וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם את האותיות ש' או ת' בשם? הרווחתם!

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 10:48

אלו שיש להם את האות ש' בשם הפרטי מצליחים לראות דברים אחרת ואלו עם האות ת' הם טיפוסים מהפנטים. זו ההשפעה של האותיות בשמכם על היכולות שלכם - והדרך להתחזק איתן אנרגטית

אותיות. ShutterStock
יש לכם את האותיות ש' או ת' בשם? הרווחתם!/ShutterStock

היום לא נתאר רק את האישיות והעוצמות של בעלי האותיות ש' ו-ת' בשם שלהם - אלא נספר לכולכם, ולא משנה מה שמכם, איך אפשר לעבוד עם האותיות ולהתחזק איתן אנרגטית - יחד עם קלפי הטארוט כמובן. הקשר בין הקלפים לאותיות השם יגלה לכם איכויות, שיעורים ומשאבים פנימיים שיש בכם. אולם, גם אם האות היא לא חלק מהשם שלכם, אפשר להשתמש בה למדיטציה, ללמידה והעצמה אישית - כדי להכניס איכויות אלה אל חייכם!

יש לכם את האות ש' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות ש'?
כנראה שיש בכם קצת מקלף השוטה, וגם בלי קשר לשם הפרטי - כולנו יכולים להשתמש באות ש' כדי להתחזק אנרגטית!

קלף השוטה מראה שיש בכם את היכולת לראות דברים באופן שונה, חדשני, חופשי, יצירתי ולחשוב מחוץ לקופסא באופן שמדהים אחרים - ואולי אפילו גורם להם קצת לפקפק ברעיונותיכם. "אין נביא בעירו" זה כנראה משפט שמבוסס על חייכם. אולי הסביבה לא מבינה אתכם כל כך, אבל דווקא קהל מרוחק יותר, קהילה שונה או אפילו קהל מחו"ל יכול להתחבר לניצוץ המיוחד שבכם, לשונות המהממת שלכם - ואין ספק שהשאיפה לחופש ממוסכמות וממגבלות היא חלק בלתי נפרד ממהותכם.

אחד השיעורים שלכם הוא לשים את החופש האישי שלכם במקום הראשון. עליכם להבין איך להגשים את עצמכם בלי קשר לתכניות שאחרים עשו בשבילכם מבעוד מועד, להרחיב את הידע ואת היכולות, לצמוח דרך צווי הלב ולהקשיב לנתיב המיוחד שלכם. אם החלום שלכם הוא לבשל ולהיות שפים, אין סיבה ללמוד משפטים רק כי זה ישמח את סבתא (ומלוא הכבוד לסבתא כמובן).

טארוט קלף השוטה fool. וואלה!, מערכת וואלה!
טארוט - קלף השוטה/מערכת וואלה!, וואלה!

מיקום האות ש' בשם

האות ש' נראית כמו שלוש להבות המתרוממות מעלה, וקשורה אל המילים שמחה ואש. הנתיב שלנו הוא זה שמעניק לנו אושר, סיפוק ומצית את האש הפנימית שלנו כך שכמו האות ש' נפיץ את אורנו החוצה, ונזרח.

האות ש' בתחילת השם מראה לנו שהאיכות הבולטת שבכם היא הרוח החופשיה, העליזות וההומור. באמצע השם, האות מרמזת על כמיהה לחופש ולביטוי עצמי שנמצאים במידת מה מתחת לפני השטח ומחכים להיחשף. האות ש' בסוף המילה מראה שאולי הסקרנות והקול הייחודי שלכם לא בולט לעין, אך מימושו בעצם ישנה את כל מהלך נתיבכם וייתן איכות מדהימה לכל שאר בחירות חייכם.

איך לשלב את האות ש' בעבודת העצמה אישית?

אפשר לעשות מדיטציה עם קלף השוטה או עם האות ש'. אפשר להדליק נר שמפנה ומטהר את המרחב, לדמיין סביבנו מעגל. לאחר שהתקרקענו ונשמנו כמה נשימות עמוקות, נדמיין את האנרגיה של האות ניצבת במרחב שלנו, ננסה להתחבר לש' שנמצאת בבטן שלנו. אפשר "להניח" אותה על צ'אקרת מקלעת השמש, לדמיין אותה בצבע צהוב, ולראות מה משמח את הילד הפנימי שלנו כרגע.

האות ש' מחברת אותנו אל גורם האש ואל השמחה לכן נוכל לכתוב לנו את רשימת השמחה שלנו. אפשר לצייר את האות ש' וממנה למתוח מעלה עוד קווים נוספים בהם נרשום את כל הדברים שגורמים לנו אושר, החל מפיצה טובה, שיחה עם חבר אהוב ועד השקעה בבורסה, טיול לאור ירח או עיצוב בזכוכית.

לרשימת השמחה שלנו אין הגבלה, אבל יש מטרה: לאחר מכן נכתוב ליד כל מקור אושר - דרך אחת לגעת בו או להגביר אותו השבוע. אפשר לבחור שלוש פעולות לזימון אנרגיית השמחה הזו. אפשר גם ליצור ממש מפת חשיבה של שמחה (כדאי לגגל את המונח ולראות דוגמות של מפות חשיבה). המטרה היא להתחבר אל מה שבאמת משמח אותנו, ללא קשר להעדפות הסביבה - ולנסות לנקוט בכל שבוע שלוש פעולות להגדלת השמחה מתוך הרשימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אישה יפה שיער רוח. ShutterStock
קלף השוטה מראה שיש בכם את היכולת לראות דברים באופן שונה, חדשני, חופשי, יצירתי ולחשוב מחוץ לקופסא/ShutterStock

יש לכם את האות ת' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות ת'?

כנראה שיש בכם קצת מקלף העולם וגם בלי קשר לשם הפרטי - כולנו יכולים להשתמש באות ת' כדי להתחזק אנרגטית!

קלף העולם מראה שיש בכם משהו נסתר ומרחף. אתם קצת כמו ציפור מהפנטת שרוצים להתקרב אליה, אך היא תמיד מעופפת אל מרחב בטוח. יש בכם עולם שלם של שפע, אבל חשוב לזכור גם לממש ולהוריד את הדברים לקרקע. יש לכם יכולת גבוהה להשלים משימות, לסגור תהליכים, להבין איך תהליכים צריכים להיראות מתחילתם ועד סופם. יש לכם פרספקטיבה רחבה באופן נדיר ממש, ואולי גם נטייה לפרפקציוניזם.

אחד השיעורים שלכם הוא להתקדם. לשים דברים מאחור, ולפתוח דף חדש. לא להתעכב כל כך על סגירה מושלמת של תהליכים, ולדעת להגיד "אוקי נקסט". אם תלמדו לצאת מאזור הנוחות שלכם, תגלו מרחבים חדשים לפרוץ אליהם.

טארוט קלף העולם world. וואלה!, מערכת וואלה!
טארוט - קלף העולם/מערכת וואלה!, וואלה!

מיקום האות ת' בשם

האות ת' בנויה מהאות ח' - כלומר, יש בה חלון ופתח, אך גם תחימה והגנה. בנוסף יש לה צ'ופצ'יק קטן, קו קטן של המשך בתחתית, שמזכיר לנו שכל סוף הוא התחלה חדשה.

האות ת' בתחילת השם מראה לנו שהאיכות הבולטת שבכם היא היופי והשלמות העצמית שבכם. ת' באמצע מראה שיש בחייכם הרבה הזדמנויות לפתוח דף חדש ו-ת' בסוף מראה שהתבגרות וסגירת מעגלים היא אולי משימת חייכם.

איך לשלב את האות ת' בעבודת העצמה אישית?

לאחר שפנינו את המרחב והתקרקענו. נניח את קלף העולם או האות ת' לפנינו (בדמיון, בציור או בכל דרך). נרצה לצייר סביב עצמנו - בדמיוננו אליפסה של הגנה, וננסה להתמקד בגבולות שלנו: אלו יכולים להיות גבולות מול אדם זר או אפילו אדם קרוב, מול פרויקט שאנחנו מרגישים עמוסים בגללו או מול מוכר בסופר שמתיש אותנו בשאלות. המטרה היא לבסס תחושה של גבולות אישיים ברורים. אפשר לאמץ את המנטרה - "המרחב שלי - הבחירה שלי." ולחזור עליה כמה פעמים. אנחנו יכולים לכתוב לעצמנו על מקרה שבו חצו גבול שלנו, ומה היינו עושים אם היינו יכולים לתקן זאת ולהציב את הגבול הנכון. וכמובן כל רעיון נוסף ליצירת גבול והגנה - לגיטימי.

מזדהים? מסכימים? ספרו לנו בתגובה מה שמכם ומה הרגשתם.

יש לכם את האות א' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ב' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ג' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האותיות ד' או ה' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות ו' או ז' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות ח' או ט' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות י' או כ' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully