וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטרדמוס משחרר אזהרה לאנושות לאחר שעוד תחזית שלו לשנת 2024 התגשמה

2.4.2024 / 0:01

חוזה העתידות הברזילאי את'וס סלומה, המכונה "נוסטרדמוס המודרני", ניבא "שלושה ימים של חושך" בעקבות התלקחות סולארית - וצדק. זו לא הפעם הראשונה שהוא צודק בתחזיותיו לשנה הזו ויש אנשים שחוששים משאר התחזיות המטרידות שלו

את'וס סלומה/instagram.com/athos_salome

האיש המכונה "נוסטרדמוס המודרני", חוזה העתידות הברזילאי את'וס סלומה, ממשיך לקלוע בתחזיותיו ל-2024 ואנחנו כבר אשכרה מתחילים להאמין לו. את'וס ניבא שחורות למלך צ'ארלס הרבה לפני שידענו. הוא הזהיר את המלך צ'ארלס מפני בעיות בריאותיות מהן הוא צפוי לסבול השנה ודחק בו להיבדק. הוא גם צדק בנוגע לנסיכת ויילס, קייט מידלטון, כשטען שהיא תצטרך להתמודד עם אתגרים בריאותיים לא פשוטים. אז נכון, בשני המקרים נוצרו חששות מקדימות והבעיות אותן תיאר 'נוסטרדמוס' לא היו מדויקות, אך החדשות שהגיעו מבית המלוכה הבריטית אכן אישרו את החשש.

כעת, כך נראה, תחזית נוספת שלו לשנת 2024 מתגשמת וזה כבר גורם לנו לקחת את התחזיות שלו טיפה יותר ברצינות. הנוסטרדמוס המודרני טען בפני Express שהשנה יהיו "שלושה ימים של חושך" בעקבות התקלחות סולארית שתפגע בכדור הארץ - וכי פליטה מסיבית של חלקיקי רוח השמש מעטרת השמש (SME) עומדת בדרכנו. אכן, בחודש שעבר היינו עדים לאחת מסופות השמש הגדולות ביותר שתועדו מאז 2017. הסופה הסולארית החלה ב-24 במרץ, כשלדבריו "ליקוי חמה מלא" שצפו להתרחש בתחילת אפריל. הוא אמר: "היצירה מתעמקת בתיאוריות קונספירציה סביב שלושת ימי החושך שחופפים לליקוי חמה מלא ב-8 באפריל 2024, מה שמעלה חששות לגבי פליטת חלקיקי רוח השמש מעטרת השמש (CME)".

התפרצות ביום שישי (22 במרץ) פגעה בכוכב שלנו יומיים לאחר מכן וגרמה לסופה גיאומגנטית קשה בדרגת G4. סופות מפלסמה הנפלטת מהשמש נעות בין G1 ל-G5. הסערה החמורה שפקדה את העולם עשויה להתאים לתחזית של המדיום הברזילאי לגביה, שתגרום לנו "לצלול לחשיכה" באפריל. דיווחים על הסערות אישרו שגל G4 מספיק כדי לגרום ל"בעיות בקרת מתח נרחבות" המסוגלות להביא לבעיות בלוויין ו"יציאה" מנכסי הרשת המרכזיים. סערת G4 יכולה לגרום לתנודות אנרגיה המסוגלות להפיל מבני כוח. את'וס הוסיף: "CME, שהם פרצי פלזמה ושדה מגנטי, הם בעלי פוטנציאל להשפיע על כדור הארץ על ידי שיבוש מערכות תקשורת, רשתות החשמל והלוויינים".

את'וס סלומה. instagram.com/athos_salome, אתר רשמי
את'וס סלומה ממשיך לדייק ולשכנע אותנו שהוא יודע דברים שאנחנו לא/אתר רשמי, instagram.com/athos_salome

אז מה עוד צפוי לנו השנה?

לנוסטרדמוס המודרני יש תחזיות מטרידות יותר ל-2024, ביניהן מלחמת עולם שלישית שתפרוץ בקרוב ע"י מתקפת סייבר שתתרחש בין סין לרוסיה. הוא גם אמר שגישה לנתונים אישיים תהיה בלתי ניתנת לעצירה: "המטריקס של המעקב המודרני מסמל את הרשת המתרחבת של ניטור ובקרה הפושט על עולמנו", הוא אמר, "אנו מתקרבים במהירות למציאות שבה פרטיות הופכת למושג המעניק לממשלות ותאגידים גישה ללא תחרות למידע אישי של אנשים".

נוסטרדמוס המודרני חוזה השנה גם פעילות געשית וסיסמית מוגברת בטבעת האש המקיפה את האוקיינוס השקט - במיוחד האי האינדונזי ג'אווה, כמו גם רצועת החוף המשתרעת מצפון קליפורניה, ארה"ב ועד לדרום קולומביה הבריטית שבקנדה. הוא חוזה עלייה בעוצמת ההוריקנים והציקלונים באזורים כמו דרום מזרח אסיה, כולל הפיליפינים ותאילנד. בנוסף, הוא מזהה אזורים בסיכון גבוה לסערות כמו מפרץ מקסיקו ופלורידה שבארצות הברית תוך שימת דגש על החשיבות של היערכות טובה להתמודדות עם מגמות מתפתחות אלו. במבט רחוק יותר אל העתיד, את'וס מזהיר את אמסטרדם שבהולנד, ניו יורק שבארה"ב וטוקיו שביפן מפני אסונות טבע: "הן חייבות להיערך כדי להבטיח עתיד שבו האדמה לא תיבלע כולה במים".

עוד בנושא:
מלחמת עזה תסלים למלחמת עולם - כך חוזה הנביא המפורסם

הסכסוך הישראלי-פלסטיני יוביל למלחמת עולם שלישית? התחזיות המצמררות של המיסטיקנים

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ליקוי חמה. Giphy
ליקוי חמה מלא צפוי ב-8 באפריל/Giphy

הוא גם צופה שמערכות בינה על-אנושיות (AI) ישיגו מודעות עצמית ולמעשה יהפכו למוחות דיגיטליים מודעים שמסוגלים לתפקד ללא קלט אנושי. הוא מאמין שרובוטים יפתחו שפה שתהייה מעבר להבנתם של יוצריהם האנושיים - ולכן ינתקו אותנו משיחותיהם. בחזיונותיו, ההשפעות יהיו קטסטרופליות לחברה שלנו שאינה ערוכה כלל למרד רובוטים שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully