וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש בשמכם את האותיות י' או כ'? זה מה שהן מעידות עליכם

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 10:20

הקשר בין קלפי הטארוט לאותיות שמכם יגלה לכם על איכויות, שיעורים ומשאבים פנימיים שיש בכם. גם אם אין לכם את אחת האותיות בשם, אפשר להשתמש בה למדיטציה, ללמידה ולהעצמה אישית - כדי להכניס איכויות אלה אל חייכם

אותיות. ShutterStock
יש לכם את האותיות כ' או י' בשם הפרטי? הרווחתם!/ShutterStock

יש לכם את האות י' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות י'?

כנראה שיש בכם קצת מקלף גלגל המזל, וגם בלי קשר לשם הפרטי - כולנו יכולים להשתמש באות י' כדי להתחזק אנרגטית!

אם האות י' מככבת בשמכם, אין ספק שיש לכם גישה לידע ייחודי ונדיר, יכולת למצוא את המרכז הפנימי שלכם, לנוח בעין הסערה ולהגיע לתובנות שדורשות מבט על וחדות מחשבה. האות י' מייצגת תבונה ותובנות פתאומיות, יכולת לאתר דפוסים ולהבין קשרים נסתרים בין אירועי חיים ואמונות פנימיות. כל מי שנמצא בקרבתכם מרגיש מבורך ומועשר, כי יש לכם כנראה יכולת לחבר את הנקודות ולהעניק רגעי הארה קסומים ממש ופרשנויות מאירות עיניים לחוויות חיים. לאחר שיחה מעמיקה אתכם, הכול בקוסמוס כאילו מסתדר בטבעיות.

זה אומר שזה אחד מהשיעורים שלכם בחיים הללו: למצוא את המרכז השקט - גם כשהכול מסתחרר, להבין את הקשרים הנסתרים בחייכם, החוטים הבלתי נראים שבין העולם הפנימי שלכם - לזה החיצוני, להגיע לשורש הדברים, לנקודות המרכזיות, לגרעין האמת, לסיבה ולמסובב. כשהכול מבולגן יש נקודה אחת של סדר והיגיון שתמיד זמינה עבורכם, בכל מצב. ברגע שתמצאו אותה - או תיצרו אותה, תוכלו לשוב אליה שוב ושוב בזמן סערות ובכל עת.

טארוט קלף גלגל המזל wheel of fortune. וואלה, מערכת וואלה!
קלף גלגל המזל/מערכת וואלה!, וואלה

מיקום האות י' בשם

האות י' קטנטנה ונמצאת תמיד במעלה המילה, היא כמו נקודת אור בחשיכה, כוכב זוהר, זיק של תובנה וחיבור אל המקום הילדי הטהור והפתוח שבנו - המחובר לרוחניות ללא גבולות.

אם האות י' בתחילת השם, החכמה הייחודית שלך מנצנצת ככוכב וכולם רואים אותה מיד.
במרכז השם, האות מייצגת חכמה פנימית נסתרת מן העין שיש לחפור ולגלות.
אם האות בסוף השם, נראה שאתם נכונים תמיד לקבל תובנה מכל תהליך ולהוציא את המיטב מכל שיעור ש"נופל" עליכם, גם אם הוא ממש לא כיפי.

איך להתחזק עם האות י'?
אפשר לעשות מדיטציה עם קלף גלגל המזל או עם האות י', להדליק נר שמפנה ומטהר את המרחב, לדמיין סביבנו מעגל, להניח את קלף העוצמה במרכזו או את האות י' עצמה, כתובה יפה על נייר - אם אין קלף. אפשר אפילו להתבונן בקלף על מסך המחשב או הפלאפון. לאחר שהתקרקענו ונשמנו כמה נשימות עמוקות, נדמיין את האנרגיה של האות ניצבת במרחב שלנו ונבדוק כיצד אנחנו מרגישים ומה עולה בנו.

נוכל לדמיין במרכז הקלף - או מסביב לאות - כוכב קטן ומנצנץ שמייצג את התובנות ואת המקום המוגן והשקט שבמרכז חיינו. אפשר לדמיין שמי לילה כהים אשר מנקים את הדאגות שלנו ומשאירים אך ורק את הכוכב הזוהר. המקום ממנו נובעות כל התובנות והעושר - בכל עת. אפשר לדמיין מעין שובל שיוצא מהכוכב ומתחבר אל גופנו, מעביר אלינו תבונה וידע.

לאחר שנתרכז בכך כמה דקות, נוכל כעת לכתוב כתיבה אינטואיטיבית לצד הקלף. נכתוב מה היינו רוצים לבקש מהאות י' או מהאנרגיה של הקלף, נוכל לדמיין את האות י' על גופנו, לצייר אותה בדרך ייחודית או לכתוב מילים המתחילות באות יוד כמו "ידע", "יופי", "ילד" ועוד מילים שמחברות אותנו אל המהות של ה-י' - בכתיבה מדיטטיבית. כמובן - אפשר לחקור רעיונות נוספים לבד. בסוף התהליך נגיד תודה עמוקה וננסה להיות קשובים לשינויים במהלך השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אותיות. ShutterStock
אפשר לעשות מדיטציה עם קלף גלגל המזל או עם האות י'/ShutterStock

יש לכם את האות כ' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות כ'?

כנראה שיש בכם קצת מקלף הצדק, וגם בלי קשר לשם הפרטי - כולנו יכולים להשתמש באות כ' כדי להתחזק אנרגטית!

אמנם קלף הצדק נראה מאוד רציני, אבל הוא דווקא מראה על יכולת להקליל דברים בחיים, לעשות סדר פנימי מהיר ולהיפטר מדברים שלא משרתים אתכם - עם חיוך. הקלף מראה שבמקום לנבור בעבר, או להיכנס ללופים של אשמה ושיפוט עצמי, יש לכם יכולת להתעלות על עצמכם למען עתיד טוב יותר, לנווט את הדרך וגם - לבדוק ולהבין איך הכי נכון לכם לסגור תהליכים בחיים, באופן שלם ונטול חרטה.

אחד השיעורים הכי חשובים בחיים שלכם הוא לא לברוח משיעורים! אם יש שיעור, עליכם לחבק אותו, להבין מהו ולעשות את התיקון הנחוץ. גם אם הנטייה הטבעית היא לברוח או להשאיר קצוות פרומים, דווקא גישה של אימוץ השיעור וצליחתו באופן שונה - תיתן לכם הרבה יותר עוצמה להמשך ותגדע בתקווה שיעורים עתידיים. הדרך שבה אתם בוחרים לטפל במשבר תיתן לכם הרבה כלים וכוח במקרים עתידיים ואולי תימנע או תמחק אותם לחלוטין, שכן "למדתם את השיעור".

טארוט קלף הצדק justice. וואלה!, מערכת וואלה!
קלף הצדק/מערכת וואלה!, וואלה!

מיקום האות כ' בשם

האות כ' מקושרת למילים כמו "כלי" ו"כוח". בנוסף צורתה הפתוחה משמאל מראה על יכולת לקבל את אירועי החיים, להתחזק ולהמשיך קדימה ביתר שאת.

אם האות כ' בתחילת השם, ניתן לראות את היכולת שלכם להיות חדים ו"לחתוך" קשיים, מיד עם ההיכרות.
במרכז השם האות מייצגת חכמה נסתרת, יכולת ניתוח ותשומת לב לנורות אזהרה, תוך המתנה לשעת כושר.
אם האות בסוף השם, משמעות הדבר שבסוף תהליכים אתם תמיד מבינים מה הצעד הנחוץ כאן, ואיך משחררים סיטואציות.

איך להתחזק עם האות כ'?
אפשר לעשות מדיטציה עם קלף הצדק או עם האות כ', להדליק נר שמפנה ומטהר את המרחב, לדמיין סביבנו מעגל, להניח את קלף העוצמה או לדמיין את האות מולנו. כעת נוכל לחשוב על נושאים שחוזרים בחיינו שוב ושוב ונכתוב את השיעורים החוזרים בחיינו על דף. לאחר מכן נקפל את הדף שלוש פעמים כלפי חוץ. בדף נוסף נכתוב ואף נצייר באופן קישוטי את האות כ' ואפשר גם לצייר ציור של מאזניים שיעניקו אלמנט סימבולי. נעטוף את הדף שבו כתובה הבעיה בדף החדש שציירנו. אנחנו נדמיין את האות והסימבול - מעניקים אנרגיה של שחרור ופתרונות לבעיה שלנו ומאירים עליה באור שונה.

נוכל לכתוב לאחר מכן אילו רעיונות עלו בנו לאחר הטקס הקטן שעשינו. אפשר לאחר מכן לשמור אותם כשבוע, ולבסוף לטהר אותם בדמיוננו או באמצעות נר (שלא נוגע בדפים עצמם) ולהשליך לפח. וכמובן - אפשר לחקור רעיונות נוספים לבד. בסוף התהליך נגיד תודה עמוקה וננסה להיות קשובים לשינויים במהלך השבוע.

יש לכם את האות א' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ב' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ג' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האותיות ד' או ה' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות ו' או ז' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות ח' או ט' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully