וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטרדמוס המודרני במסר מלחיץ לקייט מידלטון: "הספירה לאחור החלה"

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 0:09

חוזה העתידות הברזילאי את'וס סלומה צופה ש-2025 תהיה שנה קריטית עבור הנסיכה קייט מידלטון, בה תתמודד עם אתגרים בריאותיים ונפשיים - ותמצא את עצמה מנסה לפתור את המחלוקת בין האחים על תחומי האחריות שיקבלו מאביהם: "זה חשוב שתדאג לעצמה עכשיו"

הנסיכה קייט מידלטון בביקור במנזר וסטמינסטר בחג המולד 2023/רויטרס

המיסטיקן הברזילאי את'וס סלומה כבר "הוכיח" את הכרותו המעמיקה עם משפחת המלוכה הבריטית כשלכאורה ניבא את מותה של המלכה אליזבת השנייה והזהיר את המלך צ'ארלס מפני בעיות בריאותיות מהן הוא צפוי לסבול השנה. מוקדם יותר השנה סלומה דחק במלך צ'ארלס לבדוק את עצמו וידע בדיוק איפה: "המלך צ'ארלס השלישי צריך להיזהר בכל הנוגע למערכת השתן שלו, גם כמו לסיבוכים הקשורים לערמונית ולאיברי מינו. חשוב לטפל בדברים האלה עכשיו אם אתה רוצה למלוך בשלום. הספירה לאחור החלה. בקרוב נגלה אם הוא ישאר בשלטון בין 2024 ל-2025".

כעת סלומה טוען שיש לו הרגשה לא טובה בנוגע לנסיכת ויילס, קייט מידלטון. הוא סיפר ל-DailyStar שהיא עשויה למצוא את עצמה בלב הויכוח בין האחים, כשהארי וויליאם יאבקו ביניהם על תחומי האחריות שיעניק להם המלך. הוא צופה ש-2025 תהיה שנה קריטית עבור מידלטון, בה תצטרך להתמודד עם אתגרים משמעותיים, ביניהם גם בעיות בריאותיות.

המיסטיקן בן ה-36, שטען כי חזה גם את מגפת הקורונה ורמז לא פעם על האפשרות של מלחמת עולם שלישית, מספר שלמידלטון יהיה הר גבוה מאוד לטפס עליו בשנה הבאה. לדבריו, הנסיכה תתמודד עם בעיות עצם, ברכיים, רגליים ומפרקים שישתפו בעזרת פיזיותרפיה, אולם האתגר העיקרי שלה הוא זה הנוגע לכתר. הוא אמר לדיילי סטאר: "האתגרים שלה הם האם היא אכן תהיה מוכנה לקחת על עצמה את הכתר? החודשים מרץ, יוני, ספטמבר ודצמבר חשובה במיוחד עבורה - וכך גם שנת 2025 כולה".

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון והילדים. Max Mumby\Indigo, GettyImages
2025 תהיה שנה קריטית עבור הנסיכה קייט מידלטון/GettyImages, Max Mumby\Indigo

הוא הסביר: "הרי יש מחלוקת משמעותית בין האחים מי יחליף את האב בהזדמנויות הכרחיות. הכל כבר כתוב בחייה של קייט, ולכן חיוני שהיא תדאג לבריאותה הנפשית וגם לעצמות שלה. המעמד והאחריות מכבידים לא רק על הנפש אלא גם משתקפים בעצמותיה. למרות שהם לעולם לא יאשרו את המידע הזה, היא אכן סובלת מהבעיה הזו". אכן, בארמון באקינגהם לא אישרו שקייט סובלת ממחלה הנוגעת לעצמות.


עוד בנושא:
חיה וזוהרת: קייט מידלטון תועדה בסיבוב קניות עם הנסיך וויליאם

נוסטרדמוס ידע: התחזית המצמררת שלו על המלך צ'ארלס התגשמה - וזה מה שעוד צפוי לנו

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
את'וס סלומה. instagram.com/athos_salome, אתר רשמי
האיש המכונה "נוסטרדמוס המודרני" מזהיר את הנסיכה: "חיוני שהיא תדאג לבריאותה הנפשית וגם לעצמות שלה"/אתר רשמי, instagram.com/athos_salome

הספקות של נוסטרדמוס המודרני מגיעות ככל הנראה לאור הדאגה בבריטניה למצבה של הנסיכה, שנעלמה מעיני הציבור מאז שעברה ניתוח בטן שתוכנן מראש בדצמבר האחרון ורק אמש נראתה לראשונה מזה חודשים. העובדה שאף אחד מבני המלוכה לא פצה את פיו וניסה להסביר או להבהיר את האמת מאחורי כל ההודעות המדאיגות על הניתוח המסתורי, עוד יותר מעלות חשש שבארמון מנסים להסתיר מידע מלחיץ מהציבור.

את'וס מסיים את נבואתו בנימה אופטימית: "הספירה לאחור לקראת 2025 החלה עבורה. היא צריכה להתמקד בבריאותה ולהמשיך להילחם על רווחתה. בשנת 2025 אנשים ברחבי העולם יחכו בקוצר רוח לראות כיצד הנסיכה מויילס מתגברת על האתגרים הללו, מגלה חוסן ומאמצת את האחריות וההזדמנויות שמצפות לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully