וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם את האות ע' בשם? זו הסיבה שאתם טיפוסים שאפתניים

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 11:52

אם יש לכם את האות ע' בשם, כנראה שיש בכם קצת מקלף המגדל. הקלף מעיד על שאפתנות, על ראיית העתיד, לא רק במובן המיסטי של המילה אלא מתוך בניית חזון, ויכולת ליצור תשתית חזקה עבור האימפריה שאנו רוצים ליצור. הנה כל הפרטים

אותיות. ShutterStock
האות ע' בשם מעידה על שאפתנות/ShutterStock

גם היום לא נתאר רק את האישיות והעוצמות של בעלי האות ע' אלא נספר לכולכם - ולא משנה מה שמכם - איך אפשר לעבוד עם האותיות ולהתחזק איתם אנרגטית, יחד עם קלפי הטארוט כמובן. הקשר בין הקלפים לאותיות השם יגלה לכם איכויות, שיעורים ומשאבים פנימיים שיש בכם והפעם נציע לכם לעשות את טקס ה-scrying המרתק והמיסטי.

גם אם האות היא לא חלק מהשם שלכם, אפשר להשתמש בה למדיטציה, ללמידה והעצמה אישית - כדי להכניס איכויות אלה אל חייכם!

יש לכם את האות ע' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות ע'? כנראה שיש בכם קצת מקלף המגדל וגם בלי קשר לשם הפרטי - כולנו יכולים להשתמש באות ע' כדי להתחזק אנרגטית!

קלף המגדל מעיד על שאפתנות, על ראיית העתיד, לא רק במובן המיסטי של המילה אלא מתוך בניית חזון - ויכולת ליצור תשתית חזקה עבור האימפריה שאנו רוצים ליצור: האישית והכלכלית. המגדל מראה גם שיש לנו גם יכולת להתמודד נכון עם משברים, להפוך אותם להזדמנויות ולחזור אל המשחק חזקים פי 2!

עם זאת למגדל שיעור חשוב שאסור להתעלם ממנו והוא לא לרוץ קדימה. עלינו לעשות צעדים זהירים ומחושבים - ולא למהר מדי כשמדובר בהחלטות חשובות. לא לשכוח להתבונן על כל הפרטים ולבדוק הכול לעומק. בדיוק בגלל זה מקושר המגדל אל האות ע' שהיא גם סוג של עין פיזית.

קלף המגדל. מירי בת שדה, אתר רשמי
קלף המגדל/אתר רשמי, מירי בת שדה

חשיבות מיקום האות ע' בשם

מבנה האות ע' בכתב מזכירה מעט עין אנושית או ראש קטן ולו מחושים - אנטנות שקולטות את כל הנסתר מהעין, ואת כל הפרטים הקטנים. המגדל מתרה בנו להיזהר, לשקול צעדים, לראות את כל התמונה, לקרוא את האותיות הקטנות ולא ללכת שולל אחרי חלומות גדולים והבטחות ריקות - לבנות נכון כל פרויקט בחיינו בין אם מדובר בזוגיות או בקריירה.

אם האות ע' בתחילת השם, העוצמה שבכם ניכרת מיד עם המפגש הראשון, לכן מבחינה חברתית יהיו כאלו שמיד ירצו את חברתכם, אבל גם יהיו שיפחדו מהכוח שלכם.

האות ע' במרכז השם מראה על צורך להתבונן היטב בכל המתרחש לפני שנוקטים פעולה. מבחינה חברתית זה מראה על נטייה לרוץ מהר מידי ולעזור. זו תכונה נפלאה - אבל היא יכולה לשחוק אתכם.

האות ע' בסוף השם מראה על יכולת ליפול אך גם להתרומם חזרה, חכמים ומגובשים יותר. מבחינה חברתית הניסיון שלכם שווה זהב ולכן חברים רוצים לשמוע את עצתכם.

איך להתחזק עם האות ע'?
האות ע' יכולה לעזור לנו "לראות טוב יותר" בכל מיני רמות ומובנים. נוכל לצייר את האות ע' על נייר, ולמתקדמים - אפשר לצייר אותה בטוש לבן על רקע שחור לתוספת תחושה מיסטית. ננשום עמוק, נתבונן בה וננסה לראות מה "עולה" מתוך האות המצוירת. השיטה הזו נקראת באנגלית scrying. עושים אותה לרוב על משטח שחור ריק, בבכדור בדולח או במים. העיקרון הוא - להתבונן במשטח ריק מהפרעה, נקי ולנסות לראות איזו דמות, מילה, סיטוציה או סימבול עולה מתוך השטח הריק. מה הדמיון שלנו מייצר לאחר בהייה מדיטטיבית במשטח. לאחר מכן נכתוב את החוויה שלנו. מה ראינו, איך זה גרם לנו להרגיש? אילו מטאפורות עלו? ועוד. מזדהים? מסכימים? ספרו לנו בתגובות מה שמכם ומה הרגשתם.

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully