וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיישל יום האהבה: אלה המזלות שהכי מתאימים לכם

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 13:06

רגע לפני שאתם קובעים דייט להערב, אולי כדאי לברר מה המזל שלו/ה - ולבדוק התאמה זוגית לזה שלכם. הנה רשימת המזלות המלאה, אלו שמתאימים להם - ואלו שפחות

אהבה והורוסקופ. ShutterStock
התאמה זוגית בין מזלות/ShutterStock

יש לכם כבר תכניות לדייט לערב יום האהבה? מתלבטים האם לקחת את הקשר הטרי שלכם לכיוון רציני יותר? האסטרולוג יאיר טריבלסקי בדק לאילו מזלות יש התאמה חזקה ולאילו פחות. אם אתם מאלה שלא בטוחים עדיין שזה האדם הנכון בשבילכם - אולי ההתאמה האסטרולוגית הזו תסייע לכם לגבש מסקנה.

מזל טלה

עם טלה: משחקי כוח לא קטנים עשויים לקרות בקשר הזה והשאלה הנשאלת היא רק מי ימצמץ ראשון. אם יצליחו להתבגר ולהבין שרק מחוייבות ולא אגו יחזוק אותם ביחד- צפוי קשר חם, עם הרבה אהבה ריבים ו... אמפטיה, אחרי שמשלימים.

עם שור: אמנם יש משיכה בין שני מזלות שכנים, אבל הטלה רוצה הכל כאן - ועכשיו, ולא מסתדר עם האיטיות המרגיזה של השור. אם השור לא יתחיל לזוז, והטלה לא יגלה סבלנות מינימלית - הכל יסתיים לפני שהתחיל.

עם תאומים: דייט כזה יכול להיות דבר נפלא, עם הרבה חום, סקרנות וצורך לעשות חיים ולדבר על הכל. חמוד, נעים וכיפי, הן לזוגיות והן לידידות.

עם סרטן: יש כימיה בין השניים אבל הרגישות הגבוהה של שניהם עלולה לנטרל הכל. הרבה סערות, הרבה דרמות ובקיצור - רגשי מדי: אולי משום כך זה גם נגמר מהר.

עם אריה: הרבה התלהבות, הרבה אקשן, הרבה מגע פיזי, והרבה הרבה אש. הבעייה היא שכל אחד מהשנים האלה רוצה לעמוד במרכז, ושהשני יתחשב בו. התעקשות על פרינציפים, עמדות כוח, ורצון משותף לאותו הדבר. האמת? מתאים יותר לידידות.

עם בתולה: בין השנים האלה אין כימיה מיוחדת : הטלה הוא מזל נמרץ, צעיר, עם ראש בריא, והרבה מאוד אנרגיה. הבתולה הוא מזל שעוסק בפרטים, בהרבה ביקורת ולא ממש מת על עודף האנרגיה השובבה והפזיזה של הטלה.

עם מאזניים: שני הפכים שיכולים בהחלט להשלים, אבל גם להיות האויבים הכי גדולים. אם יצליח הטלה להבין למה למאזניים לוקח הרבה זמן, והמאזניים יומרץ קלות ובאופן עקבי - יצמח קשר נפלא.

עם עקרב: שני המזלות האלה מתקשים לעכל זה את זה. הרבה דברים הטלה לא אוהב כאן, כולל העוקצנות העקרבית והפוקר פייס שלו. משום כך - הקשר לא יהיה קל.

עם קשת: כאן מוצא סוף סוף הטלה ילד שדומה לו. גם הטלה וגם הקשת ספונטניים מאוד, שניהם מאוד אימפולסיביים וחסרי טקט כמעט באותה מידה, ושניהם יורים ישר מהשרוול בלי לחשוב פעמיים. ישנה רק בעיה אחת : שניהם שונאים להתווכח, כי הם תמיד צודקים. אולי בגלל זה הקשר מתאים יותר לידידות מאשר לזוגיות.

עם גדי: יש כימיה חזקה מאוד בין השנים האלה, אבל גם שוני גדול מאוד, שלא תמיד קל - אם בכלל - לגשר עליו. קשה לגשר על הפערים, אבל גמישות גדיית בצד התייצבות טלאית - יניבו קשר חזק.

עם דלי: יש זרימה הרמונית נעימה בין שניהם, אולם הדלי החברתי והידידותי זקוק לספייס וקצת מתקשה בזוגיות צמודה מדי ובקשר של אחד מול אחד, כשהטלה מאוד זקוק לקרבה הזו, פיזית ורגשית.

עם דגים: יש דברים שהטלה לא מבין בו - ולדגים הביישן שאוהב לחיות עם עצמו באווירה מסתורית, לא מתחשק להסביר. מצד שני, הקסם הדגי מדליק את הטלה, והביטחון הטלאי מקסים את הדגיג, אך אם לא ייפתחו בכנות זה לזו - הקשר יגווע.

להתאמה המלאה של מזל טלה עם שאר המזלות לחצו כאן >>

מזל טלה. ShutterStock
התאמה זוגית למזל טלה/ShutterStock

מזל שור

עם שור: שתי רגלים על הקרקע וראש בעננים - זה התיאור השוורי המתבקש, ובמקרה הזה -כדאי להכפיל אותו בשניים. השניים מאוד רומנטיים, אוהבים אוכל טוב ושינה טובה, ובעצם - אין שום סיבה שהקשר לא יצליח בגדול, למרות שהחיזור יהיה איטי מאוד.

עם תאומים: השור האיטי והיציב מקנא בקלילות הבלתי נסבלת של התאומים. בגדול, דווקא כאן יכול לצמוח קשר טוב, אם התאומים רק יאט קצת ויסכים להשקיע.

עם סרטן: אחד הצירופים הטובים. יחד הם יכולים לבנות בית יציב ופרקטי, לרהט אותו ברהיטים כבדים בגוון העץ, לגדל שם ילדים בריאים, ולהשמין מנחת מול הטלוויזיה בתכניות העוסקות בבית ובמשפחה

עם אריה: כימיה חזקה מאוד יש בין שני המזלות האלה, זו האמת, אבל הרמוניה ושקט - קצת קשה יותר למצוא שם. מה וכמה מלחמות גרילה יכולות להתנהל בין שני הפרינציפיונרים האלה, אבל שלא תטעו : יש גם הרבה אהבה מתחת לפני השטח.

עם בתולה: השניים מאוד יציבים, מאוד זקוקים לביטחון פרקטי. לשניים האלה עלול להיות קצת משעמם ביחד. בגדול - לא רע, אבל אולי מתאים יותר לידידות.

עם מאזניים: בגדול, יש משהו קצת מרוחק בין השניים, כי המאזניים קצת פחות נגיש והשור - יותר מרגיש. קצת מתוח הקשר, אבל יכול לעבוד.

עם עקרב: לכאורה, זה הצירוף הטוב ביותר עבור השניים. גם השור וגם העקרב שייכים למשפחת המזלות המשתנים, וככאלה הם שקועים מאוד בהרגלים שקשה להם לשנות. יהיו קשיים בדרך אך בהחלט יכול להצליח.

עם קשת: על פניו, בין השניים האלה אין הרבה מאוד מהמשותף. למרות שהחיבוק יהיה חם ובמיטה הקשר יהיה מצוין, מחוץ לה - הוא עשוי להיות קשה במיוחד. לא קל, ולא מומלץ.

עם גדי: יש הרבה מן המשותף לשני אלה, שאוהבים שהכל קורה בקצב שלהם - לאט. הם בהחלט יכולים להסתדר מצוין, לבנות משק בית למופת, ולהפוך את החיים למשהו קבוע ויציב. הבעיה רק שמשהו כימי וחזק חסר כאן.

עם דלי: כימיה חזקה יש כאן, ללא ספק: הבעיה שחוץ מכימיה, צריך גם מכנה משותף כדי לחיות איתו ולשניים האלה חסר הרבה מאוד מהמצרך הזה.

עם דגים: הדגיג בהחלט מקסים את השור שזקוק לגירויים יצירתיים, בעוד השור מציע לו ארוחה חמה, שיחות מקסימות מול הטלוויזיה וחיבוק חם. למרות השוני באנרגיה, ואולי בגללו, השניים יכולים בהחלט למצוא כאן מכנים משותפים.

עם טלה: ראו במזל טלה למעלה.

להתאמה המלאה של מזל שור עם שאר המזלות לחצו כאן >>

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מזל שור. ShutterStock
התאמה זוגית למזל שור/ShutterStock

מזל תאומים

עם תאומים: הקשר יהיה מקסים, שכלתני ואינטליגנטי, אבל לא יציב במיוחד - אלא אם אחד מהשניים ישקיע בשורשים ובבסיס הקשר.

עם סרטן: יש שוני בסיסי גדול בין שני המזלות האלה ולמרות שעקרונית יש משיכה בין שני מזלות שכנים, הפער עשוי להיות גדול מדי. לא ממש מומלץ.

עם אריה: השילוב הזה יכול להיות מוצלח למדי. התאומים זקוק להרבה מילים ואנשים, וגם האריה - מעניין - זקוק לאותו הדבר אבל בסדר הפוך. אם השניים ידעו לצאת קצת מעצמם ולתמוך איש ברעהו - הקשר יהיה מצוין.

עם בתולה: התאומים זקוק להרבה חופש אישי, והבתולה - למישהו שיבין את כל הפרטים הקטנים שמציקים לו. קשה מאוד להיות עם התאומים שלא ממש עושה חשבון. קשר לא קל, אבל אפשרי עם הרבה עזרה מידידים.

עם מאזניים: יש משהו קריר בגישה שלהם כלפי זוגיות אינטנסיבית וכלפי אינטימיות בכלל, והם לא ממש מצטיינים בקרבה לאורך זמן - אלא אם יעבדו על הנושא.

עם עקרב: יש שוני מאוד גדול בין השניים האלה, שלא קל - אם בכלל - לגשר עליו. ש קסם מסויים בקשר, אך הוא נגמר כשהעקרב מתרגז. לא מומלץ.

עם קשת: התאומים כבן מזל אויר טיפוסי, עלול להיות קריר ושכלתני יותר בקשר, בניגוד לקשת הזקוק להרבה חום פיזי ורגשי. אם התאומים לא יצליח לצאת מהמלים של עצמו, הקשר יתקרר. אם כן - יצמח כאן קשר נהדר.

עם גדי: בין יסוד אויר ליסוד האדמה אין משהו כימי חזק במיוחד, שכן השניים שונים באופי הפעולה ובתחושה הביקורתיות הגדיית עוצרת את התאומים הרפרפן, אלא עם הגדי יפתח קצת, יוריד את מפלס הביקורת וילמד לחייך - והתאומים ירצין במקצת. לא קל.

עם דלי: השניים עובדים הרבה מאוד עם השכל ולאו דווקא עם הרגש, זקוקים לים של מלים אינטליגנטיות, אוהבים מאוד חברה ולעיתים קרובות מוצאים את עצמם מוקפים באנשים. אולם הדלי הוא מזל הרבה יותר קולקטיבי, זקוק לחבורות יותר מאשר לאדם אחד, ואינטימיות קצת מפחידה אותו.

עם דגים: ישנה כימיה לא מעטה בין השניים האלה, אבל יש גם שוני בסיסי בצורת הפעולה של יסוד האוויר מול יסוד המים. הכימיה עובדת, ואם הדגים יתאזן יותר והתאומים יהיה יצירתי יותר - יצמח כאן קשר מצויין.

עם טלה: ראו במזל טלה למעלה.

עם שור: ראו במזל שור למעלה.

להתאמה המלאה של מזל תאומים עם שאר המזלות לחצו כאן >>

מזל תאומים. ShutterStock
התאמה זוגית למזל תאומים/ShutterStock

מזל סרטן

עם סרטן: שני אנשים מופנמים הזקוקים מאוד לבטחון רגשי ולהרגשה שאוהבים אותם. אם יצליחו לא ללחוץ זה על יבלותיה של זו, יצמח כאן קשר מאוזן, רגשי ויפה.

עם אריה: שני המזלות האלה כל כך שונים, עד שנראה ממש בלתי אפשרי שקשר כזה יצליח. אולם מזלות שכנים אכן נמשכים, וכשיש משיכה - צריך משהו להשתנות, כדי שהקשר יתאפשר. שווה לנסות.

עם בתולה: כמו בהרבה שילובים של מים ואדמה, גם השילוב הזה יכול להצליח למדי. הסרטן הוא מאוד ביישן, אבל ליד הבתולה הוא מרגיש בהחלט שווה, כי היא משקיעה בערך כמוהו. קשר נעים ויפה יכול לצמוח כאן בלי להרגיש, והשנים יכולים בשקט לבנות להם קן נעים וחמים.

עם מאזניים: יש כימיה חזקה בין השנים האלה, אבל הם שונים למדי, אם כי השוני הזה יכול לעיתים גם להשלים, לא רק להפריע. הסרטן אוהב חום ואינטימיות והמאזניים קצת קריר עבורו. אם המאזנים לא יראה קרבה אמיתית, הקשר ייגמר די מהר.

עם עקרב: הנה מזל אחד שדומה לסרטן בהרבה תחומים, וגם מאוד מתאים לו מהרבה בחינות. שניהם זקוקים מאוד לבטחון ואם הקשר יהיה אמין - הוא יחזיק מעמד הרבה שנים.

עם קשת: בין השנים הזה אין הרבה מאוד מהמשותף, ונראה שאפילו להיפך. בגדול - קשר שהוא באמת לא קל, ואולי למרות המשיכה עדיף לוותר.

עם גדי: הפכים שיכולים בשלב מסויים גם להיות משלימים. הגדי אמנם נראה הרבה יותר ממוקד וקשוח מהסרטן הרגשי, אבל שלא תטעו - מתחת למסיכה המחוספסת והקשוחה הוא רך בדיוק כמוהו. אם ימצאו את שביל הזהב - יצמח כאן קשר מצויין.

עם דלי: הסרטן הוא אחד המזלות הביישניים על פני גלגל המזלות, ואילו הדלי הוא אחד מאלה שתמיד יראה לך מה הוא חושב, מה הוא מרגיש, וגם יסביר למה. השניים פשוט שונים מדי ואולי הקשר יתאים יותר לידידות

עם דגים: הסרטן זקוק לבית והדגים חסר שורשים. ואולי משום כך הוא זקוק לסרטן ביתי צמוד, שיכין לו אוכל, יפנק אותו ובעיקר -יתן לו אהבה והרבה. עשוי לעבוד.

עם טלה: ראו במזל טלה למעלה.

עם שור: ראו במזל שור למעלה.

עם תאומים: ראו במזל תאומים למעלה.

להתאמה המלאה של מזל סרטן עם שאר המזלות לחצו כאן >>

מזל סרטן. ShutterStock
התאמה עם מזל סרטן/ShutterStock

מזל אריה

עם אריה: ההיכרות הראשונית עשויה להיות עם הרבה פוזה, אבל אם בהמשך הלביאה תגלה רכות, והאריה יסכים בשתיקה שיגרדו לו את הרעמה בלילה - יצמח כאן קשר מצויין.

עם בתולה: אם הבתולה תותר מעט על הביקורת, והאריה על הפוזה - קשר טוב אכן יתכן, אבל זה יקח זמן והמון עבודה.

עם מאזניים: זה אחד הצירופים הטובים למזל אריה, שמאוד זקוק לבן או בת זוג אינטליגנטיים, שיכולים להפרות אותו בשיחה טובה. קשר שבהחלט שווה השקעה ויכול להחזיק מעמד שנים רבות.

עם עקרב: יש כימיה חזקה בין השניים האלה, אבל הכימיה הזו פועלת לפעמים בצורה קצת אגרסיבית מדי. מכיוון ששני המזלות האלה הם שתלטנים לא קטנים, הרי שאם לא ידעו לותר האחד לשני בזמן - הקשר יחזיק מעמד זמן קצר בלבד.

עם קשת: על פניו, ובהרבה פרמטרים, הקשת בהחלט מתאים למזל אריה. מרות ששניהם יצריים ויצירתיים, הרי שלאורך זמן - חסרה כאן מעט כימיה, והקשר יתאים יותר לידידות.

עם גדי: לכאורה, זהו באמת קשר לא קל. השנים נחשבים לשני מזלות קשוחים ושתלטנים, ולמעשה פשוט קשה להם להשתנות ולשנות את הכללים. לא מומלץ.

עם דלי: הפכים משלימים. אם הדלי יתחמם קצת יותר, והאריה יסכים להכניס מישהו אחר ללבו - צפוי קשר מצויין ולשנים ארוכות.

עם דגים: השוני בין השניים האלה לא קטן.ב אורח ממש מפתיע, יש כימיה מעניינת וטובה בין השניים, ובדרך כלל האריה פורש חסות על הדגים הביישן, תומך בו, ומפתח קשר מצוין, לא יציב אמנם - אבל בהחלט עדין ונוגע ללב.

עם טלה: ראו במזל טלה למעלה.

עם שור: ראו במזל שור למעלה.

עם תאומים: ראו במזל תאומים למעלה.

עם סרטן: ראו במזל סרטן למעלה.

להתאמה המלאה של מזל אריה עם שאר המזלות לחצו כאן >>

מזל אריה. ShutterStock
התאמה עם בני מזל אריה/ShutterStock

מזל בתולה

עם בתולה: מה אפשר לומר על שני אנשים כל כך זהירים ורגישים לפרטים ומאוד ביקורתים לגבי עצמם, שמנסים ליצור קשר עם מישהו כל כך דומה? יש מקרים שזה אפשרי, אבל במקרה הזה קצת קשה לראות את המראה שלך ממול. לא ממש מומלץ.

עם מאזניים: שני מזלות שכנים שבהחלט נמשכים, ויש בין השנים האלה גם מן משיכה מוזרה, שקצת קשה להסביר. אם הבתולה יכולה להפסיק לבקר, והמאזניים להכיל - קשר שעשוי להיות סביר.

עם עקרב: אחד הצירופים הטובים שיש בגלגל המזלות. קשר טוב ויציב, אחרי מסע בירורים קצר.

עם קשת: יש כימיה חזקה מאוד בין השנים האלה, אבל פעמים רבות הם מגלים לדאבון לבם שכימיה לחוד - והחיים לחוד. אם הבתולה תוותר על הביקורת והקשת יתמתן - יש על מה לדבר.

עם גדי: הקשר אכן עובד, אבל משהו כימי בכל זאת חסר שם, לאורך זמן. מתאים יותר לידידות - ואפילו לידידות תומכת.

עם דלי: הדלי הוא מזל מוחצן למדי והביקורתיות הפנימית של הבתולה מתקשה עם זה, בעיקר כשכביסה מלוכלכת מכבסים רק בבית, כמו שהיא אומרת. לא קל, ובגדול - לא יחזיק מעמד יותר מזמן קצר.

עם דגים: השנhים נמצאים זה מול זו בגלגל המזלות - וכמו תמיד הם יכולים להוות הפכים משלימים זה כלפי זו. לבתולה יש תכונה דידקטית לעיתים ללמד ולחנך את הפרטנרים שלה, והדגים הוא הילד הנבוך שיש לו הרבה מה ללמוד.

עם טלה: ראו במזל טלה למעלה.

עם שור: ראו במזל שור למעלה.

עם תאומים: ראו במזל תאומים למעלה.

עם סרטן: ראו במזל סרטן למעלה.

עם אריה: ראו במזל אריה למעלה.

להתאמה המלאה של מזל בתולה עם שאר המזלות לחצו כאן >>

מזל בתולה. ShutterStock
התאמה עם מזל בתולה/ShutterStock

מזל מאזניים

עם מאזניים: המאזניים, אותו מתלבט קלאסי, הפילוסוף הרציני הזה שחושב רוב הזמן על מהות החיים, פוגש פילוסוף אחר, שאוהב להתלבט - ולפעמים גם להסתלבט. בגדול - הקשר בהחלט יכול להצליח, אם לפחות אחד מהשניים יהיה מספיק אסרטיבי לנסות.

עם עקרב: יש אכן כימיה חזקה בין המזלות השכנים האלה, אבל הקשר הזה עלול להיות מתסכל מאוד, בעיקר את העקרב שדורש כל כך הרבה נוכחות וקרבה ולא מצליח להגיע ממש פנימה אל המאזנים, ששומר על עצמו בצורה מדהימה.

עם קשת: צירוף טוב שיכול להבטיח לשניים הרבה אקשן. קשר לא רע, פיזית ונפשית, עד שהקשת מתחיל להשתעמם, ואז כמו שכולם יודעים - מתחיל האקשן רק לכוון ההפוך מהרגיל.

עם גדי: יש כימיה חזקה ולא תמיד מוסברת בין המזלות האלה - והקשר שנוצר ביניהם יכול להיות חזק מהרגיל. קשר מצויין שיכול להחזיק מעמד שנים רבות.

עם דלי: עם מישהו כזה ממש כיף להיות ידיד וחבר, אבל איכשהו הוא עלול להיות קצת מרוחק מדי, כי הספייס שהוא זקוק לו קצת יותר גדול מאשר המאזנאי הממוצע דורש. בגדול - קשר כיפי, שמתאים יותר לידידות.

עם דגים: ביחד איכשהו הם משפיעים לא תמיד לטובה האחד על השני וגלי דיכי קליל נמצאים באוויר לא מעט ומאיימים מדי פעם להביא דרמות מיותרות. מתאים יותר לידידות.

ההתאמות עם יתר המזלות מופיעות במזלות למעלה.

להתאמה המלאה של מזל מאזניים עם שאר המזלות לחצו כאן >>

מזל מאזניים. ShutterStock
התאמה עם מזל מאזניים/ShutterStock

מזל עקרב

עם עקרב: בגדול זה לא אמור לקרות : השנים מודעים מאוד זה לצרכי הבטחון של זה, למרות שהעקרב קיצוני בדרך כלל. אמון היא מלת המפתח : אם יש אמון בין השנים, הקשר יהיה נפלא. אם אין אמון - חבל אפילו להתחיל.

עם קשת: יש משיכה בין השנים האלה, כיון שמזלות שכנים אכן נמשכים זה לזה. אולם בגדול, מזלות מיסוד המים ויסוד האש מתקשים לבנות קשר זוגי הרמוני ופשוט. אם העקרב יפסיק להתבצר בפרינציפים והקשת יהיה מהסוג הרגוע - סביר בהחלט, בעיקר עם יהיה גם מינון של חופש אישי ברמה גבוהה.

עם גדי: זה אחד הצירופים הטובים שקיימים בגלגל המזלות, שכן השניים יכולים להיות דוגמא לשתוף פעולה מעניין בין שני מזלות שמאוד קשים עם עצמם. מומלץ בהחלט, ולחכות בסבלנות עד שמוצאים את הפתח, כי שווה לחכות.

עם דלי: העקרב לא מראה רגשות, אלא משאיר את הכל בבטן, והדלי - מוציא הכל החוצה, בלי חשבון. ולם למרות הכל יש כימיה חזקה בין שני המזלות האלה. שווה השקעה - אבל באומץ, ובעינים פקוחות, ואם לא הולך - לדעת מתי לוותר.

עם דגים: בגדול, זהו קשר מעניין, ואמור להיות זורם למדי. אם מדברים ונחשפים כבר בשלב הראשוני ויודעים בדיוק מי נגד מי ולמה - עשוי לצמוח כאן קשר מצויין.

ההתאמות עם יתר המזלות מופיעות במזלות למעלה.

להתאמה המלאה של מזל עקרב עם שאר המזלות לחצו כאן >>

מזל עקרב. ShutterStock
התאמה עם מזל עקרב/ShutterStock

מזל קשת

עם קשת: הצורך בבדיקת הגבולות עשוי להפריע לו לבנות קשר יציב, במיוחד כשהוא פוגש מישהו שדומה לו, ועושה בדיוק את אותו הדבר. אם יחזיקו מעמד - ייבנה כאן קשר מצויין.

עם גדי: יש משיכה בין מזלות שכנים, אולם המשיכה הזו עשויה להיות בעייה, כשהשניים שונים זה מזו באופן קיצוני. דיאלוג קשוח עשוי להתעורר בין השנים האלה, כשהקשת בודק את גבולות הקשת, והגדי - מנסה לחנך וללמד בדרך הקשה. אם אם יצליחו - המאבק על המסגרת יישאר. לא קל.

עם דלי: הקשר בין השניים האלה יכול להיות מצוין: כל אחד מהם מאמין בפתיחות ובחוסר גבולות מסויים. אולם מרוב גבולות פתוחים וידידות כלל עולמית ולא אישית, מסגרת הקשר הופכת להיות נזילה מאוד והקשר האינטימי הופך להיות לא יציב.

עם דגים: כימיה חזקה ישנה בין המזלות האלה, אולם כפי שכבר ראינו, לא על הכימיה לבדה יחיה הקשר. הקשת בודק כל הזמן גבולות, והדגים - זקוק להרבה מאוד בטחון רגשי כדי להפתח. אולם אם הקשת הוא לרג' אמיתי ומודע ואמפטי, ואם הדגים אמיץ ומוכן להתנסות - יצמח כאן קשר מצוין.

ההתאמות עם יתר המזלות מופיעות במזלות למעלה.

להתאמה המלאה של מזל קשת עם שאר המזלות לחצו כאן >>

מזל קשת. ShutterStock
התאמה עם מזל קשת/ShutterStock

מזל גדי

עם גדי: הגדי הוא מזל קשוח מאוד - וביישן מאוד. הוא לא תמיד מראה את התכונה הזו, ורבים חושבים שזו גאווה וסנוביות, אבל עמוק בפנים הגדי הוא מזל מאוד רומנטי ופשוט משווע לקשר. גם הגדי השני עשוי לסבול מבעייה דומה וחוסר היוזמה המשותף עשוי לגרום לקשר בעיות בהתחלה, אם השניים מודעים לכך, ולומדים להתקרב זה לזה בלי פחד - יצמח כאן קשר לא רע בכלל.

עם דלי: בין מזלות שכנים יש אכן משיכה לא קטנה, אבל השניים כל כך שונים, עד שבמקרה הזה הם יצטרכו להתגבר על לא מעט מכשולים. הדלי מתקשה לתקשר עם הגדי המופנם, והגדי עסוק בלנסות ולחנך את הדלי. בעקרון הקשר סביר, אבל אם לא יעברו את שלב הפתיחה - חבל על הזמן.

עם דגים: זה אחד הצירופים הטובים של מזלות האדמה והמים. הדגים הוא מזל רך עדין ויצירתי, שבהחלט זקוק למישהו קשוח עם כתף גדולה שישמור עליו, יכוון אותו, ויעזור לו לקחת שליטה על חייו. הצרכים של השניים מתאימים זה לזו, וכאן יכול להבנות קשר טוב מאוד, לשנים ארוכות, אם תחליטו שהוא אכן יהיה כזה.

ההתאמות עם יתר המזלות מופיעות במזלות למעלה.

להתאמה המלאה של מזל גדי עם שאר המזלות לחצו כאן >>

מזל גדי. ShutterStock
התאמה עם מזל גדי/ShutterStock

מזל דלי

עם דלי: בין השנים האלה יכול להתפתח קשר מעניין במיוחד. כל אחד מהם הוא אנרכיסט בפוטנציה עמוק בפנים, אבל כלפי חוץ - זקוק להרגלים קבועים. כל אחד מהם יודע להיות יחידה של איש אחד ולא מת על קשר קרוב מדי לאורך זמן. אולם איכשהו הם מצליחים ליצור קשר מעניין.

עם דגים: יש משיכה בין מזלות שכנים, אולם המשיכה הזו לא תמיד מספיקה, בעיקר כשהשניים שונים זה מזו באופן מהותי. הדגים שקוע רוב הזמן בשאלות קיומיות : מי אני ? ומה אני עושה כאן, ולמה ? השאלות האלה עשויות לעייף את הדלי, אולם אם יבחר ללמד את הדגים איך לתקשר עם העולם - ירוויח חבר אמיתי.

ההתאמות עם יתר המזלות מופיעות במזלות למעלה.

להתאמה המלאה של מזל דלי עם שאר המזלות לחצו כאן >>

מזל דלי. ShutterStock
התאמה עם מזל דלי/ShutterStock

מזל דגים

עם דגים: שני מזלות מים. זהו קשר לא קל, עם מצבי רוח משתנים. יש לכם פלוס גדול - יש מראה להסתכל בה וללמוד ממנה - וזה בן או בת הזוג שלכם. אם תסכימו ללמוד ביחד, תתפלאו לאיזה קשר מופלא תגיעו: כל מה שצריך זה רק להקשיב - ולשחות ביחד.

ההתאמות עם יתר המזלות מופיעות במזלות למעלה.

להתאמה המלאה של מזל דגים עם שאר המזלות לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully