וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם את האות ל' בשם? מתברר שיש לכם יכולת התעלות רוחנית יוצאת דופן

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 10:17

אם בשמכם מופיעה האות ל' כנראה שיש בכם קצת מקלף התלוי. אתם מאסטרים שיכולים לחולל כל שינוי או מהפך אם אתם רק רוצים

טארוט - האות ל'. ShutterStock
למי יש את האות ל' בשם?/ShutterStock

גם השבוע לא נתאר רק את האישיות והעוצמות של בעלי האות ל' אלא נספר לכולכם - ולא משנה מה שמכם - איך אפשר לעבוד עם האותיות ולהתחזק איתן אנרגטית - יחד עם קלפי הטארוט כמובן. הקשר בין הקלפים לאותיות השם יגלה לכם איכויות, שיעורים ומשאבים פנימיים שיש בכם. גם אם האות היא לא חלק מהשם שלכם, אפשר להשתמש בה למדיטציה, ללמידה והעצמה אישית - כדי להכניס איכויות אלה אל חייכם.

יש לכם את האות ל' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות ל'? כנראה שיש בכם קצת מקלף התלוי.

קלף התלוי מראה שיש לכם יכולת התעלות רוחנית יוצאת דופן. רבים כנראה רואים בכם "מאסטרים", כאלו שיכולים לחולל כל שינוי או מהפך אם הם רק רוצים. נראה שיש בכם גם חוש הומור ייחודי וציני. ראיית העולם שלכם ייחודית ואולי הפוכה לגמרי מהנורמה - ולכן אנשים מחפשים דווקא את דעתכם וקרבתכם, בעיקר אם הם זקוקים לנקודת אור רוחנית, שונה ומקורית.

אחד השיעורים שלכם הוא לראות הזדמנות אמיתית בכל מכשול ובעיקר הזדמנות לשינוי עמוק ולהתעלות אמיתית. אם כל אירוע הוא שיעור מכונן והזדמנות להתחזקות - אז יתאפשר לכם למצוא את האור בכל דבר. האות ל' מקושרת ללמידה ולעליה מעלה. הלמד יכולה להעיד על יכולת להתעלות ולהגיע לגבהים חדשים באמצעות אימון חוזר, לימוד ותנועה עקבית ומתמדת. תכונה זו שמחברת אותנו לתכונה נפלאה נוספת שיש לכם - היכולת להתעלות מעל החומר, מעל הקושי ולהקריב את הנוחות או הטבע שלכם לטובת מטרה חשובה יותר.

כך למשל לכם זה טבעי להחליט להתחיל לרוץ 5 ק"מ ביום, כי אתם לא רואים את ה-5 ק"מ ואת הקושי הכרוך בזה. אתם פשוט מבינים שכל מה שצריך הוא רק ללבוש בגד התעמלות, את נעלי הריצה, ללכת למסלול הריצה ולרוץ 10 צעדים. כך אתם מתחילים את התהליך - בפשטות - וחוזרים על התהליך כל יום עם תוספת של צעד נוסף, עד שלאחר תקופה, ריצה של 5 ק"מ כל בוקר הופכת להיות טבע שני שלכם.

קלף האיש התלוי

קלף האיש התלוי/וואלה

מיקום האות ל' בשם

אם האות ל' בתחילת השם, האור הרוחני שבכם וחדוות הלמידה נראים מיד. סביר להניח שגם אחרים מזהים את התכונה הזו אצלכם ולכן יש נטייה לאנשים סביבכם להתחבר אליכם מהר. מצד שני, חשוב שתשמרו על גבולות עם הקרובים לכם, כיוון שתכונה זו נותנת פתח לאחרים לנצל אתכם.

אם האות ל' במרכז השם, האות מייצגת יכולת נסתרת להתעלות מעל קשיי החיים. אמנם התכונה הזו חבויה אצלכם, אבל אתם תגלו אותה בעיתות משבר או קושי והיא תהפוך לכוח העל שלכם.

אם האות בסוף השם, נראה שאתם לומדים מכל דבר ומתמירים כל שיעור להבנה חדשה ולעלייה בשלב. האות ל' בסוף השם גם מראה שיש לכם יכולת עמידות וביצוע משימות טוב יותר מהממוצע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלה לי בהשקת שיר לרגל חודש הגאווה, תל אביב, 16 ביוני 2021. ראובן קסטרו
אלה לי להב. האות ל' מוסיפה לה יכולות לחולל שינויים/ראובן קסטרו

איך להתחזק עם האות ל'?

אפשר לעשות מדיטציה עם קלף התלוי או עם האות ל', לכלול את האנרגיה של הקלף בעדינות במרחב שלנו, לדמיין כיצד אנו "עולים למעלה" אל פסגת האות ל' ונחים בה - או להיפך מתהפכים עם התלוי ומתבוננים בעולם הפוך.

נוכל להדליק נר לבן שמטהר את המרחב, לדמיין סביבנו מעגל, להניח את קלף התלוי במרכזו או את האות ל' עצמה, כתובה יפה על נייר - אם אין קלף. אפשר אפילו להתבונן בקלף על מסך הפלאפון. לאחר שהתקרקענו ונשמנו כמה נשימות עמוקות, נדמיין את האנרגיה של האות ניצבת במרחב שלנו ונבדוק כיצד אנחנו מרגישים ומה עולה בנו.

נוכל לצייר על נייר קלף את האות ל' ולשים את הציור או את קלף התלוי מתחת לכרית לפני השינה. כשנתעורר, נכתוב על דף כתיבה אינטואיטיבית לצד הקלף או הציור. נכתוב מה היינו רוצים לבקש מהאות ל' או מהאנרגיה של הקלף.

מזדהים? מסכימים? ספרו לנו בתגובה מה שמכם ומה הרגשתם.

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

יש לכם את האות א' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ב' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ג' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האותיות ד' או ה' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות ו' או ז' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות ח' או ט' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות י' או כ' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות ש' או ת' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully