וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם את האות ס' בשם? יש בכם קצת מקלף השטן

אל תיבהלו: אם בשמכם מופיע האות ס' - יש בכם קצת מקלף השטן שעל אף שמו מבשר הרעות הוא דווקא מפתיע לטובה. זו ההשפעה של האות ס' בשם שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
השפעת האותיות בשמנו/ShutterStock

היום לא נתאר רק את האישיות והעוצמות של בעלי האות ס' אלא נספר לכולכם - ולא משנה מה שמכם - איך אפשר לעבוד עם האות ולהתחזק איתה אנרגטית. הקשר בין הקלפים לאותיות השם יגלה לכם איכויות, שיעורים ומשאבים פנימיים שיש בכם. גם אם האות היא לא חלק מהשם שלכם, אפשר להשתמש בה למדיטציה, ללמידה והעצמה אישית - כדי להכניס איכויות אלה אל חייכם.

יש לכם את האות ס' בשם? מכירים מישהו שבשמו מופיעה האות ס'? כנראה שיש בכם קצת מקלף השטן - וזה אחלה קלף. קלף השטן מראה שיש לכם יכולת מדהימה להתקרקע, להתחבר למיניות שלכם, לחוש אנרגיות סביבכם ולהתאים לסביבה כמו זיקית. יש לכם ערמומיות בריאה ויכולת מגנטית אדירה. אתם מבינים בדיוק מה אנשים צריכים לשמוע ויודעים להניע אותם לפעולה. יש לכם קסם אישי אדיר ויכולת לחשוב מחוץ לקופסא.

אולם, אחד השיעורים שלכם בחיים הוא לא לתת לכוחות הכשל להוריד אתכם למטה. עליכם לזכור לשמור על הגבולות שלכם, להיעזר באחרים בעת הצורך ולא להתנהל בתוך מעגל סגור - בעיקר כשמדובר בחשיבה שלילית. לא פעם כשאנחנו נשארים לבד עם מחשבות מעגליות וטורדניות, אנחנו מעניקים להם הרבה כוח. את האפקט הזה עלינו לדעת לנטרל, בעיקר באמצעות פתיחות, שיחה ואם יש צורך גם טיפול מתאים.

השטן גם מזכיר לנו לשמור על גבולות נכונים ולא להתמכר לפיתויים, אבל בל נשכח שהתמכרות לא חייבת להיות רק לטיפה המרה אלא גם למערכות יחסים, למדיה חברתית ואולי אפילו לקפה. אז לא צריך להיבהל חלילה, רק לשים לב למקומות שבהם אנחנו יוצאים מאיזון, מכניסים אנשים לא נכונים או מחשבות שגויות לחיינו.

טארוט קלף השטן devil. וואלה, מערכת וואלה!
קלף השטן/מערכת וואלה!, וואלה

חשיבות מיקום האות ס' בשם

האות ס' סגורה ומעגלית. מצד אחד היא משמרת, תומכת ומגינה ומצד שני היא עלולה ליצור מרחב סגור מדי, בלתי מאוורר, שאינו פתוח לשינוי נחוץ ולגורמים חדשים. לא פעם אנחנו "מתמכרים" גם להרגלים לא נכונים וברגע שנשחרר את המעגליות ונכניס התחדשות מבורכת למערכת נוכל להשתמש באנרגיה של ה-ס' לשמירה, להגנה ולחוזק מושלם. לפיכך עלינו "להשתמש" במעגליות ובעוצמה של האות ס' לצרכים חיוביים.

אם האות ס' בתחילת השם, המגנטיות שלכם ניכרת מיד כשפוגשים בכם. במרכז השם היא מעדיה על כישורים יוצאי דופן הנסתרים מן העין - ובסוף השם היא מעידה על יכולת "ללכוד" מטרות ולסיים סיטואציות באופן אינדיבידואלי וטוטאלי ולהגיד את המילה האחרונה.

איך להתחזק עם האות ס'?
אנחנו יכולים לכתוב את האות ס' בדפוס או בכתב ולכתוב בתוכה את כל הדברים שאנחנו רוצים לחזק, לקרקע ולעגן, כל הדברים שעליהם אנחנו רוצים לשמור בתוך המעגל שלנו. אנחנו יכולים גם להתחבר קצת אל המקום בתוכנו שהוא פתייני, עוצמתי או "לא נחמד". כולנו צריכים לאמץ אל ליבנו גם את הצד שבנו שמשמר עוצמה, חוסר התנצלות ודאגה לעצמנו - לצד שאר החלקים ה"נחמדים" יותר בתוכנו. ככה נשמר האיזון הבריא. אפשר לעשות מדיטציה קולית ובה לחזור על הצליל ס' המזכיר נחש. ננסה להתחבר לחלק החייתי הפתייני שבנו. אולי נדמיין מה הוא יגיד, או נוציא מתוכנו את כל התסכול בקול, בצעקה או בדיבור פשוט של כל מה ש"יושב" לנו במערכת.

נחזור על כך כמה פעמים ואז נכתוב מה עלה בנו? אילו רעיונות, תחושות ומחשבות. אפשר ממש לדמיין את הנחש הפנימי (החיובי והמרפא) שבנו לוכד כל מחשבה מיותרת ומסלק אותה מהשטח. כמובן שיש פתח להרבה רעיונות נוספים. מזדהים? מסכימים? ספרו לנו בתגובות.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.


יש לכם את האות א' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ב' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות ג' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האותיות ד' או ה' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות ו' או ז' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות ח' או ט' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האותיות י' או כ' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>
יש לכם את האות ל' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות מ' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האות נ' בשם? זה מה שהיא אומרת עליכם >>
יש לכם את האותיות ש' או ת' בשם? זה מה שהן אומרות עליכם >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully