וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הנבואה השלישית של נוסטרדמוס שמתגשמת השנה - אז היזהרו מהבאות

5.8.2024 / 0:04

פעם שלישית גלידה: תחזיותיו של הנביא הצרפתי נוסטרדמוס לשנת 2024 ממשיכות להתגשם - והפעם הוא ידע לכאורה על האסונות שהתרחשו בשבוע שעבר בהודו, סין וחלקים מפקיסטן

הטריילר לסרט "נוסטרדמוס"/Youtube/Nostradamus 1994

עם כל הכבוד ל"נוסטרדמוס המודרני" (חוזה העתידות הברזילאי את'וס סלומה) ול"נוסטרדמוס החדש" (האסטרולוג ההודי קושאל קומאר), שהוכיחו גם הם השנה שידעו (או ניחשו נכונה) כמה מהאירועים הדרמטיים שהתרחשו בחודשים המאוד פסיכיים שעוברים עלינו, בואו נחזור לנוסטרדמוס המקורי - הנביא הצרפתי מישל דה נוסטרדאם. הוא כבר המון שנים לא איתנו, אולם הספיק לפרסם את נבואותיו בספרו Les Prophéties לפני יותר מ-450 שנה ולהוות השראה להמוני אנשים - כולל שני אלו שהוזכרו כאן קודם.

תחזיותיו הנוגעות לשנת 2024 פורסמו ברשת בסוף השנה שעברה ובמחציתה הראשונה של השנה הזאת התברר שצדק בשתיים מהן. הראשונה חזתה לכאורה את רעידת האדמה החזקה, בעוצמה 7.6, שהכתה במרכז יפן בתחילת השנה. השנייה חזתה לכאורה את מחלתו של המלך צ'ארלס. כעת מתברר שתחזית השלישית שלו - כן כן, שוב לכאורה - התגשמה והיא נוגעת לשיטפונות הגדולים שהכו את הודו, סין וחלקים מפקיסטן בשבוע שעבר.

הצפה של מי גשם בניו דלהי, הודו. Adnan Abidi, רויטרס
הצפה של מי גשם בניו דלהי, הודו/רויטרס, Adnan Abidi

בשלישי שעבר פורסם כי 194 בני אדם מתו במפולות בוץ שסחפו מטעי תה במדינת קראלה שבדרום הודו, בעקבות גשמים כבדים שמוטטו גבעות סמוכות והציפו בתים בנהרות של בוץ, מים וסלעים. הגבעות קרסו בעקבות גשמים עזים שפקדו את אזור וואיאנד במדינת קראלה, שהיא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בהודו. רוב הקורבנות היו עובדי מטעים ובני משפחותיהם שישנו באוהלים מאולתרים. 187 בני אדם עדיין מוגדרים כנעדרים.

בספרו של נוסטרדמוס נכתב כי "האדמה היבשה תתייבש אף יותר ויהיו שטפונות גדולים". מאמיניו קושרים תחזית זאת לאירועים האחרונים בדרום הודו, שאירעו ימים ספורים לאחר שתועד שם מזג אוויר חם באופן קיצוני. הם גם מאמינים שדבריו מיוחסים לסופה הטרופית שהיכתה את סין - המדינה שרשמה השנה 25 שטפונות גדולים, שזה הנתון הגבוה ביותר מאז החלה לתעד נתונים סטטיסטיים ב-1998. הם גם מתייחסים להצפות הכבדות בלאהור שבפקיסטן, שם נהרגו שלושה בני אדם, ואל טייפון גאמי שהתפתח צפונית לפיליפינים לפני כשבועיים והוביל למותם של 30 בני אדם בפיליפינים ועוד 10 בטייוואן.


עוד בנושא:
נוסטרדמוס החדש מפרסם תאריך לפרוץ מלחמת עולם שלישית - ומאשים אותנו

נבואת האסטרואיד של נוסטרדמוס התגשמה - וזה מה שעוד צפוי לנו

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
הצפה של מי גשם בניו דלהי, הודו. Adnan Abidi, רויטרס
הצפה של מי גשם בניו דלהי, הודו/רויטרס, Adnan Abidi

אז מה עוד יקרה השנה - לפי נוסטרדמוס?

האם נוסטרדמוס אכן ראה את האסונות מראש? אם תשאלו את מאמיניו, הם כבר מכינים את עצמם לבאות. הנביא שחזה את עלייתו של אדולף היטלר, הירי בנשיא ג'ון קנדי, תחילתה של מגיפת הקורונה ואפילו את משבר יוקר המחיה של 2022, צופה לנו השנה סכסוך בינלאומי אלים (לא קשור אלינו לדבריו, אלא לסין, הודו ולמדינות נאט"ו) ומינוי מפתיע של אפיפיור חדש לאחר מותו של האפיפיור פרנציסקוס, מנהיג הכנסייה הקתולית.

גם צונאמי אכזרי צפוי לנו על פי מגיד העתידות, שטוען שסדרה של "שיטפונות גדולים" יפגעו בחלקים מהעולם, כשלאחר מכן יגיע "רעב גדול". בתחזיות הקודרות של הנביא נכתב: "כדור הארץ היבש יהפוך צחיח יותר ויהיו שיטפונות גדולים".לאחר מכן הוא מזהיר מפני "רעב גדול מאוד בגלל גל מזיק", מה שמרמז על האפשרות שהצונאמי ישפיע על אדמות חקלאיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully