וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל דגים: אלה המזלות שהכי יתאימו לכם

עם הגדי והקשת צפויים הדגים לבנות קשר חזק לשנים ארוכות, בעוד עם המאזניים זה לא הולך להיות פשוט בכלל. אלה המזלות שהדגים יצליחו למצוא איתם אהבה - ואלה שאיתם עדיף שישארו ידידים

מזל דגים. ShutterStock
מי הכי מתאים לכם דגיגים?/ShutterStock

הגענו למזל האחרון בגלגל המזלות שלנו: הדגים. במהלך השבועות האחרונים גילינו מהם המזלות להם יש את ההתאמה הזוגית הטובה ביותר לטלה, לשור, לתאומים, לסרטן, לאריה, למאזניים, לבתולה, לעקרב, לקשת, לגדי ולדלי. כעת הגיע הזמן לסגור מעגל עם הדגיגים שלנו - בני המזל שנולדו בין ה-19 בפברואר ל-20 במרץ.

אז מי מבני המזלות הכי מתאים לכם, דגיגים? עם מי תצליחו לבנות זוגיות ארוכה וטובה ועם מי עדיף לכם להישאר ידידים? והאם אתם בכלל בנויים לזוגיות אמיתית על כל רבדיה? בחרו את המזל שלכם ואת המזל של בן הזוג הפוטנציאלי/הקיים שלכם ובחנו את רמת ההתאמה הזוגית לפי הכתוב כאן למטה.

דגים ודגים
שני מזלות מים. מכירים את הסמל של מזל דגים? אם תסתכלו בו מקרוב, תראו שני דגים שטים בו בשלווה - אולם כל אחד מהם שוחה לכוון ההפוך. זרימה והשתנות - אלה סימני המזל הזה, וכשהמדובר בשניים כאלה - יש כאן בעצם ארבעה דגים כאלה ששוחים בכיוונים מנוגדים... ובאמת, זהו קשר לא קל, עם מצבי רוח משתנים. יש לכם פלוס גדול - יש מראה להסתכל בה וללמוד ממנה, וזה בן או בת הזוג שלכם. אם תסכימו ללמוד ביחד, תתפלאו לאיזה קשר מופלא תגיעו: כל מה שצריך זה רק להקשיב - ולשחות ביחד.

דגים וטלה
מזל מים ומזל אש. מים מכבים לעיתים קרובות את האש, ובמקרה הזה - רק מסקרנים אותה, אבל לא נותנים לה להיכנס. הדגים תמיד יהיה מסתורי מאוד עבור הטלה. איך זה שבן אדם לא חושף את עצמו תוך חמש דקות ? כן, יש דברים שהטלה לא מבין, ולדגים הביישן שאוהב לחיות עם עצמו באווירה מסתורית לא מתחשק להסביר. מצד שני, הקסם הדגי מדליק את הטלה, והביטחון הטלאי מקסים את הדגיג, אך אם לא ייפתחו בכנות זה לזו - הקשר יגווע.

דגים ושור
מזל מים עם מזל אדמה. משהו מאוד בונה ישנו בקשר הזה, שמחבר דמות שוורית חסונה עם שתי רגלים על הקרקע, לדגיג ביישני ואפוף ששט לבדו באקווריום, וזקוק למישהו חזק ויציב כדי שלא יתעופף לגמרי. הדגיג בהחלט מקסים את השור שזקוק לגירויים יצירתיים, בעוד השור מציע לו ארוחה חמה, שיחות מקסימות מול הטלביזיה, וחיבוק מהסוג הכרבולי.. למרות השוני באנרגיה, ואולי בגללו, השניים יכולים בהחלט למצוא כאן מכנים משותפים, להשלים זה את זה ולבנות קשר מצויין.

דגים ותאומים
מזל מים ומזל אוויר. ישנה כימיה לא מעטה בין השניים האלה, אבל יש גם שוני בסיסי בצורת הפעולה של יסוד האוויר מול יסוד המים. הדגים הוא מזל רגשי מאוד שלא זקוק לדיבורים והתאומים - שכלתני ואנליטי שזקוק לדבר על הדברים. הדגים זקוק להרבה מאוד ביטחון רגשי והתאומים - מתקשה לתת אותו. הדגים אוהב פרטיות ושקט והתאומים - זקוק להרבה מילים, מילים ושוב מילים. הכימיה שם עובדת ואם הדגים מאוזן יותר והתאומים יצירתי יותר - ייצמח כאן קשר מצויין.

מזל דגים. ShutterStock
מזל דגים: יתאימו יופי לגדי ולקשת ופחות למאזניים ולטלה/ShutterStock

דגים וסרטן
שני מזלות מים. והנה עוד מזל מים מגיע לסרטן שגם הוא כזה, אבל בניגוד לעקרב - הדגים הוא מזל ביישן מאוד, אפילו יותר ביישן מהסרטן עצמו.. כן, הדגים הוא מזל שחי באקווריום הפרטי שלו, ומת על הפרטיות הזו. הוא אוהב אנשים ורך כמו הסרטן, וכמוהו גם אוהב לטפל בחלשים, וזקוק לאנשים אוהבים סביבו. אולם הסרטן זקוק לבית, והדגים חסר שרשים, ואולי משום כך הוא זקוק לסרטן ביתי צמוד, שיכין לו אוכל, יפנק אותו, ובעיקר -יתן לו אהבה, והרבה… קצת קסם דגי אופייני - וזה עובד.

דגים ואריה
מזל מים ומזל אש. השוני בין השנים האלה לא קטן : האריה הוא מזל מאוד מוחצן, והדגים - מופנם וביישן. האריה לומד הכל דרך עשייה ופעולה, והדגים מרגיש את הכל בבטן. לשניהם יש כשרון משחק, אולם האריה אוהב לעמוד במרכז ועל הבמה, והדגים - מאחורי הקלעים.. למרות כל אלה ובאורח ממש מפתיע, יש כימיה מעניינת וטובה בין השנים, ובדרך כלל האריה פורש חסות על הדגים הביישן, תומך בו, ומפתח קשר מצוין, לא יציב אמנם - אבל בהחלט עדין ונוגע ללב.

דגים ומאזניים
מזל מים ומזל אוויר. יש כמה מכנים משותפים לדגים ולמאזניים: שניהם אוהבים להסס רבות לפני הפעולה, שניהם ממש טובי לב ואוהבים לעזור, ושניהם ממש אלופים בלהיכנס לקונכיות מסוגים שונים, ופשוט להסתגר שם עד שהם מסיימים להתחדש ולהוציא את האף החוצה. אולם ביחד? פה זה כבר משתנה, שכן ביחד איכשהו הם משפיעים לא תמיד לטובה האחד על השני. גליי דכאון קליליים נמצאים באוויר לא מעט ומאיימים מדי פעם להביא דרמות מיותרות ולאבד כיוון. מתאים יותר לידידות.

דגים ובתולה
מזל מים ומזל אדמה. השניים נמצאים זה מול זו בגלגל המזלות - וכמו תמיד הם יכולים להוות הפכים משלימים זה כלפי זו. הדגים הביישן והרגיש מגלה שפגש בלי להתכוון את המורה זהבה, או הגננת שולה, שכן לבתולה יש תכונה דידקטית לעיתים ללמד ולחנך את הפרטנרים שלה. הדגים הוא הילד הנבוך שיש לו הרבה מה ללמוד, מבחינתה. זהו זמן שבו הביקורת שלה עובדת שעות נוספות, אבל הוא איכשהו משלים עם זה, כשהוא רואה שהוא זה שמרוויח מכל העסק.

דגים ועקרב
שני מזלות מים. בגדול, זהו קשר מעניין, ואמור להיות זורם למדי. גם העקרב וגם הדגים זקוקים להרבה בטחון רגשי. הבעייה שהיא שהעקרב שומר את הקלפים קרוב לחזה ומפחד להיחשף - והדגים ביישן מעצם טבעו, כך שרק כשמגיע משבר - מדברים על מה שחשוב. הבעיה היא שעד אז, זה עלול להיות מאוחר מדי. אם מדברים ונחשפים כבר בשלב הראשוני ויודעים בדיוק מי נגד מי ולמה - עשוי לצמוח כאן קשר מצויין.

דגים וקשת
מזל מים ומזל אש. כימיה חזקה ישנה בין המזלות האלה, אולם כפי שכבר ראינו, לא על הכימיה לבדה יחיה הקשר. הצרכים של השניים שונים מאוד: הקשת מאוד אוהב להיות בחוץ, בעולם, ולמצוא הרפתקאות מסוגים שונים. הדגים לעומת זאת הוא מזל סגור ומופנם - ומעדיף להיות בבית. הקשת בודק כל הזמן גבולות והדגים - זקוק להרבה מאוד בטחון רגשי כדי להיפתח. אולם אם הקשת הוא לארג' אמיתי, מודע ואמפטי, ואם הדגים אמיץ ומוכן להתנסות - יצמח כאן קשר מצויין.

דגים וגדי
מזל מים ומזל אדמה. זה אחד הצירופים הטובים של מזלות האדמה והמים. הגדי הוא מזל יציב שעסוק רוב הזמן בשמירה על היציבות הזו ובבניית מסגרות פעולה מוגדרות ומובנות. הדגים היצירתי יכול להסעיר ולרתק אותו. כן כן, הדגים הוא מזל רך, עדין ויצירתי, שבהחלט זקוק למישהו קשוח עם כתף גדולה שישמור עליו, יכוון אותו ויעזור לו לקחת שליטה על חייו. הצרכים של השניים מתאימים זה לזו, וכאן יכול להבנות קשר טוב מאוד, לשנים ארוכות, אם תחליטו שהוא אכן יהיה כזה.

דגים ודלי
מזל מים ומזל אוויר. יש משיכה בין מזלות שכנים, אולם המשיכה הזו לא תמיד מספיקה, בעיקר כשהשניים שונים זה מזו באופן מהותי. הדלי הוא מזל מאוד מוחצן, שלא עושה חשבון לעולם שמסביב, אומר את מה שהוא חושב ומתיידד תוך דקה עם כל מי שמוכן להושיט לו יד. הדגים שקוע רוב הזמן בשאלות קיומיות: מי אני, מה אני עושה כאן ולמה? השאלות האלה עשויות לעייף את הדלי, אולם אם יבחר ללמד את הדגים איך לתקשר עם העולם - ירוויח חבר אמיתי. הדגיג לעומת זאת, ירגיש בטוח: יש לו חבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully