפעולה. גם החברים שלכם שמים לב לזה ולכן לפעמים יש להם נטייה להפיל עליהם את העבודה שלהם - וחשוב שתשמרו על הגבולות שלכם.

אם ה-נ' בסוף השם, יש לכם אפשרות לסיים קשרים ופרויקטים באופן שמותיר על אחרים רושם חזק ולזכור אתכם לאורך זמן.

איך להתחזק עם האות נ'?
אפשר לעשות מדיטציה בתנועה עם קלף המיזוג או האות נ'. אפשר לדמיין את האות נעה בגופנו כמו קו שמתקצר, מתארך ומשתנה - ולנוע במרחב החדר בעקבות התנועה הפנימית שלה. אפשר לנסות לעצור ולמצוא איזון בנקודות משונות ומעניינות במהלך התנועה. לאחר מכן אפשר לכתוב כתיבה אינטואיטיבית לצד הקלף או האות - וכמובן, אפשר לחקור רעיונות נוספים לבד.

מזדהים? מסכימים? ספרו לנו אם ניסיתם את הרעיונות.

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

יש לכם את האות א' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ב' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ג' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האותיות ד' או ה' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות ו' או ז' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות ח' או ט' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות י' או כ' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האות ל' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות מ' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האותיות ש' או ת' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully