וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם את האות מ' בשם? לא להיבהל: יש בכם קצת מקלף המוות

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 10:15

אם יש בשמכם את האות מ', כנראה שיש בכם קצת מקלף המוות, אבל בניגוד למה שנהוג לחשוב עליו - הוא דווקא מצביע על קלילות, מודעות עצמית ויכולת "לטאטא" את הצרות החוצה. הנה ההסבר המלא

האות מ'. ShutterStock
הגענו אל האות מ', מהמפתיעות שבקלפי הטארוט/ShutterStock

גם הפעם לא נתאר רק את האישיות והעוצמות של בעלי האות מ' - אלא נספר לכולכם ולא משנה מה שמכם, איך אפשר לעבוד עם האותיות ולהתחזק איתם אנרגטית - יחד עם קלפי הטארוט כמובן. הקשר בין הקלפים לאותיות השם יגלה לכם איכויות, שיעורים ומשאבים פנימיים שיש בכם. גם אם האות היא לא חלק מהשם שלכם, אפשר להשתמש בה למדיטציה, ללמידה והעצמה אישית - כדי להכניס איכויות אלה אל חייכם!

יש לכם את האות מ' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות מ'? כנראה שיש בכם קצת מקלף המוות (וזה אחלה קלף! לא להיבהל).

קלף המוות, אולי בניגוד למצופה, מראה שיש בכם קלילות מדהימה. אתם יודעים מה חשוב בחיים - ומה ממש לא - ואתם בהחלט יודעים לצחוק על מצבים ו"לטאטא" את הצרות החוצה. קלף המוות מעיד על אדם עם מודעות יוצאת דופן, שלא מבזבז זמן על עניינים שוליים, דווקא כי הוא מבין עד כמה חשובים ומשמעותיים החיים - ושואף להעניק משמעות לכל רגע.

אחד השיעורים שלכם בחיים הוא להסכים לנקות את השטח, להיפטר מדברים שרק מכבידים על המערכת וללמוד איך לשחרר, בין עם באופן עמוק ויסודי או פשוט בהחלטה לעשות "סוויץ'" בראש. אם יש לכם נטייה להיזכר בכל מיני עוולות קטנות שעשו לכם בכיתה ב', אולי זה הזמן ללמוד לשחרר אותן ולחזור לכאן ולעכשיו. מובן שבעניינים רגשיים עמוקים יותר - קלף המוות יכול לעזור בתהליכי עיבוד ושחרור, כדי להחזיר את הקלילות אל החיים לאחר התהליך ולפנות את השטח.

קלף המוות. מירי בת שדה, מערכת וואלה!
קלף המוות - לא מה שאתם חושבים שהוא/מערכת וואלה!, מירי בת שדה

מיקום האות מ' בשם

האות מ' מקושרת למושג המקום. היא בנויה כמגן, כבית, והיא מזכירה לנו למצוא מקום חמים ומגן בתוך עצמנו - ומקלט, לא משנה היכן אנחנו נמצאים ומה מתרחש סביבנו. ה-מ' היא אמהית ומחבקת והיא גם מקרקעת אותנו ב"כאן ועכשיו". שימו לב שלפעלים רבים בעברית - יש תחילית מ' בהווה.

אם האות מ' בתחילת השם, משהו בחיוניות ובקלילות שבכם תופס מיד את העין וסביר להניח שמבחינה חברתית קל להתחבר אליכם.

אם האות מ' באמצע השם, נראה שתמיד יש מקום חמים בתוככם שמאפשר לכם לנוע עם שינויי החיים. אולי זו תכונה שאתם פחות מבחינים בה, אבל ברגע האמת תדעו למצוא פתרון לבעיה העומדת מולכם.

אם האות מ' היא בסוף השם, נראה שהכי חשוב לכם בסופו של דבר למצוא בית ומקום חם לנוח בו מתהפוכות היומיום. עקרון השקט שלאחר הסערה קיים בכם גם מבחינה חברתית ואתם יודעים לתת נחמה ועזרה לאלו סביבכם שצריכים עזרה והכוונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מירי מסיקה באולפן וואלה 11.1.2022. ראובן קסטרו
למירי מסיקה יש קלילות מפתיעה - והיא הוכיחה את זה לא מעט/ראובן קסטרו

איך להתחזק עם האות מ'?

אפשר לעשות מדיטציה עם קלף המוות ולדמיין איך הקלף נוטל מאיתנו את צרותינו. אם אנחנו חובבי אסתטיקה של גולגלות, נוכל לצייר "גולגולת סוכר" מקסיקנית למשל (אפשר לגגל כדי למצוא דוגמאות), לצייר עליה פרחים ולכתוב עליה את כל הדברים שאנחנו מבקשים שהיא תיקח מאיתנו. אפשר גם לעשות רשימה כזו, ללכת לים ולהקריא את כל הדברים שאנחנו משחררים אל הים בזה אחר זה ואחר כך לקבור את הפתק.

לאחר מכן אפשר להתמקד באות מ' ולהרגיש כיצד היא מעניקה לנו בית בתוך עצמנו לנוח בו. אפשר לצייר אותה ובתוכה לרשום את כל הדברים שלהם אנחנו רוצים להעניק בית חדש ומקום בתוכנו - רגשות, חוויות חדשות, תיקונים ועוד. כמובן שאפשר לחקור רעיונות נוספים לבד.

מזדהים? מסכימים? ספרו לנו בתגובה מה שמכם ומה הרגשתם.

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.


יש לכם את האות א' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ב' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ג' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האותיות ד' או ה' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות ו' או ז' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות ח' או ט' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות י' או כ' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האות ל' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האותיות ש' או ת' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully